Apple iPad Air LTE

Data: 2014-05-01 14:50:45
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
Jak wybieram iPada 64GB + Cellular na polskiej stronie apple.pl to tenze
sklep wrzuca mi do koszyka tableta z numerem MD796FD/A.

Jak wybieram tego samego iPada tylko dla sieci AT&T na amerykanskiej
stronie Appla to ich sklep wrzuca mi do koszyka tableta z numerem
MF012LL/A.

Wnioskuję z powyższego, że są jakies różnice między tymi urządzeniami...

Ktoś się orientuje może co to za różnice?

Czy to jest coś tak trywialnego jak domyślny język witający urzytkownika po
wyjęciu tableta z pudełka i rodzaj wtyczki sieciowej ładowarki czy może coś
poważniejszego, jak np inne kanały/częstotliwości na których pracuje radio
GSM lub LTE?

Data: 2014-05-01 15:16:50
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

Czy to jest coś tak trywialnego jak domyślny język witający użytkownika po
wyjęciu tableta z pudełka i rodzaj wtyczki sieciowej ładowarki czy może coś
poważniejszego, jak np inne kanały/częstotliwości na których pracuje radio
GSM lub LTE?

Coś znalazłem... www.apple.com/ipad/LTE/
Amerykańska wersja A1475 ma następujące kanały:
1 (2100 MHz)
2 (1900 MHz)
3 (1800 MHz)
4 (AWS)
5 (850 MHz)
7 (2600 MHz)
8 (900 MHz)
13 (700c MHz)
17 (700b MHz)
18 (800 MHz)
19 (800 MHz)
20 (800 DD MHz)
25 (1900 MHz)
26 (800 MHz)

Wersja sprzedawana w Polsce (A1476):
1 (2100 MHz)
2 (1900 MHz)
3 (1800 MHz)
5 (850 MHz)
7 (2600 MHz)
8 (900 MHz)
18 (800 MHz)
19 (800 MHz)
20 (800 DD MHz)
38 (TD 2600)
39 (TD 1900)
40 (TD 2300)

Któraś z sieci polskich używa pasm 38..40?

Data: 2014-05-01 17:28:39
Autor: Jingiel
Apple iPad Air LTE

Wnioskuję z powyższego, że są jakies różnice między tymi urządzeniami...

A słyszałeś o różnicach w wersjach aut na rynek amerykański i europejski/ Tu jest podobnie.

Data: 2014-05-01 17:23:09
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
Jingiel <xx@xx.xx> wrote:
Wnioskuję z powyższego, że są jakies różnice między tymi urządzeniami...

A słyszałeś o różnicach w wersjach aut na rynek amerykański i europejski/ Tu jest podobnie.

Jestes niesamowity!!! Nigdy bym sam na to nie wpadł! Szkoda, że za wcześnie przestałeś czytać i postanowiłeś odpisać na wstęp
nie rozumiejąc problemu nakreślonego nieco dalej w tekscie... :-)

Data: 2014-05-01 19:50:34
Autor: Jingiel
Apple iPad Air LTE

Szkoda, że za wcześnie przestałeś czytać i postanowiłeś odpisać na wstęp
nie rozumiejąc problemu nakreślonego nieco dalej w tekscie... :-)

Ja rozumiem, ale ty nie rozumiesz. Pomogę ci- pierwsza sieć TD2600 MHz to AERO2. Próżno jej szukać w USA. Resztę sobie poszukaj.

Data: 2014-05-01 13:32:59
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE

Jasne, i dlatego właśnie napisałeś jakieś banialuki o samochodach :-)

Pomogę ci- pierwsza sieć TD2600 MHz to AERO2.
Próżno jej szukać w USA. Resztę sobie poszukaj.

O, widzę że teraz doczytałeś resztę... :-) Fajnie.
Dzięki za Twoją pomoc, również tą dogłębną i super przemyślaną,
z pierwszej wypowiedzi ;-)

Data: 2014-05-01 21:03:10
Autor: Jingiel
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-01 19:23, Pszemol pisze:
Jingiel <xx@xx.xx> wrote:
[...]

