Apple - Live

Data: 2015-09-09 12:07:20
Autor: Pszemol
Apple - Live
Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
http://apple.com/live

Data: 2015-09-09 12:50:10
Autor: Pszemol
Apple - Live
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:msposp$bp6$1dont-email.me...
Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
http://apple.com/live

Duży iPad Pro... 12.9" przekątna. iPad2 mieści się w iPad Pro bokiem.
Variable refresh rate - oszczędza energię przy statycznych obrazach.
CPU faster than 80% all portable computers shipped last 12 months.
GPU faster than 90% all portable computers shipped last 12 montsh.
Runs AutoCAD360@60fps. 10 hours battery life. 4 speakers audio.
Cienki: 6,9mm, i lekki 1,57 funta wagi. Smart keyboard... Apple Pencil :-)
Zaprosili gościa z Microsoft do demonstracji MS Office na iPad Pro.
Zaprosili gościa z Adobe do demonstracji Comp, Fix i Sketch.
Teraz jakiś medyk z 3M demonstruke aplikacje graficzną dla lekarzy
co ma pomagać w konsultacjach z pacjentami...
$799-$1099 dodatki: +$99 pencil +$160 keyboard :-)

Data: 2015-09-16 23:00:37
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

Data: 2015-09-09 13:32:06
Autor: Pszemol
Apple - Live
[...]

New Apple TV. Siri wspomaga szukanie programów.
App Store, Photos, Videos, Music/iTunes, Netflix, Hulu.
Połączone szukanie across TV apps i wewnątrz odcinków!
Nowy pilot ze szkłem dotykowym.
Możesz zapytać Siri w czasie oglądania: what did she said?
TV przewinie do tyłu 15 sekund i powtórzy scenę z napisami.
W czasie oglądania filmu można zapytać Siri o wyniki meczu
sportowego lub pogodę i pojawi się w dole ekranu informacja,
którą można rozwinąć i rozszerzyć zatrzymując film w tle.
Całość pracuje na systemie operacyjnym TVOS (oparty na iOS).
Games z multiplay - gry wielograczowe, nowe gry konsolowe.
Można grać z użytkownikiem na iPhone lub iPadzie.
Full HD (1080) @ 60fps, nie ma wzmianki na temat 4K ani 8K.
Cena $150-200.

Data: 2015-09-09 14:03:57
Autor: Pszemol
Apple - Live
[...]

iPhone 6S i 6S+ oparty na A9 cpu. Taki jak w iPad Pro.

3D Touch - oczywiście oczekiwany od dawna "przebój".
Nie tylko wejście od użytkownika reagujące na dotyk,
nacisk ale i drganie/odbicie (feedback) w grach.

Obudowa dostępna w 4 koloroach/odcieniach.

Aparat 12Mp iSight sensor - ulepszyli design matrycy
aby zmiejszyć przecieki RGB między pikselami i szum :-)
Poprawiony software ulepszone doświetlanie i równowaga
bieli w gorszych warunkach oświetlenia. 4K Videos!

Funkcja flasha (lampa błyskowa) dla kamery z przodu (5Mp)
z użyciem LCD backlight "Retina Flash". Ciekawe rozwiązanie...

Live Photos: ułamek sekundy filmu z każdą fotką.

23 kanałów LTE Advanced do obsługi międzynarodowych operatorów.

6S/6S+ - ceny w kontrakcie/abonamencie tyle samo co 6/6+.
Dostępny również w tańszej wersji 5S (mniejszy ekran).
Nowy iPhone Upgrade Program - co roku nowy iPhone :-)
Ciekawe.

Niestety Polski nie widzę w pierwszej turze krajów...
Pewnie nasz rynek będzie dodany przed Świętami będzie.

Data: 2015-09-09 14:12:50
Autor: Pszemol
Apple - Live
[...]

Patrzę teraz na to, co robiła giełda papierów wartościowych
z akcjami AAPL w czasie prezentacji... I widzę że wystartowali
z poziomu około $112, w pierwszej fazie prezentacji szło
w górę przez 20 minut dobiła cena do $114 aby szybko
zacząć opadać i w ciągu pierwszej 1/2 godziny już były
akcje spowrotem po 112 by spaść prawie do 110. Teraz 111.
Czyli inwestorzy nie są pod wrażeniem tego co zobaczyli...

