[SPAM] Aprilie Pegaso mam do sprzedania

Data: 2011-11-03 09:06:33
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
[SPAM] Aprilie Pegaso mam do sprzedania
http://allegro.pl/aprilia-pegaso-650-super-stan-i1906714775.html

Dla precli zwyzka, dla ziomow ze scigacza dodaje slownik gratis.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-11-04 12:27:12
Autor: Zapek
On 3 Lis, 09:06, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:
http://allegro.pl/aprilia-pegaso-650-super-stan-i1906714775.html

Dla precli zwyzka, dla ziomow ze scigacza dodaje slownik gratis.

Wez to chlopczyku na Zapkolajki to sie zlicytuje za pare dyszek.

--
Zapek
drz-400

Data: 2011-11-04 13:18:03
Autor: doomin13
[SPAM] Aprilie Pegaso mam do sprzedania
"... kultowa..."
ostatnio to wszystko jest kultowe, ciekawe co kultowego jest w tej aprilii?

doomin13
smc660
vtr1000

Data: 2011-11-04 13:24:09
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
doomin13 napisał(a):
"... kultowa..."
ostatnio to wszystko jest kultowe, ciekawe co kultowego jest w tej aprilii?

od precla, kozia palko

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-11-04 12:28:27
Autor: Zapek
On 4 Lis, 13:24, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:
doomin13 napisał(a):

> "... kultowa..."
> ostatnio to wszystko jest kultowe, ciekawe co kultowego jest w tej aprilii?

od precla, kozia palko
Precle to ja zjadam na sniadanie !

--
Zapek
drz400

Data: 2011-11-04 13:29:49
Autor: doomin13
[SPAM] Aprilie Pegaso mam do sprzedania
jakis powod masz zeby mnie obrazac? zlamasie

doomin13
smc660
vtr1000

Data: 2011-11-04 12:31:24
Autor: AZ
On 2011-11-04, doomin13 <doomin13@go2.pl> wrote:
jakis powod masz zeby mnie obrazac? zlamasie

Ej no, to nie jest forum sikacza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-04 13:39:20
Autor: doomin13
[SPAM] Aprilie Pegaso mam do sprzedania
Moze odpiszesz to temu kto zaczal taki poziom?

doomin13
smc660
vtr1000

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:j90lus$1sq$4node2.news.atman.pl...

Data: 2011-11-04 12:41:19
Autor: AZ
On 2011-11-04, doomin13 <doomin13@go2.pl> wrote:
Moze odpiszesz to temu kto zaczal taki poziom?

A czemus taki sztywny?

PS. Odpisuj pod a nie nad.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-04 13:44:29
Autor: doomin13
[SPAM] Aprilie Pegaso mam do sprzedania
wole nad

doomin13
smc660
vtr1000

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:j90mhf$1sq$5node2.news.atman.pl...

Data: 2011-11-04 13:48:47
Autor: Roman Niewiarowski
[SPAM] Aprilie Pegaso mam do sprzedania
W dniu 2011-11-04 13:44, doomin13 pisze:
wole nad

Dobrze ze nie przed!

PS. niechze jakis admin tego foruma usunie tego wontka (komercha i spam!).

pozdr
Strasznik w teksasach
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-11-04 13:40:11
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
doomin13 napisał(a):
jakis powod masz zeby mnie obrazac?

A poczules sie? Ciekawe skad ta niechec producentow do produkowania prawdziwych motocyklistow.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-11-04 13:47:02
Autor: KJ Siła Słów
[SPAM] Aprilie Pegaso mam do sprzedania

Ciekawe skad ta niechec producentow do produkowania
prawdziwych motocyklistow.

Bo po takim prototypie jak Ty wychodzi ze rynek nie akceptuje.

KJ

Data: 2011-11-04 13:49:24
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
KJ Siła Słów napisał(a):
Bo po takim prototypie jak Ty wychodzi ze rynek nie akceptuje.

Dobra, zartowalem, ten doomin to drugie ja, napedzam se tylko wontek zeby sprzedac ten kultowy motocykl jakiejs koziej palce.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-11-04 13:47:03
Autor: doomin13
[SPAM] Aprilie Pegaso mam do sprzedania
poczulem sie
hehehe a co poczuwasz sie do bycia prawdziwym? to wole byc podrobka jak tacy sa prawdziwi

doomin13
smc660
vtr1000

Data: 2011-11-04 13:43:38
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 04.11.2011 13:29, doomin13 pisze:
jakis powod masz zeby mnie obrazac? zlamasie

1. "kozie pałki z internetu" to taki nieco hermetyczny i stary żart
2. cytuj po ludzku, a nie jak jakaś skończona lama...

Data: 2011-12-11 23:25:06
Autor: Gloon
On 04/11/2011 12:43, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 04.11.2011 13:29, doomin13 pisze:
jakis powod masz zeby mnie obrazac? zlamasie

1. "kozie pałki z internetu" to taki nieco hermetyczny i stary żart
2. cytuj po ludzku, a nie jak jakaś skończona lama...

literka w lawie ci sie kopyrtla :P

Data: 2011-11-08 14:35:17
Autor: Mat S
Użytkownik "doomin13" <doomin13@go2.pl> napisał w wiadomości news:j90lrt$lgo$1inews.gazeta.pl...

jakis powod masz zeby mnie obrazac? zlamasie

Ziom, bez napinki, zostałeś potraktowany jak "swojak", nie rzucaj się. Określenie "kozia pałka" akurat tutaj nie jest traktowane jak obraźliwe... Raczej przychylne wręcz.

MS

Data: 2011-12-11 23:22:26
Autor: Gloon
On 04/11/2011 12:18, doomin13 wrote:
[...]