A ty w ogóle myślisz logicznie, czy wszystko trzeba ci podać na tacy? Chyba, że Ameryka oduczyła cię używania głowy. Twojego posta doczytałem do końca i próbowałem ci wskazać, że różnice zarówno w tabletach i autach nie polegają na innej wtyczce w ładowarce, kolorze auta. No, ale ty musisz od razu wpadać w irytację. Jeśli dobrze pamiętam to kiedyś chyba pisałeś, że byłeś na urlopie i jakieś tam problemy były odnośnie działania telefonów. Nie pamiętam szczegółów, ale pewnie ty mi zaraz je wytkniesz.

Data: 2014-05-01 19:32:31
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
Jingiel <xx@xx.xx> wrote:
[...]

Próbujesz być niegrzeczny?

Twojego posta doczytałem do końca i próbowałem ci wskazać, że różnice
zarówno w tabletach i autach nie polegają na innej wtyczce w ładowarce,
kolorze auta. No, ale ty musisz od razu wpadać w irytację.

To, że różnice są było od początku oczywiste bo przecież o to pytałem
właśnie JAKIE SĄ TE RÓŻNICE!
Jaką wartość w tym wątku miał Twój komentarz o samochodach? Zerową.

Po co miałbyś coś takiego napisać gdybyś przeczytał całą wypowiedź a nie
tylko to co zacytowałeś? Ano właśnie - bez sensu. Wniosek jest prosty -
urwałeś czytanie tam, gdzie urwałeś cytat. Podzieliłeś się z grupą swoją
błyskotliwą myślą o samochodach po czym wyciąłeś właściwą część chtatu, tą
z sednem pytania :-)

A teraz Ci głupio i próbujesz ratować twarz...

Jeśli dobrze pamiętam to kiedyś chyba pisałeś, że byłeś na urlopie i
jakieś tam problemy były odnośnie działania telefonów. Nie pamiętam
szczegółów, ale pewnie ty mi zaraz je wytkniesz.

Mam do Ciebie jedną prośbę: nie bierz na przyszłość udziału w wątkach w
których nie masz nic mądrego do powiedzenia... Niech ten wątek będzie dla
Ciebie lekcją życia. I na tym możemy zakończyć...

Data: 2014-05-01 21:41:32
Autor: Jingiel
Apple iPad Air LTE
ię używania głowy.

Próbujesz być niegrzeczny?

A teraz Ci głupio i próbujesz ratować twarz...

Nie podejmuje tematu, bo widzę, że się nakręciłeś. EOT.

Data: 2014-05-01 19:44:18
Autor: ALEX Alpha MR
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-01 16:50, Pszemol pisze:
[...]

Ud
Zacznij siÄ™ przyzwyczajać do myÅ›li że twoje wspaniaÅ‚e amerykaÅ„skie wynalazki dziaÅ‚ajÄ… jedynie w USA i Kanadzie. CaÅ‚a reszta  Å›wiata używa SI.
Sad but true :-)

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2014-05-01 13:31:01
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote in message news:536287fb$0$2378$65785112news.neostrada.pl...
Zacznij się przyzwyczajać do myśli że twoje wspaniałe amerykańskie wynalazki działają jedynie w USA i Kanadzie.
CaÅ‚a reszta  Å›wiata używa SI.
Sad but true :-)

Alex, co ma SI z tabletem i pasmami częstotliwości? Piłeś coś? ;-)

Data: 2014-05-01 21:41:10
Autor: J.F.
Apple iPad Air LTE
Dnia Thu, 1 May 2014 13:31:01 -0500, Pszemol napisa³(a):
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote in message
Zacznij siê przyzwyczajaæ do my¶li ¿e twoje wspania³e amerykañskie wynalazki dzia³aj± jedynie w USA i Kanadzie.
Ca³a reszta  ¶wiata u¿ywa SI.
Sad but true :-)

Alex, co ma SI z tabletem i pasmami czêstotliwo¶ci? Pi³e¶ co¶? ;-)

No bo jedne maja wymiary w calach, a drugie w mm :-)
Wagi tez sa rozne :-)

Nawet czestotliwosci wifi sa nieco inne.