Data: 2015-09-09 17:32:48
Autor: masti
Apple - Live
Pszemol wrote:

Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?

nie. tylko tacy podniecacze jak Ty
Reszcie to wisi

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-09 19:16:08
Autor: atm
Apple - Live
On 2015-09-09 19:07, Pszemol wrote:
Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
http://apple.com/live

Tylko dla jablkowych wybrancow lub posiadaczy W10

Data: 2015-09-09 12:17:43
Autor: Pszemol
Apple - Live
On 2015-09-09 19:07, Pszemol wrote:
Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
http://apple.com/live

Tylko dla jablkowych wybrancow lub posiadaczy W10

Zostałeś w tyle? ;-) Apple jest dla tych, co są na bieżąco.

Data: 2015-09-09 21:15:41
Autor: atm
Apple - Live
On 2015-09-09 19:07, Pszemol wrote:
[...]

Spoko, obejrzalem na iPadzie. iP6S jest tym co zwykle: dobrym updatem.
Teraz tylko patrzec jak inni producenci beda kopiowali 3D Touch i robili lampe blyskowa z ekranu :]

Data: 2015-09-09 14:18:35
Autor: Pszemol
Apple - Live
On 2015-09-09 19:07, Pszemol wrote:
[...]

Mnie ciekawi czy ten wibrujący "feedback" od ekranu 3D touch
będzie wreszcie dostępny na klawiaturze, bo tego brakowało
jednej osobie która chciała kupić iPhone ale kupiła Samsunga
Galaxy S4 bo właśnie tego ficzerka nie miał iPhone 5.

Data: 2015-09-09 20:28:03
Autor: masti
Apple - Live
Pszemol wrote:

[...]

mówisz, że iPhone nie ma haptile feedback? w 2015?
ROTFL

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-09 22:15:36
Autor: atm
Apple - Live

[...]

Masz na mysli to, ze dotkniecie klawisza wirtualnej klawiatury nie ma opcji wibracji?

Data: 2015-09-09 15:39:24
Autor: Pszemol
Apple - Live
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55f09368$0$4784$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie ma w iPhone4 ani w iPhone5. Nie wiem jak w nowszych.

Data: 2015-09-09 22:50:49
Autor: atm
Apple - Live

[...]

Widzisz, mieszasz z blotem niewiadomo jakiego Androida (lub nawet nieandroida) za to, ze podczas ogladania YT wciaga baterie gdy jest podlaczony do ladowania.
Tutaj zas masz wczesne sredniowiecze. Nie twierdze, ze jest to killer ficzer lub must have, jednak fajnie gdy kazdy sam moze to przetestowac i ocenic. Apple zas po swojemu wie co jest lepsze dla uzytkownika. Pozniej zas, na nastepnej konferencji sprzeda to jako amazing incredible fantastic feature. Dzisiaj w ten sposob wlasnie sprzedali oslone na ekran iPada, ktora mozna zamienic na klawiature. Hurrrraa.
MS juz kilka lat temu wypuscil cos takiego na rynek.
Ogladajac zas konferecje oparlem iPada o szafke i kilogramowym ciezarkiem zablokowalem tablet, zeby nie zjezdzal do horyzontu - Apple nie zdazyl jeszcze zgapic podstawki z Surface....
Apropos haptic feedbacka, Twoj znajomy mogl sprobowac Swype. Wersja na Androida ma nie tylko wl/wyl wibracje ale rowniez regulacje mocy. Swietnie dziala delikatna, tylko takie delikatne dotkniecie. Byc moze zaimplementowano to rowniez w wersji na iOS. Przetestowalem jedna z pierwszych udostepnionych na ten system. Niestety na iPadzie 2 przycinala, szybko sie z nia pozegnalem. Zreszta, po aktualizacjach systemu ta stockowa od Apple tez potrafi przyciac.

Data: 2015-09-09 16:12:09
Autor: Pszemol
Apple - Live
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55f09ba9$0$27527$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No bo to (moim zdaniem) kardynalna wada projektu.

Tutaj zas masz wczesne sredniowiecze. Nie twierdze, ze jest to killer ficzer lub must have, jednak fajnie gdy kazdy sam moze to przetestowac
i ocenic. Apple zas po swojemu wie co jest lepsze dla uzytkownika.

Jest mnóstwo takich rzeczy które są tu, tam nie ma - i każdy
może świadomie wybrac czy dla niego jest to "szoł stoper" czy nie.
Ja nie potrzebuję tactile feedback na klawiaturze - tamta osoba
potrzebuje i kupiła co innego. Szafa gra i nie ma o co się bić.

