Apple vs. HTC - hardware

Data: 2011-09-10 12:34:02
Autor: Pszemol
Apple vs. HTC - hardware
"Piotr" <to.niejestprawdziwy@adres.gov.mg> wrote in message news:j4fq33$8e9$1orion.szeptel.net.pl...
Wiem że temat może zabrzmieć trochę jak zachęta do flejma, ale spróbujcie jednak udzielić merytorycznych odpowiedzi. Zamierzam kupić nowego smartfona, zrobiłem listę potrzebnych mi aplikacji i do dalszego wyboru zakwalifikowały się dwie platformy: iOS i Android. Teraz czas na wybór hardware, zastanawiam się pomiędzy HTC (Sensation, ew. Desire
HD) a iPhone4.

Nie chcialbym Ci psuc zabawy, ale nie wolalbys poczekac miesiac na
nowego iPhone 5? Ma sie pojawic na rynku juz w pazdzierniku tego
roku. Nie wiem czym ma sie od wersji 4 roznic, ale chyba warto poczekac
i miec nowszy model niz kupic starszy w ostatnim miesiacu jego zycia?
Ja bym poczekal.

Apple vs. HTC - hardware