Apple Maps w iOS6

Data: 2012-09-22 13:28:32
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
Czytam niepochlebne recenzje na temat nowego programu Appla
jaki zastąpił Google Maps w iOS6...

Czy zna ktoś jakiś sposób aby doświadczyć tego programu osobiście
zanim się zrobi upgrade do iOS6 na swoim własnym iPhone ?
Wiem, że mogę się programem pobawić w sklepie, na iPhone 5, ale
wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
dostać się do tych map z peceta przez internet albo coś w ten deseń.

Ktoś wie coś może na ten temat?

Data: 2012-09-22 21:02:52
Autor: Maciej Bebenek
Apple Maps w iOS6
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Wie, nie moĹĽna.
W każdym razie ubaw z "map" jest niezły. W Warszawie Dworzec Zachodni
wylądował na skrzyżowaniu Grzybowskiej z Towarową, a Główny przy Rondzie
ONZ, notabene przy warszawskiej siedzibie Google :-)

Data: 2012-09-22 20:17:22
Autor: Waldek Godel
Apple Maps w iOS6
Dnia Sat, 22 Sep 2012 21:02:52 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Czy zna kto¶ jaki¶ sposób aby do¶wiadczyć tego programu osobi¶cie
zanim się zrobi upgrade do iOS6 na swoim własnym iPhone ?
Wiem, że mogę się programem pobawić w sklepie, na iPhone 5, ale
wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
dostać się do tych map z peceta przez internet albo co¶ w ten deseń.

Kto¶ wie co¶ może na ten temat?

Wie, nie można.

Da się, ale co ja będę azbestowego fanboja uczył :-) A tobie powiem w innym miejscu

W każdym razie ubaw z "map" jest niezły. W Warszawie Dworzec Zachodni
wyl±dował na skrzyżowaniu Grzybowskiej z Towarow±, a Główny przy Rondzie
ONZ, notabene przy warszawskiej siedzibie Google :-)

Zaraz się dowiesz, że tak jest lepiej i to wszystko jest starannie
przemyslane.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2012-09-22 20:21:54
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:153v6tudzwr9i.dlglepper.institute.com...
Wie, nie można.

Da się, ale co ja będę azbestowego fanboja uczył :-)
A tobie powiem w innym miejscu

No i od razu poznać zło¶liwego trolla co to "wie ale nie powie".

Data: 2012-09-22 21:23:34
Autor: z
Apple Maps w iOS6
W dniu 2012-09-22 21:17, Waldek Godel pisze:

Zaraz się dowiesz, że tak jest lepiej i to wszystko jest starannie
przemyslane.

http://applefobia.blox.pl/2012/07/Nifty-MiniDrive-czyli-jak-rozwiazac-problem-ktory.html
http://tiny.pl/hnmm3
Po przeczytaniu tej kwintesencji aż mnie zatkało i obiecuję że już się na temat firmy A nie będę wypowiadał w trosce o zdrowie oczywi¶cie ;-)

Data: 2012-09-22 20:28:13
Autor: Waldek Godel
Apple Maps w iOS6
Dnia Sat, 22 Sep 2012 21:23:34 +0200, z napisał(a):

Po przeczytaniu tej kwintesencji aż mnie zatkało i obiecuję że już się na temat firmy A nie będę wypowiadał w trosce o zdrowie oczywi¶cie ;-)

Jest lepszy myk. Dowcip jest tak ¶mieszny, że aż warty jest zaczęcia
kolejnego w±tku. Stay tuned :-)

Data: 2012-09-22 23:09:30
Autor: Iksiński
Apple Maps w iOS6

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:k3l00s$nbp$1dont-email.me...
Czytam niepochlebne recenzje na temat nowego programu Appla
jaki zastąpił Google Maps w iOS6...

Wierzysz w nie? Poważnie? Przecież to złośliwe insynuacje trolli, których nie stać na to cudne urządzenie.
Wszystko co wypuszcza A jest przemyślane, przetestowane, idealne.

Czy zna ktoś jakiś sposób aby doświadczyć tego programu osobiście
zanim się zrobi upgrade do iOS6 na swoim własnym iPhone ?

Tylko po co? Przecież nowy soft jest całkowicie bezpieczny, przetestowany i pozbawiony błędów, jest emejzing. Po co się wstrzymujesz?

Wiem, że mogę się programem pobawić w sklepie, na iPhone 5, ale
wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
dostać się do tych map z peceta przez internet albo coś w ten deseń.