[...]

Nic niezwykłego - zgadzam się.

Ogladajac zas konferecje oparlem iPada o szafke i kilogramowym ciezarkiem zablokowalem tablet, zeby nie zjezdzal do horyzontu
- Apple nie zdazyl jeszcze zgapic podstawki z Surface....

?? Przecież jest taka pokrywka co się właśnie zwija w podstawkę.
Ja mam taką na swoim rocznym iPadzie. Kup sobie i nie płacz już :-)

[...]

Jak kiedyś wrócimy do tematu to zaproponuję... na razie nie potrzebuję.
Ale dzięki za info.

Data: 2015-09-09 23:29:40
Autor: atm
Apple - Live

[...]

Hehe, ja wiem - zauwazylem jak to dziala w rezerwacie :]
-piorko 99$
-smart keyboard 169$
Panowie, wydajemy takie minimalne minimum urzadzenie na rynek a pozniej sprzedajemy ficzery osobno.

Mialem kiedys kupic ta skladana oslone na ekran, ale wzialem neoprenowe etui na calego ipada, czesto ląduje w kobiecej torebce. Po dluzszym pobycie tam nie wygladalby zbyt pieknie. Zas dwa rozne wdzianka na iPada...no coz, robi sie z tego protetyka stosowana.

Data: 2015-09-09 16:41:34
Autor: Pszemol
Apple - Live
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55f0a4c4$0$8387$65785112news.neostrada.pl...
Hehe, ja wiem - zauwazylem jak to dziala w rezerwacie :]
-piorko 99$
-smart keyboard 169$

Pokrywka "smart cover" jest dużo tańsza, chyba $29.

Panowie, wydajemy takie minimalne minimum urzadzenie
na rynek a pozniej sprzedajemy ficzery osobno.

Każdy orze jak może :-)

[...]

Niepotrzebnie bałes się - mój iPad też przeważnie spędza dzień
w torebce kobitki co ma tam wszystko co tylko możesz sobie
wyobrazić. I powiem Ci, że mimo iż pokrywka przykrywa tylko
ekran to plecy iPada wygladają bardzo dobrze, prawie jak nowe.
Oksydacja bardzo utwardza powierzchnię. Nie zdawałem sobie
sprawy jak bardzo, aż w pracy mielismy taką wielką specjalną
przewiercaną śrubę o średnicy 3 cale - właśnie z aluminium
czernionego - i trzeba było skorygować gwint po czernieniu już
to fabryka nie chciała tego robić bo za twarda powierzchnia
i coś im się tam tępiło. Wiadomo że da się zarysować jak bardzo
się postarasz, ale wbrew pozorm jest to trwały rodzaj wykończenia
powierzchni użytkowej.

A co myślisz o Apple Upgrade Program? Nowy iPhone co roku?
Ma to twoim zdaniem sens?

Data: 2015-09-09 23:51:47
Autor: atm
Apple - Live
On 2015-09-09 23:41, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

W iPadzie 2 alu jest chyba po prostu malowane, lapie rysy nawet od biurka, tego typu:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0148/9099/files/ipad-scratch_grande.jpg?3485
Zlapal juz ich calkiem sporo.

A co myślisz o Apple Upgrade Program? Nowy iPhone co roku?
Ma to twoim zdaniem sens?

Nie zwrocilem uwagi na wszystkie szczegoly tego ukladu. Bodajze 32$ co miesiac i za rok dostajesz nowego iP? Czy stary trzeba oddac? Jesli tak w jakim ma byc stanie itp? A co Ty o tym sądzisz?

Wiesz, nie sposob byc tutaj uszczypliwym, jeden z incredible mowcow opowiedzial jak to ludzie teraz chetnie sie przesiadaja na iPhone'y, krotko zaprezentowal narzedzie do migracji....a pozniej przedstawil program Apple Upgrade....ktory zwiazuje uzytkownika iPhone'a umowa na dwa lata.... hmmmm ;]

Data: 2015-09-09 21:10:01
Autor: PlaMa
Apple - Live
W dniu 2015-09-09 o 19:07, Pszemol pisze:
Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?

Kpisz, prawda?

Data: 2015-09-09 14:14:21
Autor: Pszemol
Apple - Live
"PlaMa" <mariush.p@wupe.pel> wrote in message news:55f08407$0$27506$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-09-09 o 19:07, Pszemol pisze:
Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?

