[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!

Data: 2009-03-07 15:58:57
Autor: xbartx
[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!

Tak patrzÄ™ na grupÄ™ a tu nie ma ĹĽadnych informacji o nowy www Polbanku.
No to chciałbym donieść zainteresowanym.

WchodzÄ™ na stronÄ™ a tu brak info o uĹĽywaniu only IE, hmmmm, mocno
podejżane. Nowy interface wygląda naprawdę nieźle, szybki dostęp do
najważniejszych rzeczy, szybko w miarę działa przynajmniej w sobotę, no
nie można się za bardzo do czegoś przyczepić.
Co najważniejsze. Zainstalowałem certyfikat pod Firefox/Linux. I co?
Poszło bez problemu. Tak to prawda. Apokalipsa! ;)

Xenocide

Data: 2009-03-07 15:16:16
Autor: Olgierd
[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
Dnia Sat, 07 Mar 2009 15:58:57 +0100, xbartx napisał(a):

Nowy interface wygl±da naprawdę nieĽle, szybki dostęp do najważniejszych
rzeczy, szybko w miarę działa przynajmniej w sobotę, no nie można się za
bardzo do czego¶ przyczepić. Co najważniejsze. Zainstalowałem certyfikat
pod Firefox/Linux.

Jezuchryste, faktycznie jako¶ inaczej... Ameryka!

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-07 16:20:45
Autor: xbartx
[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
On Sat, 7 Mar 2009 15:16:16 +0000 (UTC)
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:

Jezuchryste, faktycznie jakoĹ› inaczej... Ameryka!

Ja w ramach testu dodałem sobie Nowego kontrahenta i się dodał, aż mnie
normalnie kusi żeby przelew zrobić ;)

Xenocide

Data: 2009-03-07 07:30:11
Autor: BK
Apokalipsa! Apokalipsa!!!

Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> Jezuchryste, faktycznie jako¶ inaczej... Ameryka!

Ja w ramach testu dodałem sobie Nowego kontrahenta i się dodał, aż mnie
normalnie kusi żeby przelew zrobić ;)

Xenocide

Ojaciepitole - ;-) Az w poniedzialek przelewa stukne :)

Data: 2009-03-07 18:21:08
Autor: Valdi.Pavlack
[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
"Olgierd" news:pan.2009.03.07.15.16.16rudak.org

Jezuchryste, faktycznie jako¶ inaczej... Ameryka!

No to chyba efekty tej przerwy wdrożeniowej/modernizacyjnej o której jeszcze
teraz informuj± na swojej stronie.

Data: 2009-03-07 18:27:07
Autor: Radzik
Valdi.Pavlack pisze:
No to chyba efekty tej przerwy wdrożeniowej/modernizacyjnej o której jeszcze
teraz informuj± na swojej stronie.
próbowałem wykonać przelew Firefoxem i o ile certyfikat zostaje wydany bez problemu to podczas wybierania certyfikatu do zatwierdzenia przelewu wyskakuje bł±d i na tym koniec :-(

Data: 2009-03-07 20:15:35
Autor: Piotr Gralak
Radzik napisał(a):
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

nic sie nie martw, mi blad wyskakuje nawet w IE :D
po prostu przyjalem ze net jest tylko do podgladu salda i mam swiety spokoj :)

PG

Data: 2009-03-07 18:27:53
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości

[...]

no ale:
mułowaty jak poprzednio, tylko lekko zmodyfikowany
najwidoczniej by się szybciej przesyłał, bo albo łącza albo serwer słaby

potwierdzenia przelewu bez właściwej adnotacji
na dodatek wydruk był dość papierożerny: 6 stron
kolejny już wyszedł 1 stronicowy, ale obcięty z prawej strony

jak dla mnie nadal bank nie jest do uĹĽycia
tym bardziej że nie raczą wysłać mi hasła do zrobienia cetryfikatu

Data: 2009-03-07 18:32:56
Autor: olo
[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!

Tak patrzę na grupę a tu nie ma żadnych informacji o nowy www Polbanku.
No to chciałbym donie¶ć zainteresowanym.

--
hmm ja tam nie widze zadnych zmian poza  gornym i lewym paskiem
srodek dalej taki sam da sie cos zrobic wiecej niz wczesniej?

Data: 2009-03-07 18:46:04
Autor: zlotowinfo
[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
Użytkownik "olo" <vvv@vvv.vv> napisał w wiadomo¶ci news:goub4g$1l$1inews.gazeta.pl...

> [...]
srodek dalej taki sam da sie cos zrobic wiecej niz wczesniej?
bo listy odbiorcow jak sie nie dalo kasowac tak sie nie da

zrobili te zmiany bo im wy¶wietlanie pełnego menu przeci±żało serwer

nadal brakuje podstawowej funkcjonalno¶ci która jest w większo¶ci banków, wy¶wietlenie na głównej stronie wszystkich subkont i ilo¶ci ¶rodków na nich

Data: 2009-03-07 18:47:26
Autor: Piotrek \"Alchemik\"
xbartx wrote:
[...]