Na iP? Zgłupiałeś? To nie jakiś badziewny i niedopracowany android...

Data: 2012-09-23 13:26:05
Autor: Chris
Apple Maps w iOS6
W dniu 2012-09-22 20:28, Pszemol pisze:
Czytam niepochlebne recenzje na temat nowego programu Appla
jaki zastąpił Google Maps w iOS6...

No nie są najlepsze :)

http://technologie.gazeta.pl/internet/56,113841,12531035,Mapy_Polski_wedlug_Apple___Laska_Bacci__Pulan_Di.html

[...]

Chyba na razie nie ma ale o ile zrozumiałem to powinny być kiedyś dostępne.

http://www.idownloadblog.com/2012/07/09/ios-6-maps-mountain-lion/
--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-09-23 15:48:24
Autor: Jingiel
Apple Maps w iOS6
Data: 2012-09-23 09:14:36
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"Jingiel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:k3n3vv$fld$1news.task.gda.pl...
Mapy Polski według Apple

http://technologie.gazeta.pl/internet/56,113841,12531035,Mapy_Polski_wedlug_Apple___Laska_Bacci__Pulan_Di.html

Bystry jesteś, Jingiel... nie ma co.
Link jaki podałeś był już podany w poscie na który odpisałeś.

Data: 2012-09-23 15:18:00
Autor: Adramelech
Apple Maps w iOS6
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Odpowiedz na
[...]

Bystry jeste¶, Jingiel... nie ma co.
Link jaki podałe¶ był już podany w poscie na który odpisałe¶.

Ale o to nie mozna obwini±ć Apple! To wina firmy któr± oni kupili razem z mapami. Dobre apple na pewno zadba i każe poprawić te błędy. Ale jako że dotycz± one jakiego¶ kraju trzeciego(setnego?)¶wiata, to pewnie nast±pi to przy aktualizacji do iOS1000.
;)

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-09-23 10:29:24
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> wrote in message news:XnsA0D7B00D147EDadresutuniema127.0.0.1...
[...]

Jak najbardziej można obwiniać Apple za to, że ma kiepsk± kontrolę
jako¶ci. Teraz już nieco za póĽno na dbanie o naprawę błędów - już
maj± reputację zszargan±. I problemy nie dotycz± tylko krajów jak
Polska bo i w USA mapy maj± problemy i między innymi nie daj±
możliwo¶ci routowania poł±czeń komunikacji publicznej, a Google
Maps to umożliwiał i często z tego w Chicago korzystałem. Ba,
sam korzystałem z tego nawet tydzień temu na wakacjach w Hong
Kongu. Gdybym miał nowego iOS6 lub iP5 to miałbym duży problem.

Data: 2012-09-23 10:02:42
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
Ba,

sam korzystałem z tego nawet tydzień temu na wakacjach w Hong

Kongu.

I jak k±piel w Oceanie Arktycznym? Nie zaziębiłe¶ się aby?
BTW widziałe¶ ostatnie allozaury? Ponoć mało ich na ¶wiecie.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2012-09-23 14:46:16
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"ALEX" <alex_jp@o2.pl> wrote in message news:c44444b1-7d52-44dc-b406-a730d3b50e62googlegroups.com...
Ba, sam korzystałem z tego nawet tydzień temu
na wakacjach w Hong Kongu.

I jak k±piel w Oceanie Arktycznym? Nie zaziębiłe¶ się aby?

Co¶ Ci się chyba pomyliło, nie?
W Hong Kongu non stop powyżej 33C i wilgoć.
Po pół godzinie spacerku po mie¶cie trzeba było wej¶ć do
jakiej¶ pobliskiej galerii z klim± aby się ochłodzić i t-shirt
z potu podsuszyć :-)

BTW widziałe¶ ostatnie allozaury? Ponoć mało ich na ¶wiecie.

Piłe¶ dzisiaj co¶ mocnego? Bo gadasz jak potłuczony...

Data: 2012-09-23 12:57:30
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu niedziela, 23 wrze¶nia 2012 21:46:20 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> I jak k±piel w Oceanie Arktycznym? Nie zaziębiłe¶ się aby?

Co¶ Ci się chyba pomyliło, nie?

Niestety nie
http://applefobia.blox.pl/2012/06/iOS-6-Nowy-wymiar-map.html

W Hong Kongu non stop powyżej 33C i wilgoć.

