Apple Maps w iOS6

Data: 2012-09-22 23:09:30
Autor: Iksiński
Apple Maps w iOS6

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:k3l00s$nbp$1dont-email.me...
Czytam niepochlebne recenzje na temat nowego programu Appla
jaki zastąpił Google Maps w iOS6...

Wierzysz w nie? Poważnie? Przecież to złośliwe insynuacje trolli, których nie stać na to cudne urządzenie.
Wszystko co wypuszcza A jest przemyślane, przetestowane, idealne.

Czy zna ktoś jakiś sposób aby doświadczyć tego programu osobiście
zanim się zrobi upgrade do iOS6 na swoim własnym iPhone ?

Tylko po co? Przecież nowy soft jest całkowicie bezpieczny, przetestowany i pozbawiony błędów, jest emejzing. Po co się wstrzymujesz?

Wiem, że mogę się programem pobawić w sklepie, na iPhone 5, ale
wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
dostać się do tych map z peceta przez internet albo coś w ten deseń.

Na iP? Zgłupiałeś? To nie jakiś badziewny i niedopracowany android...

Apple Maps w iOS6