Apostaci podlegają prawom Kościoła

Data: 2009-12-14 17:32:44
Autor: abc
Apostaci podlegają prawom Kościoła
Jeśli ktoś wpada na pomysł, żeby zgłosić swojemu proboszczowi, iż oto stał
się bezbożnikiem, to proboszcz odnotuje ten fakt w księdze chrztów.
W niektórych państwach, np. w Niemczech wystarcza to, aby bezbożnik nie
musiał płacić podatlu na Kościół.

Ta adnotacja nie jest jednak unieważnieniem chrztu i nie powoduje zerwania
trwałej sakramentalnej więzi przynależności do Ciała Chrystusa, którym jest
Kościół.

Chrzest jest jednym z trzech (spośród siedmiu) sakramentów, których nie da
się undo, bo pozostawiają na duszy niezatarte piętno.

Apostaci podlegają prawom Kościoła i są jego poddanymi. Żeby nie wiem co
wyprawiał apostata, to jest i nadal będzie chrześcijaninem, tyle tylko, że
zatwardziale trwającym w grzechu.

A piekło czeka.

Data: 2009-12-14 17:42:22
Autor: sofu

--

Pieprzenie głupot.
Mnie moga swoimi prawami w dupe pocałować.

sofu

Data: 2009-12-14 17:54:02
Autor: abc
Apostaci podlegają prawom Kościoła
Pieprzenie głupot.
Mnie moga swoimi prawami w dupe pocałować.

Nigdzie nie schowasz się przed Bogiem.
Pan Bóg widzi jak grzeszysz.

A piekło czeka...

Data: 2009-12-14 18:20:59
Autor: sofu

> Pieprzenie głupot.
> Mnie moga swoimi prawami w dupe pocałować.

> [...]

Operus z ciebie ABC.
Czyzby ksiadz dobrodziej cie piekłem straszył?
Casami stare zboki stosuja takie metody wobec dzieci.

sofu

Data: 2009-12-14 21:33:52
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

Pieprzenie głupot.
Mnie moga swoimi prawami w dupe pocałować.

Nigdzie nie schowasz się przed Bogiem.
Pan Bóg widzi jak grzeszysz.

A piekło czeka...

ABECADŁO...!!!

- w piekle ŁOSIM RAZY LEPIJ jest...!

I posturchać dziewcynki mozno i łokowitkom komurkisare pozalewać...

A balangi jakie pikne som...!!!

PS - no cheba, zebym wtym niebie mugł psynojmnij roz Marynem pomolestować
mugł, to moze bym siem i zgodził do nieba pujść...

Ale ino NAPOREM DNI...!!!

Po Marynie wolem jakiesik DIOBLICE - te psynojmnij piknie loda robić
potrafiom, łod tyłu nadstawiać i jesce wiela, wiela inksych piknych zecy...

Data: 2009-12-15 13:28:59
Autor: =heÂŽsk=
Apostaci podlegaj± prawom Ko¶cioła
On Mon, 14 Dec 2009 17:42:22 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

 [...]

Ale fakt ze sie wycwanili i  sami brudnymi ?apami czerpia z budzetu skolko
godno.

 gdzie uczyles sie rosyjskiego ?
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 16:06:41
Autor: sofu

Użytkownik "=heRsk=" <fullbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]

 [...]

> Ale fakt ze sie wycwanili i  sami brudnymi ?apami czerpia z budzetu

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

HeSk smarkaczu musze ci to wytłumaczyc.
Kiedys zanim jeszcze przyszły czasy uczenia w szkołach dzieci takich jak ty
religii katolickiej, uczono tam jezyka rosyjskiego. Nauka zaczynała sie
bodajze w 4 klasie szkoły podstawowej i trwała do ostaniej 8 ostatniej
klasy. Potem jezyka rosyjskiego uczono w liceum.
Dopiero na studiach juz nie bylo go w programie przynajmniej u mnie.
Ponieważ to trwało w sumie 8 lat, to chciał nie chciał cos sobie
zapamietałem.
Ale w przeciwienstwie do ciebie nie odp... mi siajba z milosci do sovietów,
tak jak tobie do czarnej sekty.

sofu

Data: 2009-12-14 21:27:53
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

Ta adnotacja nie jest jednak unieważnieniem chrztu i nie powoduje zerwania
trwałej sakramentalnej więzi przynależności do Ciała Chrystusa, którym
jest Kościół.

Apoco to komu...!?

- itak ciem robole, glizdy i inkse chroboki skonsumujom...

Data: 2009-12-15 13:28:59
Autor: =heÂŽsk=
Apostaci podlegaj± prawom Ko¶cioła
On Mon, 14 Dec 2009 17:32:44 +0100, "abc" <abc@wp.pl> wrote:

 [...]

A piek?o czeka.

 a golebie wciaz sraja po parapetach... aj waj aj waj!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Apostaci podlegają prawom Kościoła