Po pół godzinie spacerku po mie¶cie trzeba było wej¶ć do

jakiej¶ pobliskiej galerii z klim± aby się ochłodzić i t-shirt

z potu podsuszyć :-)

Widać najnowszych map Apple nie widziałe¶. Dobrze że się nie k±pałe¶ w okolicznych wodach. Ocean Arktyczny raczej zimny jest. Indyjski teleportował się na Grenlandię, nie wiedziałe¶?

> BTW widziałe¶ ostatnie allozaury? Ponoć mało ich na ¶wiecie.

Piłe¶ dzisiaj co¶ mocnego?

Pepsi-Colę.

Bo gadasz jak potłuczony...

Staram się być amerykański.

Data: 2012-09-23 15:06:33
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"ALEX" <alex_jp@o2.pl> wrote in message news:56eea231-17f5-42c8-b793-97980e61b0eegooglegroups.com...
Niestety nie
http://applefobia.blox.pl/2012/06/iOS-6-Nowy-wymiar-map.html

Na siłę chcesz robić dowcip, a ja przecież pisałem wyraĽnie, że IO6
nie załadowałem na iPhone4 i cieszę się, bo miałbym problem w HK.

Data: 2012-09-23 13:11:15
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu niedziela, 23 wrze¶nia 2012 22:06:36 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

Na siłę chcesz robić dowcip, a ja przecież pisałem wyraĽnie, że IO6

nie załadowałem na iPhone4 i cieszę się, bo miałbym problem w HK.

Nie poczułe¶ jakie te nowe mapy s± emejzin?

Data: 2012-09-23 17:43:47
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"ALEX" <alex_jp@o2.pl> wrote in message news:6a5d7c95-36ab-4286-938d-fa94c16e9cffgooglegroups.com...
> [...]

nie załadowałem na iPhone4 i cieszę się, bo miałbym problem w HK.

Nie poczułe¶ jakie te nowe mapy s± emejzin?

Poczułem i dlatego założyłem wła¶nie ten w±tek aby poczuć bardziej :-)

Data: 2012-09-24 06:33:02
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu poniedziałek, 24 wrze¶nia 2012 00:43:50 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> Nie poczułe¶ jakie te nowe mapy s± emejzin?

Poczułem i dlatego założyłem wła¶nie ten w±tek aby poczuć bardziej :-)

No i poczułe¶. 33 st F w Hongkongu, to ewidentnie wpływ Oceanu Arktycznego.

Data: 2012-09-25 15:53:59
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
ALEX <alex_jp@o2.pl> wrote:
W dniu poniedziaBek, 24 wrze[nia 2012 00:43:50 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:
Nie poczuBe[ jakie te nowe mapy s emejzin?

PoczuBem i dlatego zaBo|yBem wBa[nie ten wtek aby poczu bardziej :-)

No i poczuBe[. 33 st F w Hongkongu, to ewidentnie wpByw Oceanu Arktycznego.

Trochę już się ten dowcip zestarzał, nie sądzisz?

Data: 2012-09-25 09:01:08
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu wtorek, 25 wrze¶nia 2012 17:53:59 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

Trochę już się ten dowcip zestarzał, nie s±dzisz?

Nie s±dzę. Kolejna wtopa Apple jest ¶wieżutka jak chrupi±ce bułeczki. I jakże smakowita. Choć fakt, konkuruje z scratchgate.

Data: 2012-09-23 23:07:11
Autor: J.F.
Apple Maps w iOS6
Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:06:33 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Czasami cie Pszemolu uwielbiam. Z jednej strony piszesz jak to iphone jest najlepszy na swiecie, z drugiej
- bois sie zainstalowac nowszej, jeszcze wspanialszej wersji.
Czyzbys przez ostatnie lata odkryl zbyt wiele bledow w iOS ? :-)

J.

Data: 2012-09-23 17:46:14
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:8s7smgthenf6.1i3vma95k37eq$.dlg40tude.net...
[...]

Wręcz przeciwnie - przez ostatnie lata iPhone służył mi wy¶mienicie.
Dopiero wczoraj odkryłem jakie¶ problemy z nowym programem map
i jestem tym faktem zawiedziony.

