Aprilia Derby

Data: 2015-03-21 20:06:52
Autor: Mac13j
Aprilia Derby
Potrzebuję pomocy. Kupiłem aprilię rs z silnikiem Derby Sendy Baja 125 i mam problem ponieważ moto odpala na dotyk. Chodzi idealnie na jałowym biegu. Wsiadam ruszam jadę jakieś 300-500 metrów i motor gaśnie jakby skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i działa. Brak pomysłu. i tak wygląda cała droga;/

Data: 2015-03-21 20:36:04
Autor: masti
Aprilia Derby
Mac13j wrote:

[...]

i kupiłeś bez sprawdzenia? to masz to co kupiłeś :)

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-03-22 01:36:22
Autor: N1
Aprilia Derby
W dniu 2015-03-21 o 21:36, masti pisze:
i kupiłeś bez sprawdzenia? to masz to co kupiłeś :)

Jak zwykle rzeczowy komentarz

-- -

Data: 2015-03-23 12:16:20
Autor: James
Aprilia Derby
"Mac13j"  wrote...

[...] jadę jakieś 300-500 metrów i motor gaśnie jakby
skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i działa.[...]

A ja odpowiem bardziej konkretnie.

Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Zazwyczaj jest jakiś mały otwór w korku lub obok niego. Jeśli jest zatkany, będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku i objawy dokładnie jak opisałeś. Wyczyść, przedmuchaj i upewnij się, że odpowietrzenie jest drożne.
Powodzenia

--
James

Data: 2015-03-30 18:39:32
Autor: p47
Aprilia Derby
W dniu 2015-03-23 o 12:16, James pisze:
"Mac13j"  wrote...

[...]

Może też być opócz w opisanego inne utrudnienie spływu paliwa do gaźnika,- w czasie jazdy pobór paliwa jest większy od dopływu, gdy silnik wypali zgromadzone w gaźniku i przewodach paliwo to gaśnie. Paliwo jednak cały czas powoli (chociaż zbyt powoli w stosunku do zapotrzebowania w czasie jazdy) napływa do gaźnika, a więc po chwili silnik można znów uruchomić i cykl zaczyna się od początku.

Aprilia Derby