Kpisz, prawda?

No ba! :-)

Data: 2015-09-10 09:20:47
Autor: Chris
Apple - Live
W dniu 2015-09-09 o 19:07, Pszemol pisze:
Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
http://apple.com/live

Telefony to znowu tylko update do czegoś co zaczyna działać np. wreszcie aparat robi zdjęcia w lepszej jakości niż tylko nadające się na avatary.
Tablet 12" już był np. Samsung PR, Sony też ma/miało wypuścić:
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/News/_nc2/sony_xperia_z4_tablet_ultra9353.jpg
Rysik od lat stosowany u Samsunga ie mówiąc że wysiki to ja miałem lata temu w PDA :)
TV fajne ale znowu tylko na rynek USA.

Ceny sprzętu jak zawsze z kosmosu bo kto normalny da za tablet 6000 tylko dla tego że ma logo jabłka?

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-09-10 18:11:47
Autor: Pszemol
Apple - Live
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:msrb0a$dju$1node2.news.atman.pl...
Telefony to znowu tylko update do czegoś co zaczyna działać np. wreszcie aparat robi zdjęcia w lepszej jakości niż tylko nadające się na avatary.

Właściwie wszystko to tylko jakieś tam update...
Płacisz jak lubisz, nie płacisz jak nie lubisz.

Tablet 12" już był np. Samsung PR, Sony też ma/miało wypuścić:
http://www.notebookcheck.net/fileadmin/Notebooks/News/_nc2/sony_xperia_z4_tablet_ultra9353.jpg

Nikt nie twierdził, że wcześniej nie było na świecie 12" calowych tabletów.

Rysik od lat stosowany u Samsunga ie mówiąc że wysiki to ja miałem lata temu w PDA :)

To nie jest taki sam rysik jaki miałeś w PDA ani w tabletach Samsunga.
Doczytaj...

TV fajne ale znowu tylko na rynek USA.

Tylko USA?

Ceny sprzętu jak zawsze z kosmosu bo kto normalny da za tablet 6000 tylko dla tego że ma logo jabłka?

Ten, komu się podoba taki właśnie tablet. Czy to dziwi?

Data: 2015-09-11 08:54:02
Autor: Chris
Apple - Live
W dniu 2015-09-11 o 01:11, Pszemol pisze:
[...]

Wodoodporność, czytniki linii papilarnych, HD/QHD/4K to były nowości. Teraz nioby mają ekran z siłą nacisku ale Lenovo pokazało to parę dni wcześniej.

[...]

Ale Apple mówi że to amazing i nowość .. żadna nowość bo już to było.

Rysik od lat stosowany u Samsunga ie mówiąc że wysiki to ja miałem
lata temu w PDA :)

To nie jest taki sam rysik jaki miałeś w PDA ani w tabletach Samsunga.
Doczytaj...

To tylko rozwinięcie technologi rysika co nie znaczy że już ich nie było, co nie znaczy że nie jest fajny bo mi się to akurat najbardziej podoba.

TV fajne ale znowu tylko na rynek USA.

Tylko USA?

Pokaż mi działające to w PL.

Ceny sprzętu jak zawsze z kosmosu bo kto normalny da za tablet 6000
tylko dla tego że ma logo jabłka?

Ten, komu się podoba taki właśnie tablet. Czy to dziwi?

Na pewno ktoś to kupi bo poza amaing sprzęt fajny tylko szkoda że taki drogi.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-09-11 09:36:43
Autor: Pszemol
Apple - Live
"Chris" <actchris@gazeta.pl> wrote in message news:msttq5$vn4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Samsung się z wodoodporności wycofał...
Czytnik odcisku palców jest w iPhone i iPadzie od bardzo dawna.

[...]

Mówi tak z prostego powodu: dla kogoś kto lubi ecosystem Apple
nic nie daje że może kupić tablet z dużym ekranem na Androidzie.
To nie są porównywalne produkty jesli jeden z nich nie ma iOS
czyli jest z innego ecosystemu.

[...]

Tak jak na początku napisałem - wszystko można uprościć
do rozwinięcia/uaktualnienia jak się bardzo chce pokazać
negatywne strony. Uwypuklić można zalety i dodaną wartość
gdy się chce pokazać pozytywy.

TV fajne ale znowu tylko na rynek USA.

Tylko USA?