Wypuszczenie takiego niedokończonego softu jest nie w stylu Apple
i my¶lę że Jobs się w grobie teraz przewraca, biedak ;-)

Data: 2012-09-24 22:47:19
Autor: J.F.
Apple Maps w iOS6
Dnia Sun, 23 Sep 2012 17:46:14 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Nie rozumiem. Nie wierzysz wlasnemu doswiadczeniu, tylko w jakies zlosliwe
plotki rozpuszczane przez iHaterow ? :-P

Wypuszczenie takiego niedokończonego softu jest nie w stylu Apple
i my¶lę że Jobs się w grobie teraz przewraca, biedak ;-)

Ja sie tam na Applach nie znam, ale opierajac sie na zlosliwych plotkach,
to tych niedokonczonych softow bylo jednak troche. Iphone, iphone 2, iphone
3, a i w 4 chyba nie wszystko dzialalo jak trzeba ;-)

J.

Data: 2012-09-25 15:53:58
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Sun, 23 Sep 2012 17:46:14 -0500, Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:06:33 -0500, Pszemol napisał(a):
Na siłę chcesz robić dowcip, a ja przecież pisałem wyraźnie, że IO6
[...]

Wręcz przeciwnie - przez ostatnie lata iPhone służył mi wyśmienicie.
Dopiero wczoraj odkryłem jakieś problemy z nowym programem map
i jestem tym faktem zawiedziony.

Nie rozumiem. Nie wierzysz wlasnemu doswiadczeniu, tylko w jakies zlosliwe
plotki rozpuszczane przez iHaterow ? :-P

Nie mam własnego doświadczenia z iOS 6.
Wróciłem tydzień temu z ponad 4-tygodniowych wojaży po Azji i powoli
nadrabiam zaległości w czytaniu applowskich blogów :)

Wypuszczenie takiego niedokończonego softu jest nie w stylu Apple
i myślę że Jobs się w grobie teraz przewraca, biedak ;-)

Ja sie tam na Applach nie znam, ale opierajac sie na zlosliwych plotkach,
to tych niedokonczonych softow bylo jednak troche. Iphone, iphone 2, iphone
3, a i w 4 chyba nie wszystko dzialalo jak trzeba ;-)

W iP 4 wszystko działa jak trzeba.

Data: 2012-09-25 09:02:19
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu wtorek, 25 wrze¶nia 2012 17:53:58 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

W iP 4 wszystko działa jak trzeba.

Zwłaszcza antennagate.

Data: 2012-09-25 18:19:10
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
ALEX <alex_jp@o2.pl> wrote:
W dniu wtorek, 25 wrze[nia 2012 17:53:58 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:

W iP 4 wszystko dziaBa jak trzeba.

ZwBaszcza antennagate.

Stary "problem" i w dodatku nadmiernie rozdmuchny.

Niedawno skończyła mi się umowa z AT&T i zrobili mi unlocka - miałem okazję
przetestować pracę iPhone za granicą, poza aglomeracją chicagowską, gdzie
mieszkam. Bylem: Indonezja, Hong Kong, Singapur - działa wszysto jak należy
i nie ma problemu z sygnałem nawet na zadupiu w indonezyjskiej dżungli czy
na Ĺ‚Ăłdce w czasie nurkowania z daleka od brzegu wyspy. Antenagate to coĹ› czym konkurencja straszy naiwnych aby iPhona nie
kupili... A naiwni wierza i się boją, jak dzieci czarnej wołgi :)

Data: 2012-09-25 12:24:50
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu wtorek, 25 wrze¶nia 2012 20:19:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

Stary "problem" i w dodatku nadmiernie rozdmuchny.

Pięknie wpasowuj±cy się w iTradycję: kolejna porcja bzdetów, machania rękami, zaklinania rzeczywisto¶ci i propagandy sukcesu. I kolejna wtopa.

Niedawno skończyła mi się umowa z AT&T i zrobili mi unlocka - miałem okazję

przetestować pracę iPhone za granic±, poza aglomeracj± chicagowsk±, gdzie

mieszkam. Bylem: Indonezja, Hong Kong, Singapur - działa wszysto jak należy

i nie ma problemu z sygnałem nawet na zadupiu w indonezyjskiej dżungli czy

na łódce w czasie nurkowania z daleka od brzegu wyspy.
Twój iP jest wybrakowany i nie ma tego przełomowego iFjuczera.

Data: 2012-09-23 16:31:38
Autor: Waldek Godel
Apple Maps w iOS6
Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:18:00 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

[...]

Jest mały problem. A dokładnie to dwa problemy. Może nawet trzy.

