Apokalipsa: Wkrotce Chazarowie padną na twarz

Data: 2009-04-23 20:32:33
Autor: abc
Apokalipsa: Wkrotce Chazarowie padną na twarz
"Oto Ja ci daję [ludzi] z synagogi szatana, spośród tych, którzy mówią o sobie, że są Żydami - a nie są nimi, lecz kłamią. Oto sprawię, iż przyjdą i padną na twarz przed twymi stopami, a poznają, że Ja cię umiłowałem." (Ap 3:9)

--
Christus resurrexit

Data: 2009-04-23 20:39:32
Autor: Tzva Adonai
[...]

Kurczę, jakby o mnie pisali.. --

Data: 2009-04-23 20:43:32
Autor: abc
Apokalipsa: Wkrotce Chazarowie padną na twarz
Kurczę, jakby o mnie pisali..

Jesteś z synagogi szatana?

--
Christus resurrexit

Data: 2009-04-23 20:45:20
Autor: Tzva Adonai
Apokalipsa: Wkrotce Chazarowie padną na twarz
Jesteś z synagogi szatana?

Eee, nie o to chodzi.. Z kościoła katolickiego wypisałem się już dawno temu...

Data: 2009-04-23 20:49:16
Autor: abc
Apokalipsa: Wkrotce Chazarowie padną na twarz
Jesteś z synagogi szatana?

Eee, nie o to chodzi.. Z kościoła katolickiego wypisałem się już dawno temu...

Nawet żyd (także falszywy) może uniknąć wiecznego potępienia jeśli przed śmiercią nawróci się i pojedna z Kościołem.

--
Christus resurrexit

Data: 2009-04-23 20:53:04
Autor: Tzva Adonai
Apokalipsa: Wkrotce Chazarowie padną na twarz
Nawet żyd (także falszywy) może uniknąć wiecznego potępienia jeśli przed śmiercią nawróci się i pojedna z Kościołem.

Pojednanie pojednaniem, a mnie martwią konsekwencje wynikające z tej
apokaliptycznej wizji.. Oby tylko prawdziwymi Żydami nie okazali się
Palestyńczycy, albo nie daj boże Polacy, bo wtedy musiałbym stać się zagorzałym
antysemitą...

Data: 2009-04-23 20:58:34
Autor: abc
Apokalipsa: Wkrotce Chazarowie padną na twarz
Dla  chrześcijan narodowośc jest nieistotna:

"A tu już nie ma Greka ani Żyda, obrzezania ani nieobrzezania, barbarzyńcy, Scyty, niewolnika, wolnego, lecz wszystkim we wszystkich /jest/ Chrystus." (Kol 3:11)

--
Christus resurrexit

Apokalipsa: Wkrotce Chazarowie padną na twarz