Pokaż mi działające to w PL.

Czy macie w Polsce Netflix? Hulu? Jakieś w ogóle telewizyjne serwisy netowe?

[...]

Cena to sprawa względna i osobista. Dla jednego drogi dla innego tani.

Data: 2015-09-12 11:38:13
Autor: masti
Apple - Live
Pszemol wrote:

[...]

dobrze, że mój o tym  nie wie i dalej jest wodoodporny:)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-16 02:07:42
Autor: Pszemol
Apple - Live
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mt12r5$ti0$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Masz jakiś model z najnowszych ogłoszonych parę tygodni temu?

Data: 2015-09-16 12:34:37
Autor: RadoslawF
Apple - Live
W dniu 2015-09-16 o 09:07, Pszemol pisze:

[...]

dobrze, Ĺźe mĂłj o tym  nie wie i dalej jest wodoodporny:)

Masz jakiś model z najnowszych ogłoszonych parę tygodni temu?

Nie musi. Wystarczy że ma jakiś z aktualnie oferowanych.

Pozdrawiam

Data: 2015-09-16 14:55:41
Autor: Pszemol
Apple - Live
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:mtbgjf$h1d$3node1.news.atman.pl...
[...]

Ostatecznie możemy się zgodzić z tą wersją.
Ale brak takiego modelu w ostatniej serii nowości
jest moim zdaniem symptomatyczny...

Data: 2015-09-16 19:58:49
Autor: masti
Apple - Live
Pszemol wrote:

[...]

skutkiem wodoodporności jest np. klapka na złączu i karda SD schowana
wewnątrz obudowy. Wystarczy by był bryzgoszczelny.
Potrzebujesz wodoodporny to kup sobie jakigoś CATa albo inny pancerny.
Lub odpowiednią obudowę

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-16 16:00:12
Autor: Pszemol
Apple - Live
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mtchlp$peg$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Najnowsze modele Samsunga NIE MAJĄ już gniazda SD card.

Wystarczy by był bryzgoszczelny.
Potrzebujesz wodoodporny to kup sobie jakigoś CATa albo inny pancerny.
Lub odpowiednią obudowę

Skąd pomysł, że to ja potrzebuję wodoodporny?
Ja się nie upominałem o taki, zerknij na wątek kto pytał.

Data: 2015-09-16 20:59:40
Autor: masti
Apple - Live
Pszemol wrote:

[...]

a mój wodoodporny ma

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-10-01 07:18:19
Autor: Pszemol
Apple - Live
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:mtcl7s$8ed$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

[...]

Bo to staroć jakaś :-P

Data: 2015-10-02 15:33:40
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska SZMATA qrvota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:
... pest, dreck, szambo - ocenzurowano

==-- >>> http://tinyurl.com/oc4uzkt !!!

Data: 2015-09-12 17:05:26
Autor: Chris
Apple - Live
W dniu 2015-09-11 o 16:36, Pszemol pisze:
[...]

Podałem że to są właśnie nowości a na obecnej prezentacji nie pokazane zostało nic nowego a jedynie tuning tego co już było.

[...]

Nowością jest wielkość a to już było dawno temu u innych producentów, system nie ma tu nic do rzeczy.

[...]

Idąc tym torem to jedzmy gówno, miliardy much nie mogą się mylić :)

TV fajne ale znowu tylko na rynek USA.

Tylko USA?

Pokaż mi działające to w PL.

Czy macie w Polsce Netflix? Hulu? Jakieś w ogóle telewizyjne serwisy
netowe?

Macie choć ja nie korzystam z tego.

[...]

Zgoda, ja też kupuje np. sprzęt SONY choć drogi i tej cenie bym miał 10 chińczyków :)

ps. SONY w Z5 podaje już że telefon jest wodoodporny ale zdjęć pod wodą nie można już robić :) Jak dobrze że moje stare Z2 o tym nie wie choć o ile pamiętam ma o klasę niżej certyfikat :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-09-16 02:12:06
Autor: Pszemol
Apple - Live
"Chris" <xxx@xxx.com> wrote in message news:mt1evj$61v$1node1.news.atman.pl...
[...]

Właściwie Mercedes i BMW też robi auta co mają 4 koła i kierownice,
tak jak Cinquacento. W takim BMW M6 to tylko tunning tego co było
już w naszej polskiej Warszawie i Syrence. Nie ma się czym podniecać.

[...]