1. Firmę mapow±, a dokładnie firmy zakończono przejmować ponad rok temu,
tzn C3 Technologies od map 3D - przejęcie zakończyło się 1 sierpnia 2011.
Same mapy przejęto sporo wcze¶niej: Poly9 w lipcu 2010 i Placebase również
w lipcu ale 2009. 2. Większo¶ć tych firm było amerykańskie i zajmowało się mapami USA. Tylko
C3 było szwedzkie, ale - jak pisałem wcze¶niej - zajmowali się mapami 3D
(czyli tymi falistymi mostami). Mapy reszty ¶wiata zakupiono, ZTCW to od
TeleAtlasa, znanego obecnie jako TomTom.
Trzecim problemem jest oczywi¶cie desperackie szukanie programistów, 2
miesi±ce po ogłoszeniu, że to najlepszy mobilny soft mapowy na ¶wiecie i
miesi±c przed premier±. Albo on nie był taki najlepszy albo co? Ale każda
normalna firma to przeprowadziłaby jakie¶ próby przed prezentacj±.
Nie wspominaj±c o tym, że sama nowa ikonka zapowiada co się będzie działo -
nakazuj±c skakać z mostu obok siedziby Apple w Cupertino:
http://gizmodo.com/5917925/apples-new-maps-app-wants-you-to-drive-off-a-bridge

Data: 2012-09-23 17:10:47
Autor: Tomek
Apple Maps w iOS6

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał :

Bystry jesteś, Jingiel... nie ma co.

Nie mniej od Ciebie, 99 kart SIM haha.

Data: 2012-09-23 10:24:52
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k3n8pp$u79$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał :

Bystry jesteś, Jingiel... nie ma co.

Nie mniej od Ciebie, 99 kart SIM haha.

Przynajmniej nie w poście na który odpisałem...

Data: 2012-09-23 18:26:41
Autor: Jingiel
Apple Maps w iOS6
W dniu 2012-09-23 16:14, Pszemol pisze:
[...]

Wdzisz jakos nie siedze w niedziele nonstop na usenecie i nie sledzę całych watków.

--

Jingiel

Data: 2012-09-23 14:48:06
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"Jingiel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:k3nd8n$4cj$1news.task.gda.pl...
[...]

Ja Cię rozumiem doskonale - też nie śledzę całych wątków...
Ale odpisywałeś Chrisowi który w swojej wypowiedzi dał
już właśnie ten link który Ty dałeś.

Całych wątków nie musisz śledzić,
ale wypowiedź na którą odpisujesz wypadałoby przeczytać...

Data: 2012-09-23 22:32:44
Autor: Jingiel
Apple Maps w iOS6

Całych wątków nie musisz śledzić,
ale wypowiedź na którą odpisujesz wypadałoby przeczytać...

Widzisz tylko, że ja nikomu nie odpowiadałem, bo wtedy zazwyczaj zostawiam cytat, po prostu napisałem w temacie, bo nie chciałem zakładać nowego. A zresztą po cholerę mam ci się tłumaczyć. Fakty są takie, że mapy w iOS6 są do dupy.
--

Jingiel

Data: 2012-09-23 22:38:42
Autor: atm
Apple Maps w iOS6
  Fakty są takie, że
mapy w iOS6 są do dupy.

Nie sa.... musialyby byc papierowe ;P

Data: 2012-09-24 14:54:43
Autor: ToMasz
Apple Maps w iOS6
W dniu 22.09.2012 20:28, Pszemol pisze:
[...]

ja bym spróbował tak jak to się robi z innymi telefonami. czyli zrzut flasha/romu na dysk w PC następnie uaktualnienie softu na telefonie. JAk Ci się nie spodoba to wgrasz stary rom do Telefonu.
Nie da się tak zrobić? Jeśli nie, to jak sam napisałeś Apple powinno się bardziej postarać, a Pszemol lepiej wybierać producentów telefonów.
ToMasz

Data: 2012-09-25 15:54:00
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:
[...]

Ci siÄ™ nie spodoba to wgrasz stary rom do Telefonu.
Nie da się tak zrobić? Jeśli nie, to jak sam napisałeś Apple powinno się
bardziej postarać, a Pszemol lepiej wybierać producentów telefonów.
ToMasz

Da sie tak zrobic, zapisac trzeba tylko swoje unikalne sygnatury
autoryzacyjne z serwerów Apple i potem można łatwo zrobić system downgrade,
ale myslałem że jest wygodniejszy sposób. Na przykład ktoś zna usługę w
sieci korzystajÄ…cÄ… z podobnego systemu mapowego albo tej samej bazy danych,
itp. Słyszałem że mają ich mapy coś wspólnego z TomTom...

