Apple "najtaniej" na allegro ;)

Data: 2011-11-06 09:54:15
Autor: Piotr M
Apple "najtaniej" na allegro ;)
Dnia 06-11-2011 o 09:39:52 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):

Witam,

http://store.apple.com/pl/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s  - 2,7k PLN bez blokady, na allegro wystawiają nawet po 3,5k - jest nawet  za 4k ;)
Ale może są tacy co się skuszą, przecież im więcej zapłaci tym lepszy :))

Kilka dni temu zwróciłem na to uwagę. To jakaś paranoja z cenami za  smartfona. :) Kogo stać aby używać telefon za 4tyś..

--
pozdrawiam, Piotr M
"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

Data: 2011-11-06 11:24:53
Autor: ALEX
Apple "najtaniej" na allegro ;)
W dniu N 6 11 2011 9:54, Piotr M pisze:

[...]

Tych, którzy potrzebują +10 do lansu na dzielni ;-)

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-11-07 12:46:49
Autor: K
Apple "najtaniej" na allegro ;)
W dniu 06-11-2011 11:24, ALEX pisze:
[...]

:))

Kilka dni temu zwróciłem na to uwagę. To jakaś paranoja z cenami za
smartfona. :) Kogo stać aby używać telefon za 4tyś..

Tych, którzy potrzebują +10 do lansu na dzielni ;-)

chyba w klubie dla gejow (nazelowanych ciot;)

Apple "najtaniej" na allegro ;)