Właśnie ma WSZYSTKO do rzeczy.
Jak jesteś zwolennikiem iOS to masz w dupie że jest tablet
o Twoich rozmiarach z Androidem. Nie rozumiesz tego?

[...]

Zupełnie nie o to chodzi.

[...]

Więc jak macie, to AppleTV się przyda w PL.

[...]

Otóż to. I wtedy g... Cię obchodzi że np. LG robi coś innego.

ps. SONY w Z5 podaje już że telefon jest wodoodporny ale zdjęć pod wodą nie można już robić :) Jak dobrze że moje stare Z2 o tym nie wie choć o ile pamiętam ma o klasę niżej certyfikat :)

Bo to nie o to chodzi aby robić pod wodą.

Data: 2015-09-16 11:23:54
Autor: atm
Apple - Live

[...]

Ale wlasciwie dlaczego nie?
https://www.youtube.com/watch?v=DFM4DSJHs5w
https://www.youtube.com/watch?v=x09iroEd63Y

Oczywiscie przyczyna jest bardzo prozaiczna (plus komentarze):
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/xperia-fotografowanie-smartfonem-pod-woda-nakazy-sony.html

Data: 2015-09-16 15:00:53
Autor: Pszemol
Apple - Live
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55f93530$0$27527$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiem co sony nakazuje, nie chce mi się klikać
na youtube, ale napisałem że nie o to chodzi aby
pod wodą robić zdjęcia smartfonem bo po prostu
ma do tego kijową optykę - kilka metrów pod wodą
jest mniej światła i cieżko się robi zdjęcia dobrym
aparatem z dobrym, jasnym obiektywem, a co dopiero
małpką w smartfonie.

Wodoodporność ma służyć wypadkom przy używaniu
smartfona: np. siedzisz na basenie z telefonem
w kieszeni galotów i wskakujesz przez zapomnienie
do wody :-) Albo wpada Ci telefon do kałuży z wodą itp.

Data: 2015-09-16 22:36:50
Autor: atm
Apple - Live

[...]

Nie wiem co Sony nakazuje ale kliknac mi sie nie chce...
Co do jakosci zdjec zgodzilbym sie z Toba gdyby rzeczywistosc nie byla inna. Pierwsze z brzegu wyniki z Googla:
http://www.phonearena.com/news/Underwater-photographer-takes-the-Sony-Xperia-Z1S-for-a-dive-among-manatees_id52609
Na słitfocie, facebooki itp w zupelnosci wystarcza no i z pewnoscia nie byly robione iPhonem, chyba, ze bardzo szybko ;]
https://www.google.pl/search?q=sony+z3+underwater+photos&biw=1920&bih=1063&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMItsmhyrL8xwIViPNyCh30yAKu#imgrc=pml-XaxbXvsrlM%3A

Wodoodporność ma służyć wypadkom przy używaniu
smartfona: np. siedzisz na basenie z telefonem
w kieszeni galotów i wskakujesz przez zapomnienie
do wody :-) Albo wpada Ci telefon do kałuży z wodą itp.

A to juz Twoja interpretacja i postrzeganie zastosowania.
Jesli Sony reklamuje te telefony jako urzadzenia m.in. do fotografowania pod woda to czemu nie?

Data: 2015-09-16 16:02:10
Autor: Pszemol
Apple - Live
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55f9d2eb$0$8376$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Manaty akurat na bardzo płytkiej wodzie są...

Tak, moja interpretacja.

Data: 2015-09-16 23:08:28
Autor: atm
Apple - Live

[...]

Czyba nie wspominalismy o nurkowaniu na duze glebokosci?
Zabezpieczenie Sony dziala do 1.5m glebokosci (dodatkowo w scisle okreslonych warunkach) i dobrze by bylo gdyby na tej glebokosci nie trzeba byloby sie stresowac, ze wcisniecie guzika rozszczelni telefon.
Niestety chyba tak nie jest, co zdaja sie potwierdzac komentarze w sieci. Szkoda, bo w sektorze typowych telefonow z wodoszczelnoscia jako ficzerem brakuje takiego naprawde zaufanego modelu.

Data: 2015-09-17 11:01:06
Autor: J.F.
Apple - Live
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55f9da54$0$8390$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

przy wiekszych nie tylko tylko zabezpieczenia istotne, ale sila zgniatajaca telefon staje sie powazna.

[...]

