Apple - Live

Data: 2015-09-10 10:45:00
Autor: maderos
Apple - Live
W dniu 2015-09-09 o 19:07, Pszemol pisze:
Wszyscy ogldaj relacj na ywo z San Francisco?
Apple prezentuje nowoci na sezon jesienno zimowy ;-)
http://apple.com/live

;)
http://antyweb.pl/dawno-nie-widzialem-tyle-emejzingu/

Data: 2015-09-10 18:53:30
Autor: Pszemol
Apple - Live
"maderos" <maderos@tkdami.net> wrote in message news:msrg0i$vp3$1news.vectranet.pl...
[...]

Mam nadziej, e nikt nie ograniczy si do tej recenzji
tylko popatrzy samemu na prezentacj Apple, bo inaczej
duo, duo straci informacji na temat produktw.

Data: 2015-09-11 08:00:01
Autor: Liwiusz
Apple - Live
W dniu 2015-09-11 o 01:53, Pszemol pisze:
"maderos" <maderos@tkdami.net> wrote in message
W dniu 2015-09-09 o 19:07, Pszemol pisze:
Wszyscy oglądają relację na żywo z San Francisco?
Apple prezentuje nowości na sezon jesienno zimowy ;-)
http://apple.com/live

;)
http://antyweb.pl/dawno-nie-widzialem-tyle-emejzingu/

Mam nadzieję, że nikt nie ograniczy się do tej recenzji
tylko popatrzy samemu na prezentację Apple, bo inaczej
dużo, dużo straci informacji na temat produktów.

Czytając komentarze normalnych ludzi - szkoda czasu na tę prezentację.

Zresztą i tak "nie podobają mi się" tablety za 6000zł, więc nie ma tematu.

--
Liwiusz

Data: 2015-09-11 09:38:15
Autor: Pszemol
Apple - Live
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:mstqle$scc$1node2.news.atman.pl...
[...]

Właśnie takie komentarze są zniekształcające - lepiej
wyrobić sobie WŁASNĄ opinię u źródła zamiast polegać
na opinii applehejterów. Ale oczywiście co kto woli...

Zresztą i tak "nie podobają mi się" tablety za 6000zł, więc nie ma tematu.

Obowiązku nie ma. Ale to róznica zasadnicza obejrzeć samemu
a przeczytać o tym u kogoś kto obejrzał - info z drugiej ręki.

Data: 2015-09-12 16:03:16
Autor: LordBluzg®
Apple - Live
W dniu 2015-09-11 o 16:38, Pszemol pisze:

;)
[...]

Atu gówno prawda. Jeśli hejter mi nie obrzydzi produktu, to znaczy że produkt jest OK :)

--
LordBluzg®
Get out of the road if you want to grow old.

Data: 2015-09-14 06:32:41
Autor: Michal Tyrala
Apple - Live
On Sat, 12 Sep 2015 16:03:16 +0200, LordBluzg?? wrote:
 W dniu 2015-09-11 o 16:38, Pszemol pisze:
> Wanie takie komentarze s znieksztacajce - lepiej
> wyrobi sobie WASN opini u rda zamiast polega
> na opinii applehejterw. Ale oczywicie co kto woli...

 Atu gwno prawda. Jeli hejter mi nie obrzydzi produktu, to znaczy e  produkt jest OK :)

Apple nie potrzeba hejterw, fanboje stadnie tumaczce ,,tego nie
potrzebujesz'' (i dostarczajce dodatkowej rozrywki) wystarcz. :-)

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2015-09-16 15:04:41
Autor: Pszemol
Apple - Live
"LordBluzg®" <spam@ognik.com> wrote in message news:mt1bbv$7id$1mx1.internetia.pl...
[...]

Twoja strategia i masz do niej prawo.
Ja uważam że jest niepoważna - jeśli ZAMIAST prezentacji
Apple obejrzysz jej karykaturę przedstawioną przez
applehejtera to po prostu wyrabiasz sobie opinię o produkcie
na podstawie DEZINFORMACJI bo ten hejter po prostu napisał
nieprawdę.

Data: 2015-09-16 22:51:08
Autor: atm
Apple - Live

[...]

