Apple ¶wietn± firm± jest

Data: 2011-09-03 17:00:19
Autor: Waldek Godel
Apple ¶wietn± firm± jest

Dalej w temacie:
Policja jednak podobno sobie przypomniała, że uczestniczyli:
http://gizmodo.com/5837072/san-francisco-police-participated-in-search-for-lost-iphone-5
tak w ogóle ciekawe, że policja zajmuje się zagubion± prywatn± własno¶ci±.
Ciekawe czy jak ja podczas wycieczki do San Francisco zgubię telefon w
barze, to zajm± się nim z równ± gorliwo¶ci±?

A na koniec kwintesencja inteligencji pracowników Apple, tym razem Apple
store:
http://gizmodo.com/5836908/man-gets-hard-drive-full-of-secret-apple-documents
gdzie najlepszy produkt na ¶wiecie najlepszej na ¶wiecie firmy przeszedł w
stan niemożliwy do przej¶cia, czyli sie zepsuł. W Apple store mu naprawili
wymieniaj±c dysk na inny, dostał time capsule spowrotem. Wraz z ni± dostał
dysk wyjęty rzekomo z napędu. Jednak albo kto¶ go testował robi±c na nim
backup albo dostał inny dysk, w kazdym razie dysk działał i był na nim
backup z serwera sklepu. Wyznawcy, nie przejmujcie się, wasze dane z chmury będ± bezpieczne. Równie
bezpieczne jak tajne dane Apple <ROTFL!!!!!>

Choć nie, przepraszam, bed± bezpieczniejsze. W końcu chmura Apple działa na
Microsoft Azure <ROTFL^2>

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-09-03 18:50:25
Autor: Krystek
Apple świetną firmą jest
2011-09-03 18:00, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:
Policja jednak podobno sobie przypomniała, że uczestniczyli:
<http://gizmodo.com/5837072/san-francisco-police-participated-in-search-for-lost-iphone-5>

tak w ogóle ciekawe, że policja zajmuje się zagubioną prywatną własnością.
Ciekawe czy jak ja podczas wycieczki do San Francisco zgubiÄ™ telefon w
barze, to zajmą się nim z równą gorliwością?

A w USA firmy mogą sponsorować Policję? Może w ramach podziękowania szukali tego telefonu.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-09-04 08:47:02
Autor: Ghost
Apple świetną firmą jest

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:j3tlsh$lr3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tak, ale tylko mafie, czy apple to mafia?

Apple ¶wietn± firm± jest