I teraz haslo moze miec wiecej niz 8 znakow... WOW!!!

--
A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
:Artificial Lifelike Construct Hardwired

Data: 2009-03-07 18:52:58
Autor: Bogdan B.
[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
xbartx wrote:
Wchodzę na stronę a tu brak info o używaniu only IE, hmmmm, mocno
podejżane. Nowy interface wygl±da naprawdę nieĽle, szybki dostęp do
najważniejszych rzeczy, szybko w miarę działa przynajmniej w sobotę,
no nie można się za bardzo do czego¶ przyczepić.

A sprawdĽ czy przelew zlecony po 20:00 na dzień następny zostanie wykonany.
Jeżeli tak to zemdleję z wrażenia ;-)

Data: 2009-03-07 19:15:05
Autor: xbartx
[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
On Sat, 7 Mar 2009 18:52:58 +0100
"Bogdan B." <boguxx98xx@wpxx.pl> wrote:

A sprawdź czy przelew zlecony po 20:00 na dzień następny zostanie
wykonany. JeĹĽeli tak to zemdlejÄ™ z wraĹĽenia ;-)

Jak kliknąłem w przelewy między własnymi rachunkami to na dole była
adnotacja, że zrealizowany zostanie w pierwszy dzień roboczy czyli
09.03.2009 r. jednak nie mam kasy na koncie aby się przekonać.

Xenocide

Data: 2009-03-07 19:55:00
Autor: Bogdan B.
xbartx wrote:

A sprawdĽ czy przelew zlecony po 20:00 na dzień następny zostanie
wykonany. Jeżeli tak to zemdleję z wrażenia ;-)

Jak klikn±łem w przelewy między własnymi rachunkami to na dole była
adnotacja, że zrealizowany zostanie w pierwszy dzień roboczy czyli
09.03.2009 r. jednak nie mam kasy na koncie aby się przekonać.

Adnotacja "przesłany do realizacji" (czy też podobna) nic nie znaczy.
Uwierzę, jeżeli taki przelew się wykona, nawet jeżeli to 0,01 zł.

Data: 2009-03-08 10:31:46
Autor: krzymek
[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
Czy ktoś może sprawdzić czy nowy system w polbanku działa pod Vistą ?
--
-- -==[ krzymek ]==-- -

Data: 2009-03-08 10:44:00
Autor: Radzik
[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!
krzymek pisze:
Czy kto¶ może sprawdzić czy nowy system w polbanku działa pod Vist± ?
pod vist± już działa już chyba od jakiego¶ czasu

Data: 2009-03-08 04:07:24
Autor: kl1
Apokalipsa! Apokalipsa!!!
On 8 Mar, 10:44, Radzik <rad...@radzik.pl> wrote:

pod vist± już działa już chyba od jakiego¶ czasu

Potwierdzam, robiłem przelewy pod Vista i było ok.

Także pod linuxem(ale ze wspomaganiem się crossover) działały mi
przelewy na IE6 skonfigurowanym pod pseudo win98 i z zainstalowan±
developersk± wersj± nowszej(niż ta dostępna standardowa dla win98)
javy.

ciekawe czy teraz co¶ się zmieni pod linuxem, je¶li certyfikat można
zainstalować, to może i przelewy niedługo będ± działać:P
No i ciekawe ile lat zajmie likwidacja błędu 20+. a może już go nie
ma?

Data: 2009-03-09 11:38:26
Autor: Sebastian
xbartx pisze:
Tak patrzÄ™ na grupÄ™ a tu nie ma ĹĽadnych informacji o nowy www Polbanku.
No to chciałbym donieść zainteresowanym.
[...]

No to za długo się nie nacieszyliśmy, chciałem zobaczyć jak to cudo
wyglÄ…da i przy prĂłbie logowania:

Szanowni Państwo,
Bankowość Internetowa Polbank24 jest aktualnie niedostępna z powodu
prowadzonych prac serwisowych. Proszę spróbować ponownie w ciągu pół
godziny. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy.
Z powaĹĽaniem,
Polbank EFG

Prace serwisowe w poniedziałek o 11:30?
Grecy to luzacy, sjesta dzisiaj wcześniej :)

Sebastian

Data: 2009-03-09 12:02:18
Autor: Bartnick
[Polbank] - Niestety dzi¶ nie działa :(
Witam,
Niestety dzi¶ od rana serwis nie działa.
Wygl±da na to, że po wej¶cie w tryb dziłania transakcyjnego w dzień roboczy system nie dał rady.
Raz po zalogowaniu nawet udało mi się wy¶wietlic pierwszys ekran (po jaki¶ 5 minutach), ale potem były juz komunikaty o pracach serwisiwych.
Buła, bo przelew miałem do wykonania...
Trochę się obawiałem systemu po przeróbce i nie pomyliłem się.
A już ten stary zaczynał w miarę chodzić...
Pozdrawiam
Bartnick

[Polbank] Apokalipsa! Apokalipsa!!!