J.

Data: 2014-05-01 20:27:49
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Thu, 1 May 2014 13:31:01 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

E... częstotliwości te same są, tylko w USA zamiast w MHz to są w milach
sześciennych na funt kwadratowy wyrażone...

Mimo niekompatybilności amerykańskiej wersji ze sławnym Aero2 kupiłem sobie
jednak iPada z opcją cellular... Tylko $130 drożej a może się kiedyś przyda
do Orange.pl lub TMobile.de - zobaczymy!

A tak swoją drogą, to czy ktoś testował iPad Air z darmowym Aero2? Działa to w ogóle? Gdzie ta capcha się pokazuje?

Data: 2014-05-01 20:40:06
Autor: masti
Apple iPad Air LTE
Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 20:27:49 +0000 osobnik zwany Pszemol
napisał:

Nawet czestotliwosci wifi sa nieco inne.

E... częstotliwości te same są,

nie sÄ…
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_WLAN_channels

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-01 17:50:35
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
napisał:

Nawet czestotliwosci wifi sa nieco inne.

E... częstotliwości te same są,

nie sÄ…
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_WLAN_channels

Widzę, że poczucie "ha ha" gdzieś zgubiłeś... ;-)

Zresztą częstotliwości *SĄ* te same...
W USA się po prostu kanałów 12-14 nie używa.

Data: 2014-05-02 01:13:49
Autor: Maciej Bebenek
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-02 00:50, Pszemol pisze:

Zresztą częstotliwości *SĄ* te same...
W USA się po prostu kanałów 12-14 nie używa.

Nie używa = sprzęt amerykański nie ma prawa nadawać na tych kanałach.

Data: 2014-05-02 00:06:49
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:
W dniu 2014-05-02 00:50, Pszemol pisze:

Zresztą częstotliwości *SĄ* te same...
W USA się po prostu kanałów 12-14 nie używa.

Nie używa = sprzęt amerykański nie ma prawa nadawać na tych kanałach.

Sprzęt amerykański ma te same scalaki a tylko firmware ma albo na stałe
wyłączone te dwa kanały albo pyta się grzecznie użytkownika przy
konfiguracji o lokalizację i od odpowiedzi uzależnia włączenie/wyłączenie
tych dwu kanałow.

Data: 2014-05-02 13:34:56
Autor: Maciej Bebenek
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-02 02:06, Pszemol pisze:

[...]

Pogadaj z chłopcami z FCC - wytłumaczą Ci co i jak ;-)

Żadna lokalizacja - ma być wyłączone i już.

Data: 2014-05-02 20:26:25
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:536382df$0$2223$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O tak? I nie ma takich routerów które uzależniają aktywność wifi
kanałów 12-14 od wybranego kraju w którym mieszka użytkownik?

Data: 2014-05-02 01:14:21
Autor: Maciej Bebenek
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-01 22:27, Pszemol pisze:

Działa to w ogóle? Gdzie ta capcha się pokazuje?

Na Safari :-)

Data: 2014-05-02 00:06:50
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote:
W dniu 2014-05-01 22:27, Pszemol pisze:

Działa to w ogóle? Gdzie ta capcha się pokazuje?

Na Safari :-)

Czyli manipulujÄ… jakoÅ› DNSem i podmieniajÄ… Ci stronÄ™ domowÄ… na swojÄ… z
capcha?

Data: 2014-05-02 11:50:50
Autor: Marek
Apple iPad Air LTE
On Fri, 2 May 2014 00:06:50 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Czyli manipulujÄ… jakoÅ› DNSem i podmieniajÄ… Ci stronÄ™ domowÄ… na
swojÄ… z
capcha?

