Data: 2015-03-21 20:06:52 | |
Autor: Mac13j | |
Aprilia Derby | |
Potrzebuję pomocy. Kupiłem aprilię rs z silnikiem Derby Sendy Baja 125 i mam problem ponieważ moto odpala na dotyk. Chodzi idealnie na jałowym biegu. Wsiadam ruszam jadę jakieś 300-500 metrów i motor gaśnie jakby skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i działa. Brak pomysłu. i tak wygląda cała droga;/
-- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2015-03-21 20:36:04 | |
Autor: masti | |
Aprilia Derby | |
Mac13j wrote:
Potrzebuję pomocy. Kupiłem aprilię rs z silnikiem Derby Sendy Baja 125 i mam problem ponieważ moto odpala na dotyk. Chodzi idealnie na jałowym biegu. Wsiadam ruszam jadę jakieś 300-500 metrów i motor gaśnie jakby skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i działa. Brak pomysłu. i tak wygląda cała droga;/ i kupiłeś bez sprawdzenia? to masz to co kupiłeś :) -- BMW R1100GS '94 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2015-03-22 01:36:22 | |
Autor: N1 | |
Aprilia Derby | |
W dniu 2015-03-21 o 21:36, masti pisze:
i kupiłeś bez sprawdzenia? to masz to co kupiłeś :)Jak zwykle rzeczowy komentarz -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. http://www.avast.com |
|
Data: 2015-03-23 12:16:20 | |
Autor: James | |
Aprilia Derby | |
"Mac13j" wrote...
[...] jadę jakieś 300-500 metrów i motor gaśnie jakby skończyło się paliwo... Zatrzymuję się i odpalam rozrusznikiem i działa.[...] A ja odpowiem bardziej konkretnie. Sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Zazwyczaj jest jakiś mały otwór w korku lub obok niego. Jeśli jest zatkany, będzie się tworzyć podciśnienie w zbiorniku i objawy dokładnie jak opisałeś. Wyczyść, przedmuchaj i upewnij się, że odpowietrzenie jest drożne. Powodzenia -- James |
|
Data: 2015-03-30 18:39:32 | |
Autor: p47 | |
Aprilia Derby | |
W dniu 2015-03-23 o 12:16, James pisze:
"Mac13j" wrote... Może też być opócz w opisanego inne utrudnienie spływu paliwa do gaźnika,- w czasie jazdy pobór paliwa jest większy od dopływu, gdy silnik wypali zgromadzone w gaźniku i przewodach paliwo to gaśnie. Paliwo jednak cały czas powoli (chociaż zbyt powoli w stosunku do zapotrzebowania w czasie jazdy) napływa do gaźnika, a więc po chwili silnik można znów uruchomić i cykl zaczyna się od początku. |
|