Apple Maps w iOS6

Data: 2012-09-23 13:26:05
Autor: Chris
Apple Maps w iOS6
W dniu 2012-09-22 20:28, Pszemol pisze:
Czytam niepochlebne recenzje na temat nowego programu Appla
jaki zastąpił Google Maps w iOS6...

No nie są najlepsze :)

http://technologie.gazeta.pl/internet/56,113841,12531035,Mapy_Polski_wedlug_Apple___Laska_Bacci__Pulan_Di.html

Czy zna ktoś jakiś sposób aby doświadczyć tego programu osobiście
zanim się zrobi upgrade do iOS6 na swoim własnym iPhone ?
Wiem, że mogę się programem pobawić w sklepie, na iPhone 5, ale
wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
dostać się do tych map z peceta przez internet albo coś w ten deseń.

Ktoś wie coś może na ten temat?

Chyba na razie nie ma ale o ile zrozumiałem to powinny być kiedyś dostępne.

http://www.idownloadblog.com/2012/07/09/ios-6-maps-mountain-lion/
--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-09-23 15:48:24
Autor: Jingiel
Apple Maps w iOS6
Data: 2012-09-23 09:14:36
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"Jingiel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:k3n3vv$fld$1news.task.gda.pl...
Mapy Polski według Apple

http://technologie.gazeta.pl/internet/56,113841,12531035,Mapy_Polski_wedlug_Apple___Laska_Bacci__Pulan_Di.html

Bystry jesteś, Jingiel... nie ma co.
Link jaki podałeś był już podany w poscie na który odpisałeś.

Data: 2012-09-23 15:18:00
Autor: Adramelech
Apple Maps w iOS6
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> Odpowiedz na
[...]

Bystry jeste¶, Jingiel... nie ma co.
Link jaki podałe¶ był już podany w poscie na który odpisałe¶.

Ale o to nie mozna obwini±ć Apple! To wina firmy któr± oni kupili razem z mapami. Dobre apple na pewno zadba i każe poprawić te błędy. Ale jako że dotycz± one jakiego¶ kraju trzeciego(setnego?)¶wiata, to pewnie nast±pi to przy aktualizacji do iOS1000.
;)

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-09-23 10:29:24
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> wrote in message news:XnsA0D7B00D147EDadresutuniema127.0.0.1...
[...]

Jak najbardziej można obwiniać Apple za to, że ma kiepsk± kontrolę
jako¶ci. Teraz już nieco za póĽno na dbanie o naprawę błędów - już
maj± reputację zszargan±. I problemy nie dotycz± tylko krajów jak
Polska bo i w USA mapy maj± problemy i między innymi nie daj±
możliwo¶ci routowania poł±czeń komunikacji publicznej, a Google
Maps to umożliwiał i często z tego w Chicago korzystałem. Ba,
sam korzystałem z tego nawet tydzień temu na wakacjach w Hong
Kongu. Gdybym miał nowego iOS6 lub iP5 to miałbym duży problem.

Data: 2012-09-23 10:02:42
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
Ba,

sam korzystałem z tego nawet tydzień temu na wakacjach w Hong

Kongu.

I jak k±piel w Oceanie Arktycznym? Nie zaziębiłe¶ się aby?
BTW widziałe¶ ostatnie allozaury? Ponoć mało ich na ¶wiecie.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2012-09-23 14:46:16
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"ALEX" <alex_jp@o2.pl> wrote in message news:c44444b1-7d52-44dc-b406-a730d3b50e62googlegroups.com...
Ba, sam korzystałem z tego nawet tydzień temu
na wakacjach w Hong Kongu.

I jak k±piel w Oceanie Arktycznym? Nie zaziębiłe¶ się aby?

Co¶ Ci się chyba pomyliło, nie?
W Hong Kongu non stop powyżej 33C i wilgoć.
Po pół godzinie spacerku po mie¶cie trzeba było wej¶ć do
jakiej¶ pobliskiej galerii z klim± aby się ochłodzić i t-shirt
z potu podsuszyć :-)

BTW widziałe¶ ostatnie allozaury? Ponoć mało ich na ¶wiecie.

Piłe¶ dzisiaj co¶ mocnego? Bo gadasz jak potłuczony...