Dlaczego założono, żeby korzystać z internetu trzeba mieć przeglądarkę? A jak jej nie ma?

--
Marek

Data: 2014-05-02 21:13:19
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.961025393791311824news.neostrada.pl...
[...]

No, jak nie masz to jesteÅ› specjalnym przypadkiem klienta :-)
Klientem "niszowym" o którego mało kto dba...
Zwłaszcza w przypadku usług bezpłatnych :-)
A być może nawet klientem do którego ta usługa nie jest adresowana.

To Wasze narzekanie to tak jakby ktoś produkował coca-colę
w puszkach i w butelkach, tą w butelkach dawał Wam za darmo
i żeby się napić trzeba byłoby odkręcić kapsel... I teraz taki jeden
z drugim narzeka, że coca-cola w prawdzie taka sama, smakuje
tak samo, ma tyle samo kalorii i bąbelków CO2 tylko dlaczego ja
muszę odkręcać z butelek kapsel żeby otworzyć bezpłatną colę?!
No żeby się napić za darmo musicie odkręcić kapsel, bez odkręcania
też mozecie się napić tej samej coli ale musicie kupić puszkę :-)

Data: 2014-05-03 07:26:24
Autor: ALEX Alpha MR
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-01 20:31, Pszemol pisze:

[...]

W kontekście Twoich dylematów czy wspaniały iPhone zadziała w Chinach, albo przechwałkach timkuka, że wspaniały iPad ma LTE działające na cłym świecie, czyli USA i Kanadzie, to dużo.

Piłeś coś? ;-)

Zazdrościsz?

Data: 2014-05-03 08:54:30
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote in message news:53647e0b$0$2234$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A wyobraź sobie, że jeśli Ci o moją wycieczkę do Hong Kongu chodzi,
to mój iPhone4 (z legalnie zdjętym simlockiem przez AT&T) zadziałał
tam wyśmienicie z ich kartą SIM od firmy CSL. Wszystkim tam się
wybierającym polecam zatem sprzedawcę od którego ja SIMa kupiłem:
http://www.ebay.com/itm/180865792077

albo przechwałkach timkuka, że wspaniały iPad ma LTE działające na
cłym świecie, czyli USA i Kanadzie, to dużo.

No nie dworuj sobie, waćpan, bo nawet amerykańska wersja A1475 działa
w Polsce z Orange i T-Mobile. Dlaczego kłamiesz, że tylko USA/Kanada?

Piłeś coś? ;-)

Zazdrościsz?

Nie bardzo... raczej powątpiewam w przytomność Twojego umysłu
który coś gaworzy na temat jednostek miar SI przy rozmowie o LTE.

Data: 2014-05-03 18:19:51
Autor: ALEX Alpha MR
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-03 15:54, Pszemol pisze:

[...]

To po co się tak dramatycznie dopytywałeś?

Wszystkim tam siÄ™
wybierającym polecam zatem sprzedawcę od którego ja SIMa kupiłem:
http://www.ebay.com/itm/180865792077

Na amerykańskich częstotliwościach?

albo przechwałkach timkuka, że wspaniały iPad ma LTE działające na
cłym świecie, czyli USA i Kanadzie, to dużo.

No nie dworuj sobie, waćpan, bo nawet amerykańska wersja A1475 działa
w Polsce z Orange i T-Mobile.

Częstotliwości LTE na świecie:

Ameryka Północna 700/800 i 1700/1900 MHz;
Ameryka Południowa 2500 MHz;
Europa 800, 900, 1800, 2600, 3400, 3600 MHz;
Azja 1800 i 2600 MHz;
Australia 1800 MHz.
Dasz radę wyjaśnić jak ma działać iPad USA w Australii?

Dlaczego kłamiesz, że tylko USA/Kanada?

O czymś takim jak telefony/smartfony wielosystemowe oczywiście nie słyszałeś. Czemu mnie to nie dziwi.

Piłeś coś? ;-)

Zazdrościsz?