No ba - w zegarkach masz rozne obostrzenia - wodoosporny 30m znaczy ze rece mozna umyc, ale wcisnac przycisku w miednicy juz nie.

A telefon niestety musi miec gniazda rozne, glosnik, mikrofon ....

J.

Data: 2015-10-01 07:21:43
Autor: Pszemol
Apple - Live
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:55fa8152$0$27512$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wygląda na to, że najnowsze iPhone są wodoodporne, mimo
że Apple się tym jakoś specjalnie nie chwali:
https://youtu.be/t_HbztTpL08
https://youtu.be/G-6BRukQqNs

Data: 2015-11-20 08:39:06
Autor: zdumiony
Apple - Live
[...]

Jedyna rada - nie lubić ekosystemu Apple

Data: 2015-09-10 10:45:00
Autor: maderos
Apple - Live
W dniu 2015-09-09 o 19:07, Pszemol pisze:
Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
http://apple.com/live

;)
http://antyweb.pl/dawno-nie-widzialem-tyle-emejzingu/

Data: 2015-09-10 18:53:30
Autor: Pszemol
Apple - Live
"maderos" <maderos@tkdami.net> wrote in message news:msrg0i$vp3$1news.vectranet.pl...
[...]

Mam nadzieję, że nikt nie ograniczy się do tej recenzji
tylko popatrzy samemu na prezentację Apple, bo inaczej
dużo, dużo straci informacji na temat produktów.

Data: 2015-09-11 08:00:01
Autor: Liwiusz
Apple - Live
W dniu 2015-09-11 o 01:53, Pszemol pisze:
[...]

duĹźo, duĹźo straci informacji na temat produktĂłw.

Czytając komentarze normalnych ludzi - szkoda czasu na tę prezentację.

Zresztą i tak "nie podobają mi się" tablety za 6000zł, więc nie ma tematu.

--
Liwiusz

Data: 2015-09-11 09:38:15
Autor: Pszemol
Apple - Live
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:mstqle$scc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Właśnie takie komentarze są zniekształcające - lepiej
wyrobić sobie WŁASNĄ opinię u źródła zamiast polegać
na opinii applehejterów. Ale oczywiście co kto woli...

Zresztą i tak "nie podobają mi się" tablety za 6000zł, więc nie ma tematu.

Obowiązku nie ma. Ale to róznica zasadnicza obejrzeć samemu
a przeczytać o tym u kogoś kto obejrzał - info z drugiej ręki.

Data: 2015-09-12 16:03:16
Autor: LordBluzgÂŽ
Apple - Live
W dniu 2015-09-11 o 16:38, Pszemol pisze:

;)
[...]

Atu gówno prawda. Jeśli hejter mi nie obrzydzi produktu, to znaczy że produkt jest OK :)

--
LordBluzgÂŽ
Get out of the road if you want to grow old.

Data: 2015-09-14 06:32:41
Autor: Michal Tyrala
Apple - Live
On Sat, 12 Sep 2015 16:03:16 +0200, LordBluzg?? wrote:
> [...]
> na opinii applehejterów. Ale oczywiście co kto woli...

 Atu gówno prawda. Jeśli hejter mi nie obrzydzi produktu, to znaczy że  produkt jest OK :)

Apple nie potrzeba hejterów, fanboje stadnie tłumaczące ,,tego nie
potrzebujesz'' (i dostarczające dodatkowej rozrywki) wystarczą. :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2015-09-16 15:04:41
Autor: Pszemol
Apple - Live
"LordBluzgÂŽ" <spam@ognik.com> wrote in message news:mt1bbv$7id$1mx1.internetia.pl...
[...]

to znaczy Ĺźe produkt jest OK :)

Twoja strategia i masz do niej prawo.
Ja uważam że jest niepoważna - jeśli ZAMIAST prezentacji
Apple obejrzysz jej karykaturę przedstawioną przez
applehejtera to po prostu wyrabiasz sobie opinię o produkcie
na podstawie DEZINFORMACJI bo ten hejter po prostu napisał
nieprawdę.

Data: 2015-09-16 22:51:08
Autor: atm
Apple - Live

[...]