Data: 2012-09-23 12:57:30
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu niedziela, 23 wrze¶nia 2012 21:46:20 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> I jak k±piel w Oceanie Arktycznym? Nie zaziębiłe¶ się aby?

Co¶ Ci się chyba pomyliło, nie?

Niestety nie
http://applefobia.blox.pl/2012/06/iOS-6-Nowy-wymiar-map.html

W Hong Kongu non stop powyżej 33C i wilgoć.

Po pół godzinie spacerku po mie¶cie trzeba było wej¶ć do

jakiej¶ pobliskiej galerii z klim± aby się ochłodzić i t-shirt

z potu podsuszyć :-)

Widać najnowszych map Apple nie widziałe¶. Dobrze że się nie k±pałe¶ w okolicznych wodach. Ocean Arktyczny raczej zimny jest. Indyjski teleportował się na Grenlandię, nie wiedziałe¶?

> BTW widziałe¶ ostatnie allozaury? Ponoć mało ich na ¶wiecie.

Piłe¶ dzisiaj co¶ mocnego?

Pepsi-Colę.

Bo gadasz jak potłuczony...

Staram się być amerykański.

Data: 2012-09-23 15:06:33
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"ALEX" <alex_jp@o2.pl> wrote in message news:56eea231-17f5-42c8-b793-97980e61b0eegooglegroups.com...
Niestety nie
http://applefobia.blox.pl/2012/06/iOS-6-Nowy-wymiar-map.html

Na siłę chcesz robić dowcip, a ja przecież pisałem wyraĽnie, że IO6
nie załadowałem na iPhone4 i cieszę się, bo miałbym problem w HK.

Data: 2012-09-23 13:11:15
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu niedziela, 23 wrze¶nia 2012 22:06:36 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

Na siłę chcesz robić dowcip, a ja przecież pisałem wyraĽnie, że IO6

nie załadowałem na iPhone4 i cieszę się, bo miałbym problem w HK.

Nie poczułe¶ jakie te nowe mapy s± emejzin?

Data: 2012-09-23 17:43:47
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"ALEX" <alex_jp@o2.pl> wrote in message news:6a5d7c95-36ab-4286-938d-fa94c16e9cffgooglegroups.com...
> [...]

nie załadowałem na iPhone4 i cieszę się, bo miałbym problem w HK.

Nie poczułe¶ jakie te nowe mapy s± emejzin?

Poczułem i dlatego założyłem wła¶nie ten w±tek aby poczuć bardziej :-)

Data: 2012-09-24 06:33:02
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu poniedziałek, 24 wrze¶nia 2012 00:43:50 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> Nie poczułe¶ jakie te nowe mapy s± emejzin?

Poczułem i dlatego założyłem wła¶nie ten w±tek aby poczuć bardziej :-)

No i poczułe¶. 33 st F w Hongkongu, to ewidentnie wpływ Oceanu Arktycznego.

Data: 2012-09-25 15:53:59
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
ALEX <alex_jp@o2.pl> wrote:
W dniu poniedziaBek, 24 wrze[nia 2012 00:43:50 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:
Nie poczuBe[ jakie te nowe mapy s emejzin?

PoczuBem i dlatego zaBo|yBem wBa[nie ten wtek aby poczu bardziej :-)

No i poczuBe[. 33 st F w Hongkongu, to ewidentnie wpByw Oceanu Arktycznego.

Trochę już się ten dowcip zestarzał, nie sądzisz?

Data: 2012-09-25 09:01:08
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu wtorek, 25 wrze¶nia 2012 17:53:59 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

Trochę już się ten dowcip zestarzał, nie s±dzisz?

Nie s±dzę. Kolejna wtopa Apple jest ¶wieżutka jak chrupi±ce bułeczki. I jakże smakowita. Choć fakt, konkuruje z scratchgate.

Data: 2012-09-23 23:07:11
Autor: J.F.
Apple Maps w iOS6
Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:06:33 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Czasami cie Pszemolu uwielbiam. Z jednej strony piszesz jak to iphone jest najlepszy na swiecie, z drugiej
- bois sie zainstalowac nowszej, jeszcze wspanialszej wersji.
Czyzbys przez ostatnie lata odkryl zbyt wiele bledow w iOS ? :-)

J.