Nie bardzo... raczej powątpiewam w przytomność Twojego umysłu
który coś gaworzy na temat jednostek miar SI przy rozmowie o LTE.

Wiedziałem że nie załapiesz. SI to nie tylko system jednostek, ale także idea standaryzacji pewnych rozwiązań, aby ułatwić ludziom życie.
ATSD pobrałeś już?
http://applefobia.blogspot.com/2014/05/miejsca-gdzie-robies-kpe.html

Data: 2014-05-03 13:29:41
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote in message news:5365172f$0$2357$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To proste, Watsonie...
Dopytywałem się gdy jeszcze nie wiedziałem.
Teraz byłem tam, używałem tam swojego iP4 więc wiem co i jak.

Wszystkim tam siÄ™
wybierającym polecam zatem sprzedawcę od którego ja SIMa kupiłem:
http://www.ebay.com/itm/180865792077

Na amerykańskich częstotliwościach?

Że co? Że SIM na amerykańskich częstotliwościach? O czym Ty mówisz?

Znowu piłeś? ;-)

[...]

Zgodnie z danymi na stronie https://www.apple.com/ipad/LTE/
wychodzi na to, że amerykańska wersja iPad Air (A1475) działa
z następującymi sieciami komórkowymi w Australii:
- Optus (including Virgin)
- Telstra
- Vodafone
Co ciekawe, wersja "nieamerykańska" iPad Air, czyli ta którą
kupujesz w Polsce (A1476) dla Australii wymienia te same sieci.
Tu oczywiście chodzi o 4G/LTE, bo wcześniejsze generacje
modemów to są już w iPad Air "wielosystemowe".

Dlaczego kłamiesz, że tylko USA/Kanada?

O czymś takim jak telefony/smartfony wielosystemowe oczywiście nie słyszałeś. Czemu mnie to nie dziwi.

Czemu twierdzisz że nie słyszałem?

[...]

Jasne, i dlatego wszystkie sieci w Europie nadajÄ… na tych samych falach
co sieci w Egipcie, Hong Kongu i Japonii, bo przecież wszystkie te kraje
używają SI... Naprawdę komentarz na temat SI nie miał sensu...

ATSD pobrałeś już?
http://applefobia.blogspot.com/2014/05/miejsca-gdzie-robies-kpe.html

Ile Ty możesz mieć lat że Ciebie taki humor śmieszy?

Data: 2014-05-04 08:09:06
Autor: ALEX Alpha MR
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-03 20:29, Pszemol pisze:

[...]

A wystarczyło zajrzeć do archiwum grupy, było opisywane.

Wszystkim tam siÄ™
wybierającym polecam zatem sprzedawcę od którego ja SIMa kupiłem:
http://www.ebay.com/itm/180865792077

Na amerykańskich częstotliwościach?

Że co? Że SIM na amerykańskich częstotliwościach? O czym Ty mówisz?

TELEFON na amerykańskich częstotliwościach.

Znowu piłeś? ;-)

Znowu zazdrościsz :-/

[...]

Wreszcie załapałeś. Uff.

Dlaczego kłamiesz, że tylko USA/Kanada?

O czymś takim jak telefony/smartfony wielosystemowe oczywiście nie
słyszałeś. Czemu mnie to nie dziwi.

Czemu twierdzisz że nie słyszałem?

Bo gadasz takie bzdury że aż zęby bolą.

[...]

Nie słyszałeś o takich jednostkach jak wolt, amper, a zwłaszcza herc?

ATSD pobrałeś już?
http://applefobia.blogspot.com/2014/05/miejsca-gdzie-robies-kpe.html

Ile Ty możesz mieć lat że Ciebie taki humor śmieszy?

Ile ty masz lat że ciebie to jeszcze nie śmieszy?

Data: 2014-05-04 06:59:33
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote in message news:5365d98e$0$2369$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Być może, ale nie każdy jest taki zdolny jak Ty w przeszukiwaniu archiwum.

Wszystkim tam siÄ™
[...]

