Aplikacja umozliwiajaca zdalny dostep do pulpitu windows na Symbiana...

Data: 2010-06-12 00:16:43
Autor: robertcb
Aplikacja umozliwiajaca zdalny dostep do pulpitu windows na Symbiana...
Witam
Czy jest takowa?? Bo własnie kupuję telefon Nokia N97 mini i chyba zrobiłem błąd!? Znalazłem tylko Teamviewera na iPHONE??

TSMobiles; co prawda w javie, ale każdy tel z symbianem jave tez obsługuje.

--

Aplikacja umozliwiajaca zdalny dostep do pulpitu windows na Symbiana...