Data: 2012-09-23 17:46:14
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:8s7smgthenf6.1i3vma95k37eq$.dlg40tude.net...
[...]

Wręcz przeciwnie - przez ostatnie lata iPhone służył mi wy¶mienicie.
Dopiero wczoraj odkryłem jakie¶ problemy z nowym programem map
i jestem tym faktem zawiedziony.

Wypuszczenie takiego niedokończonego softu jest nie w stylu Apple
i my¶lę że Jobs się w grobie teraz przewraca, biedak ;-)

Data: 2012-09-24 22:47:19
Autor: J.F.
Apple Maps w iOS6
Dnia Sun, 23 Sep 2012 17:46:14 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Nie rozumiem. Nie wierzysz wlasnemu doswiadczeniu, tylko w jakies zlosliwe
plotki rozpuszczane przez iHaterow ? :-P

Wypuszczenie takiego niedokończonego softu jest nie w stylu Apple
i my¶lę że Jobs się w grobie teraz przewraca, biedak ;-)

Ja sie tam na Applach nie znam, ale opierajac sie na zlosliwych plotkach,
to tych niedokonczonych softow bylo jednak troche. Iphone, iphone 2, iphone
3, a i w 4 chyba nie wszystko dzialalo jak trzeba ;-)

J.

Data: 2012-09-25 15:53:58
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Sun, 23 Sep 2012 17:46:14 -0500, Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:06:33 -0500, Pszemol napisał(a):
Na siłę chcesz robić dowcip, a ja przecież pisałem wyraźnie, że IO6
[...]

Wręcz przeciwnie - przez ostatnie lata iPhone służył mi wyśmienicie.
Dopiero wczoraj odkryłem jakieś problemy z nowym programem map
i jestem tym faktem zawiedziony.

Nie rozumiem. Nie wierzysz wlasnemu doswiadczeniu, tylko w jakies zlosliwe
plotki rozpuszczane przez iHaterow ? :-P

Nie mam własnego doświadczenia z iOS 6.
Wróciłem tydzień temu z ponad 4-tygodniowych wojaży po Azji i powoli
nadrabiam zaległości w czytaniu applowskich blogów :)

Wypuszczenie takiego niedokończonego softu jest nie w stylu Apple
i myślę że Jobs się w grobie teraz przewraca, biedak ;-)

Ja sie tam na Applach nie znam, ale opierajac sie na zlosliwych plotkach,
to tych niedokonczonych softow bylo jednak troche. Iphone, iphone 2, iphone
3, a i w 4 chyba nie wszystko dzialalo jak trzeba ;-)

W iP 4 wszystko działa jak trzeba.

Data: 2012-09-25 09:02:19
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu wtorek, 25 wrze¶nia 2012 17:53:58 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

W iP 4 wszystko działa jak trzeba.

Zwłaszcza antennagate.

Data: 2012-09-25 18:19:10
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
ALEX <alex_jp@o2.pl> wrote:
W dniu wtorek, 25 wrze[nia 2012 17:53:58 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:

W iP 4 wszystko dziaBa jak trzeba.

ZwBaszcza antennagate.

Stary "problem" i w dodatku nadmiernie rozdmuchny.

Niedawno skończyła mi się umowa z AT&T i zrobili mi unlocka - miałem okazję
przetestować pracę iPhone za granicą, poza aglomeracją chicagowską, gdzie
mieszkam. Bylem: Indonezja, Hong Kong, Singapur - działa wszysto jak należy
i nie ma problemu z sygnałem nawet na zadupiu w indonezyjskiej dżungli czy
na Ĺ‚Ăłdce w czasie nurkowania z daleka od brzegu wyspy. Antenagate to coĹ› czym konkurencja straszy naiwnych aby iPhona nie
kupili... A naiwni wierza i się boją, jak dzieci czarnej wołgi :)

Data: 2012-09-25 12:24:50
Autor: ALEX
Apple Maps w iOS6
W dniu wtorek, 25 wrze¶nia 2012 20:19:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

Stary "problem" i w dodatku nadmiernie rozdmuchny.