Tak naprawde obie opinie sa subiektywne: Tim C. bedzie zaklinal rzeczywistosc, ukrywal niewygodne dane i eksponowal to co ulatwi sprzedaz. Hejter zas bedzie punktowal wszystkie niedomowienia, "zapozyczenia" itd. Jesli jest rzetelnym hejterem jego opinia bedzie rownie istotna jak peany zarzadu Apple'a.
Tak apropos:
http://www.spidersweb.pl/2015/09/apple-ipad-pro-iphone-6s-tv.html

Data: 2015-09-16 16:16:37
Autor: Pszemol
Apple - Live
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55f9d645$0$8390$65785112news.neostrada.pl...
Tak naprawde obie opinie sa subiektywne: Tim C. bedzie zaklinal rzeczywistosc, ukrywal niewygodne dane i eksponowal to co ulatwi sprzedaz.

Ale nie powie nieprawdy.

Hejter zas bedzie punktowal wszystkie niedomowienia, "zapozyczenia" itd.

Dodając od siebie komentarze poniżej pasa...

Jesli jest rzetelnym hejterem jego opinia bedzie rownie istotna jak peany zarzadu Apple'a.

Gdyby był rzetelny to nie byłby hejterem - w samej nazwie
bowiem jest fanatyzm i stronniczość.

Tak apropos:
http://www.spidersweb.pl/2015/09/apple-ipad-pro-iphone-6s-tv.html

"Żadna, ale to żadna z dzisiaj prezentowanych nowości
 nie jest zrobiona lepiej od konkurencji."
Bezpodstawne twierdzenie bo koleś nie używał tych urządzeń.

Data: 2015-09-16 21:21:29
Autor: masti
Apple - Live
Pszemol wrote:

[...]

naprawdę?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-09-16 23:31:23
Autor: atm
Apple - Live
On 2015-09-16 23:16, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
Tak naprawde obie opinie sa subiektywne: Tim C. bedzie zaklinal
rzeczywistosc, ukrywal niewygodne dane i eksponowal to co ulatwi
sprzedaz.

Ale nie powie nieprawdy.

Hmmm, jesli wlasciciel komisu na temat zapytanego samochodu powie, ze jest bardzo szybki ale nie wspomni o tym, ze nie wyrabia chlodzenie i mozna rozwalic glowice.... No niby powiedzial prawde.
Bateria w 6S bedzie miala najprawdopodobniej pojemnosc 1715mAh, mniej niz w iP6, ktory wg wlascicieli nie byl mistrzem czasu pracy na jednym ladowaniu. Oczywiscie Apple zastrzega, ze iOS9 jest zoptymalizowany itd a jednoczesnie zdecydowana wiekszosc komponentow jest wieksza, szybsza.
Pozyjemy zobaczymy, ciezko sie jednak spodziewac tutaj lepszego wyniku, majac jedynie nadzieje na ten sam choc i z tym moze byc ciezko. O tym np Tim nie wspomnial.
Nie wspomnial tez chyba o wzmocnieniu konstrukcji w miescu volume rockera, gdzie przewaznie giely sie 6 czy czesciej 6plus, wspomnial chyba za to o zmianie rodzaju aluminium, czyli chyba byl wczesniej problem... Itd, to ze nie sklamie, wcale nie oznacza, ze np nie zasugeruje nieprawdy.

Hejter zas bedzie punktowal wszystkie niedomowienia, "zapozyczenia" itd.

Dodając od siebie komentarze poniżej pasa...

A to juz zalezy od komentujacej osoby, jesli leje sie jej z pyska jad, gały siewca na czerwono, merytoryki niewiele a epitetow wprost przeciwnie - wg mnie szkoda czasu na zapoznawanie sie z caloscia materialu.

Jesli jest rzetelnym hejterem jego opinia bedzie rownie istotna jak
peany zarzadu Apple'a.

Gdyby był rzetelny to nie byłby hejterem - w samej nazwie
bowiem jest fanatyzm i stronniczość.

W takim razie Tima i reszte zarzadu mozna nazwac fanboyami, zero krytyki, wszystko jest incredible and amazing. To jest dla Ciebie wiarygodna opinia o produkcie?
W ten wlasnie sposob mozna ufac, ze seria Sony jest stworzona m.in. do robiona zdjec pod woda, "przeciez tak pokazuja w telewizorze".

[...]

No chwileczke: Apple zaprezentowalo swoje rozwiazania od jak najlepszej strony. Na tej podstawie mozna chyba powiedziec czy zaproponowane rozwiazanie jest lepsze lub gorsze od innych dostepnych na rynku?
Musiales przeleciec sie Discovery i Buranem, zeby powiedziec ktory jest lepszy?