[SPAM] Aprilia Pegaso 650 2009r. sprzedam

Data: 2011-07-19 04:28:16
Autor: WIADRO
[SPAM] Aprilia Pegaso 650 2009r. sprzedam

Skoro cena jest ustalona a nie "do uzgodnienia" to chyba jest jasne ile za towar żąda sprzedawca. Jak idziesz do sklepu to też się handlujesz z kasierką? Normalnie 3eci świat...

pisanie słowa "żąda sprzedawca" w mechanizmie wolnorynkowym jest niekoniecznie na miejscu, ja tam widać z 3go świata negocjuje ceny, i nieważne że w katalogu napisane, na www i sprzedawcy głoszą jednogłośnie tą samą cenę.. a ja swoje 3 świat.

Data: 2011-07-19 13:59:28
Autor: Piotr
W dniu 2011-07-19 13:28, WIADRO pisze:
[...]

Haha, dokladnie - oczywiste jest, ze sie nie bede w Tesco o serek targowal - ale jesli chodzi o moto, auto, dom, mieszk, dzialke, nie wiem co - drogie wczasy czy jakies inne pierdoly to czemu sie nie potargowac - chociaz targowanie to moim zdaniem wyjatkowo pechowy, jakis taki wiejski termin - ja to nazywam po prostu negocjacja.

Data: 2011-07-19 14:16:50
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2011-07-19 13:59, Piotr pisze:

wiejski termin - ja to nazywam po prostu negocjacja.

A jak negocjujesz gdy:
Speszalprajsforjumajfriend!
Jak cene obnize to moje dzieci beda glodowac, a zona bedzie nieszczesliwa.
gardlo sobie podrzynam!

pozdr
newrom
PS. nie chcesz kupic motura, chcesz truc dupe na forómie.

Data: 2011-07-19 14:56:28
Autor: Piotr
[...]

Kiedys taksowkarz w N Delhi wiozl mnie na lotnisko z Connought (ok. 2h) - ustalilem wczesniej z nim cene - tyle ile zaproponowal - przez cala jazde trul dupe o jeszcze 10 USD bo jego: siostra musi skonczyc szkole, brat umiera, on jest glodny itd. - i nie bylo zmiluj sie, dostal tyle ile zaproponowal ;)

Wie czasem speszialprajsforjumajfrend jest przeze mnie nie negocjowana ;)

>PS. nie chcesz kupic motura, chcesz truc dupe na forómie.

Yoł, zobaczymy sie gdzies na drodze niedlugo ;)

Data: 2011-07-19 15:32:51
Autor: Jacot
[SPAM] Aprilia Pegaso 650 2009r. sprzedam

W dniu 2011-07-19 13:59, Piotr pisze:

jakis taki wiejski termin

Masz swiadomosc skad historycznie i socjologicznie rzecz biorac,
wywodzi sie twoj "sielski kompleks"?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-07-19 15:52:28
Autor: Monster
W dniu 2011-07-19 15:32, Jacot pisze:

W dniu 2011-07-19 13:59, Piotr pisze:

jakis taki wiejski termin

Masz swiadomosc skad historycznie i socjologicznie rzecz biorac,
wywodzi sie twoj "sielski kompleks"?;)

Taa,w zeszłym miesiącu prawa miejskie otrzymali:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-07-19 16:30:35
Autor: Piotr
[SPAM] Aprilia Pegaso 650 2009r. sprzedam
W dniu 2011-07-19 15:32, Jacot pisze:
Masz swiadomosc skad historycznie i socjologicznie rzecz biorac,
wywodzi sie twoj "sielski kompleks"?;)

Ze jestem z Meksyku Europy, czyli Polski? ;)

[SPAM] Aprilia Pegaso 650 2009r. sprzedam