Pięknie wpasowuj±cy się w iTradycję: kolejna porcja bzdetów, machania rękami, zaklinania rzeczywisto¶ci i propagandy sukcesu. I kolejna wtopa.

Niedawno skończyła mi się umowa z AT&T i zrobili mi unlocka - miałem okazję

przetestować pracę iPhone za granic±, poza aglomeracj± chicagowsk±, gdzie

mieszkam. Bylem: Indonezja, Hong Kong, Singapur - działa wszysto jak należy

i nie ma problemu z sygnałem nawet na zadupiu w indonezyjskiej dżungli czy

na łódce w czasie nurkowania z daleka od brzegu wyspy.
Twój iP jest wybrakowany i nie ma tego przełomowego iFjuczera.

Data: 2012-09-23 16:31:38
Autor: Waldek Godel
Apple Maps w iOS6
Dnia Sun, 23 Sep 2012 15:18:00 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

[...]

Jest mały problem. A dokładnie to dwa problemy. Może nawet trzy.

1. Firmę mapow±, a dokładnie firmy zakończono przejmować ponad rok temu,
tzn C3 Technologies od map 3D - przejęcie zakończyło się 1 sierpnia 2011.
Same mapy przejęto sporo wcze¶niej: Poly9 w lipcu 2010 i Placebase również
w lipcu ale 2009. 2. Większo¶ć tych firm było amerykańskie i zajmowało się mapami USA. Tylko
C3 było szwedzkie, ale - jak pisałem wcze¶niej - zajmowali się mapami 3D
(czyli tymi falistymi mostami). Mapy reszty ¶wiata zakupiono, ZTCW to od
TeleAtlasa, znanego obecnie jako TomTom.
Trzecim problemem jest oczywi¶cie desperackie szukanie programistów, 2
miesi±ce po ogłoszeniu, że to najlepszy mobilny soft mapowy na ¶wiecie i
miesi±c przed premier±. Albo on nie był taki najlepszy albo co? Ale każda
normalna firma to przeprowadziłaby jakie¶ próby przed prezentacj±.
Nie wspominaj±c o tym, że sama nowa ikonka zapowiada co się będzie działo -
nakazuj±c skakać z mostu obok siedziby Apple w Cupertino:
http://gizmodo.com/5917925/apples-new-maps-app-wants-you-to-drive-off-a-bridge

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2012-09-23 17:10:47
Autor: Tomek
Apple Maps w iOS6

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał :

Bystry jesteś, Jingiel... nie ma co.

Nie mniej od Ciebie, 99 kart SIM haha.

Data: 2012-09-23 10:24:52
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k3n8pp$u79$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał :

Bystry jesteś, Jingiel... nie ma co.

Nie mniej od Ciebie, 99 kart SIM haha.

Przynajmniej nie w poście na który odpisałem...

Data: 2012-09-23 18:26:41
Autor: Jingiel
Apple Maps w iOS6
W dniu 2012-09-23 16:14, Pszemol pisze:
[...]

Wdzisz jakos nie siedze w niedziele nonstop na usenecie i nie sledzę całych watków.

--

Jingiel

Data: 2012-09-23 14:48:06
Autor: Pszemol
Apple Maps w iOS6
"Jingiel" <xxx@xxx.xx> wrote in message news:k3nd8n$4cj$1news.task.gda.pl...
[...]

Ja Cię rozumiem doskonale - też nie śledzę całych wątków...
Ale odpisywałeś Chrisowi który w swojej wypowiedzi dał
już właśnie ten link który Ty dałeś.

Całych wątków nie musisz śledzić,
ale wypowiedź na którą odpisujesz wypadałoby przeczytać...

Data: 2012-09-23 22:32:44
Autor: Jingiel
Apple Maps w iOS6

Całych wątków nie musisz śledzić,
ale wypowiedź na którą odpisujesz wypadałoby przeczytać...

Widzisz tylko, że ja nikomu nie odpowiadałem, bo wtedy zazwyczaj zostawiam cytat, po prostu napisałem w temacie, bo nie chciałem zakładać nowego. A zresztą po cholerę mam ci się tłumaczyć. Fakty są takie, że mapy w iOS6 są do dupy.
--

Jingiel

Data: 2012-09-23 22:38:42
Autor: atm