Data: 2012-09-26 11:24:35
Autor: AL
Apple Maps w iOS6
W dniu 2012-09-25 17:54, Pszemol pisze:
  SĹ‚yszaĹ‚em ĹĽe majÄ… ich mapy coĹ› wspĂłlnego z TomTom...

wyjaśnienie z TomTom
http://www.ijailbreak.com/iphone/apple-tomtom-ios-6-apple-maps-respond/

Data: 2012-09-26 11:07:15
Autor: Waldek Godel
Apple Maps w iOS6
Dnia Wed, 26 Sep 2012 11:24:35 +0200, AL napisał(a):

wyja¶nienie z TomTom
http://www.ijailbreak.com/iphone/apple-tomtom-ios-6-apple-maps-respond/

Co wyjasnia niewiele.
Po pierwsze mapy s± nie od Tomtoma, tylko od Teleatlasa, który po
wykupieniu przez Tomtoma zmienił nazwę na tak± jak cała firma.
Po drugie mapy to tylko baza danych dróg, czasem POI, jak klient zapłaci.
Ko¶ciół ogryzka kupił mapy TT tylko poza USA, w USA to czysta, nieskażona
my¶l± produkcja ko¶cioła.

W ogóle Apple Maps to chyba pierwszy od dłuższego czasu prawie że własny
(prawie bo na bazie trzech wykupionych, ale dosyć dawno firm) produkt
kupertyński.
Reszta albo to ich produkty z dawnych lat udaj±ce, że się rozwijaj±, albo
opracowania innych firm albo ukradzione (jak anteny w 4S) albo kupione (jak
procesor). I to w zasadzie kwintesencja aplowato¶ci.

Data: 2012-09-26 16:48:59
Autor: AL
Apple Maps w iOS6
W dniu 2012-09-26 12:07, Waldek Godel pisze:
[...]

pomijajac te wszystkie powyzsze kwestie, oraz fakt, ze robia ludzi w ciula i kaza za to slono placic wmawiajac, ze to wszystko jest 'ameizing', musisz jednak przyznac racje, ze Apple potrafilo zrobic tyle szumu wokol tych rzeczy, ze wyszedl z tego calkiem, calkiem business - wiele firm by chcialo powtorzyc ta droge jaka przeszlo Apple (i miec tylu zagorzalych fanow stojacych za glupim telefonem po pare dni w kolejkach.

Ale czasami maja fajne pomysly.

Data: 2012-09-26 21:18:40
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
AL <al@skads.tam.pl> wrote:.
[...]

Nie oczekuj od czlowieka, ktory calym swoim sercem nienawidzi Apple aby
przyznal tej firmie cokolwiek dobrego. Ideologia wedlug ktorej Waldek zyje
nie pozwoli mu na to :)

Data: 2012-09-27 10:58:03
Autor: cpt. Nemo
Apple Maps w iOS6

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1647955056370380007.996147Pszemol-PolBox.plnews.eternal-september.org...

Nie oczekuj od czlowieka, ktory calym swoim sercem nienawidzi Apple aby
przyznal tej firmie cokolwiek dobrego.

A to Appla mozna nienawidziec ?
Chyba za slaby jest na to, moze smieszyc, mozna lekcewazyc , ale nienawidziec ?
Nie wierze :)

Data: 2012-09-27 21:48:22
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> wrote in message news:k414er$9g6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tu nie jest wiara potrzebna - wystarczy poczytać co Waldek pisze.

Data: 2012-09-27 11:06:27
Autor: Waldek Godel
Apple Maps w iOS6
Dnia Wed, 26 Sep 2012 16:48:59 +0200, AL napisał(a):

Ale czasami maja fajne pomysly.

Wskażesz jeden naprawdę fajny i JEDNOCZE¦NIE naprawdę ich?

Data: 2012-09-27 12:29:24
Autor: Chris
Apple Maps w iOS6
Waldek Godel nabazgrał(a):

Dnia Wed, 26 Sep 2012 16:48:59 +0200, AL napisał(a):
Ale czasami maja fajne pomysly.
Wskażesz jeden naprawdę fajny i JEDNOCZE¦NIE naprawdę ich?

Zaokr±glone rogi telefonu   :)  wedle patenu to ich pomysł :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Apple Maps w iOS6