Zrozum, że GSM/3G w iPhone4 obsługuje cały świat...
Nie ma tam pojęcia "amerykańskie częstotliwości" bo działa i w USA,
i wszędzie poza USA z nim byłem: w Polsce, i w Egipcie i w Hong Kongu
i w Indiach i w Indonezji...
Tu w tym wątku mówimy o LTE, czyli 4 generacji transceiverów.

[...]

Raczej Ty się popultałeś...
Wiesz już jak działa iPad USA w Australii?
Czy dalej będziesz błędnie insynuował że amerykański iPad
będzie działać tylko w USA i Kanadzie?

Data: 2014-05-04 14:16:53
Autor: ALEX Alpha MR
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-04 13:59, Pszemol pisze:

[...]

No to siÄ™ ucz.

Wszystkim tam siÄ™
[...]

Czyli jednak nie zrozumiałeś.

[...]

Ja to wiem od dawna, tylko ty jakoś nie możesz załapać.

Czy dalej będziesz błędnie insynuował że amerykański iPad
będzie działać tylko w USA i Kanadzie?

Już nic nie będę. Szkoda czasu.

Data: 2014-05-04 07:28:51
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote in message news:53662fc3$0$2236$65785112news.neostrada.pl...
Czy dalej będziesz błędnie insynuował że amerykański iPad
będzie działać tylko w USA i Kanadzie?

Już nic nie będę. Szkoda czasu.

Fajnie że zauważyłeś że plotłeś bzdury...
Szkoda że brakuje Ci honoru aby się do tego przyznać
i uparcie rżniesz głupa...

Data: 2014-05-04 16:15:59
Autor: Tomek
Apple iPad Air LTE
Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚:
"ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> wrote:

Już nic nie będę. Szkoda czasu.

Fajnie że zauważyłeś że plotłeś bzdury...
Szkoda że brakuje Ci honoru aby się do tego przyznać
i uparcie rżniesz głupa...

Odezwał się hipokryta.

Data: 2014-05-04 14:43:47
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote in message news:lk5i2u$t5m$1node2.news.atman.pl...
[...]

A Tobie co się tym razem przywidziało?

Data: 2014-05-04 20:40:49
Autor: ALEX Alpha MR
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-04 14:28, Pszemol pisze:

Czy dalej będziesz błędnie insynuował że amerykański iPad
będzie działać tylko w USA i Kanadzie?

Już nic nie będę. Szkoda czasu.

Fajnie że zauważyłeś że plotłeś bzdury...

Ty swoich nigdy nie zobaczysz.

Szkoda że brakuje Ci honoru aby się do tego przyznać

Ojej, jakiÅ› Ty honorowy.

i uparcie rżniesz głupa...

To raczej Twoja domena.

Data: 2014-05-04 13:40:28
Autor: animka
Apple iPad Air LTE
W dniu 2014-05-04 08:09, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

Pszemol ma już ze 60 lat, a może jeszcze więcej.

--
animka

Data: 2014-05-04 07:00:49
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"animka" <animka@tonieja.wp.pl> wrote in message news:lk58vl$q4r$1node1.news.atman.pl...
Pszemol ma już ze 60 lat, a może jeszcze więcej.

Rozum mam 60 letniego skromnego mędrca
i stąd Twoje (błędne) wrażenie mojego starczego wieku... ;-)

Data: 2014-05-03 22:16:15
Autor: K
Apple iPad Air LTE
W dniu 01-05-2014 20:31, Pszemol pisze:
[...]

w dalszym ciagu sprawiasz wrazenie debila... a juz mialem nadzieje.

Data: 2014-05-03 22:26:57
Autor: Pszemol
Apple iPad Air LTE
"K" <a@b.c> wrote in message news:lk3iqp$kqb$3portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Ty za to sprawiasz wrażenie wielkiego chama...

Data: 2014-05-01 20:18:08
Autor: paskuda03
Apple iPad Air LTE

https://www.apple.com/ipad/LTE/