Apolityczny Tusk poparł Rostowskiego. Londyn w szoku

Data: 2019-05-26 13:04:20
Autor: Lord Donald
Apolityczny Tusk poparł Rostowskiego. Londyn w szoku
Apolityczny Tusk poparł Rostowskiego. Londyn w szoku

Przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk udzielił poparcia kandydującemu do PE z ramienia brytyjskiej partii Change UK byłemu ministrowi finansów Polski Janowi Vincentowi-Rostowskiemu - informuje Business Insider. Byłby świetnym europosłem dla Londynu, który wiem, że kocha - cytuje ten serwis Tuska.

Nie tylko był on najlepszym ministrem finansów w Europie w trakcie kryzysu finansowego, ale jest także moim bardzo bliskim przyjacielem - zaznaczył Tusk.

http://wgospodarce.pl/informacje/63829-apolityczny-tusk-poparl-rostowskiego-londyn-w-szoku?fbclid=IwAR2_SpLDMylBloBdehYa3mE2vFU71hbI0riYwXoTo80UPEvpZ2v3DIYDhE0

Data: 2019-05-26 19:53:08
Autor: Pajdak
przygłup "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Apolityczny Tusk poparł Rostowskiego. Londyn w szoku

Bredzisz przychlaście. Nie było takiej informacji w rządowych mediach..

--
Pajdak

Apolityczny Tusk poparł Rostowskiego. Londyn w szoku