Tak naprawde obie opinie sa subiektywne: Tim C. bedzie zaklinal rzeczywistosc, ukrywal niewygodne dane i eksponowal to co ulatwi sprzedaz. Hejter zas bedzie punktowal wszystkie niedomowienia, "zapozyczenia" itd. Jesli jest rzetelnym hejterem jego opinia bedzie rownie istotna jak peany zarzadu Apple'a.
Tak apropos:
http://www.spidersweb.pl/2015/09/apple-ipad-pro-iphone-6s-tv.html

Data: 2015-09-16 16:16:37
Autor: Pszemol
Apple - Live
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:55f9d645$0$8390$65785112news.neostrada.pl...
Tak naprawde obie opinie sa subiektywne: Tim C. bedzie zaklinal rzeczywistosc, ukrywal niewygodne dane i eksponowal to co ulatwi sprzedaz.

Ale nie powie nieprawdy.

Hejter zas bedzie punktowal wszystkie niedomowienia, "zapozyczenia" itd.

Dodając od siebie komentarze poniżej pasa...

Jesli jest rzetelnym hejterem jego opinia bedzie rownie istotna jak peany zarzadu Apple'a.

Gdyby był rzetelny to nie byłby hejterem - w samej nazwie
bowiem jest fanatyzm i stronniczość.

Tak apropos:
http://www.spidersweb.pl/2015/09/apple-ipad-pro-iphone-6s-tv.html

"Żadna, ale to żadna z dzisiaj prezentowanych nowości
 nie jest zrobiona lepiej od konkurencji."
Bezpodstawne twierdzenie bo koleś nie używał tych urządzeń.

Data: 2015-09-16 21:21:29
Autor: masti
Apple - Live
Pszemol wrote:

[...]

naprawd?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co mwi. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-09-16 23:31:23
Autor: atm
Apple - Live
On 2015-09-16 23:16, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
Tak naprawde obie opinie sa subiektywne: Tim C. bedzie zaklinal
rzeczywistosc, ukrywal niewygodne dane i eksponowal to co ulatwi
sprzedaz.

Ale nie powie nieprawdy.

Hmmm, jesli wlasciciel komisu na temat zapytanego samochodu powie, ze jest bardzo szybki ale nie wspomni o tym, ze nie wyrabia chlodzenie i mozna rozwalic glowice.... No niby powiedzial prawde.
Bateria w 6S bedzie miala najprawdopodobniej pojemnosc 1715mAh, mniej niz w iP6, ktory wg wlascicieli nie byl mistrzem czasu pracy na jednym ladowaniu. Oczywiscie Apple zastrzega, ze iOS9 jest zoptymalizowany itd a jednoczesnie zdecydowana wiekszosc komponentow jest wieksza, szybsza.
Pozyjemy zobaczymy, ciezko sie jednak spodziewac tutaj lepszego wyniku, majac jedynie nadzieje na ten sam choc i z tym moze byc ciezko. O tym np Tim nie wspomnial.
Nie wspomnial tez chyba o wzmocnieniu konstrukcji w miescu volume rockera, gdzie przewaznie giely sie 6 czy czesciej 6plus, wspomnial chyba za to o zmianie rodzaju aluminium, czyli chyba byl wczesniej problem... Itd, to ze nie sklamie, wcale nie oznacza, ze np nie zasugeruje nieprawdy.

Hejter zas bedzie punktowal wszystkie niedomowienia, "zapozyczenia" itd.

Dodając od siebie komentarze poniżej pasa...

A to juz zalezy od komentujacej osoby, jesli leje sie jej z pyska jad, gały siewca na czerwono, merytoryki niewiele a epitetow wprost przeciwnie - wg mnie szkoda czasu na zapoznawanie sie z caloscia materialu.

Jesli jest rzetelnym hejterem jego opinia bedzie rownie istotna jak
peany zarzadu Apple'a.

Gdyby był rzetelny to nie byłby hejterem - w samej nazwie
bowiem jest fanatyzm i stronniczość.

W takim razie Tima i reszte zarzadu mozna nazwac fanboyami, zero krytyki, wszystko jest incredible and amazing. To jest dla Ciebie wiarygodna opinia o produkcie?
W ten wlasnie sposob mozna ufac, ze seria Sony jest stworzona m.in. do robiona zdjec pod woda, "przeciez tak pokazuja w telewizorze".

[...]

No chwileczke: Apple zaprezentowalo swoje rozwiazania od jak najlepszej strony. Na tej podstawie mozna chyba powiedziec czy zaproponowane rozwiazanie jest lepsze lub gorsze od innych dostepnych na rynku?
Musiales przeleciec sie Discovery i Buranem, zeby powiedziec ktory jest lepszy?

Data: 2015-09-20 12:00:20
Autor: organization of detecting morons
usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:
(ostra cenzura) pest, dreck, szambo

-- - >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!