Apropos Androida...

Data: 2012-01-03 22:14:22
Autor: MarekM
Apropos Androida...
W dniu 03.01.2012 20:55, atm pisze:
Fajna aplikacje ostatnio wyszukalem: Profile Scheduler
Mozna tworzyc profile, ktore beda wlaczaly sie zaleznie od
ustalonego przez uzytkownika czasu.
W moim przypadku chodzilo o przejscie w tryb offline noca, dzieki temu
bateria dziala jeszcze dluzej i nie otrzymuje w srodku nocy smsow
zinformacja, ze skonczyly mi sie wlasnie darmowe minuty.

Ja polecam aplikację Lama. Oprócz profili czasowych można ustawiać profile w zależności od: lokalizacji, włączenia innej aplikacji, podłączenia/odłączenia wybranego urządzenia bluetooth, nawiązania połączenia, połączenia/rozłączenia się z określoną siecią WiFi, ładowania baterii czy wystąpienia jakiegoś zdarzenia w kalendarzu. Oprócz zmiany głośności Lama pozwala także włączyć/wyłączyć daną aplikację, telefon, przełączyć tryb GPS/WiFi/Bluetooth/transmisji danych. Słowem: niezły kombajn, można skonfigurować np. zwiększenie głośności przy wyjściu z domu (by na ulicy było słychać dzwonek) i automatyczne zmniejszenie po powrocie.

Aplikacja jest bardzo stabilna, zajmuje ok. 7MB RAMu. Nie wyobrażam sobie telefonu bez niej :-)

Marek

Data: 2012-01-04 11:04:30
Autor: elmer radi radisson
Apropos Androida...
On 2012-01-03 22:14, MarekM wrote:

[...]
Å‚adowania baterii czy wystÄ…pienia jakiegoÅ› zdarzenia w kalendarzu.
[...]

+1 do Lamy, bardzo fajnie pomyslana i elastyczna. Profile Scheduler nie
ma do niej startu.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-01-04 17:16:54
Autor: m4rkiz
Apropos Androida...
"elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote in message news:je187f$dp5$1inews.gazeta.pl...
[...]

o wieeeele za skomplikowane, ale ja potrzebowalem tylko 'silent time'

jak by mnie jeszcze ktos poratowal rozwiazaniem do wylaczenia pikania
podczas ustawiania glosnosci dzwonka

i remapem fizycznego klawisza 'search' na migawke w zwyklym aparacie
to bede wdzieczny ze sam nie musze rzezbic ;)

fx camera zoom tez mam, ale on nie obsluguje tego rzadku klawiszy
w lg p990

Data: 2012-01-05 20:24:39
Autor: m4rkiz
Apropos Androida...
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:je21i9$8up$1dont-email.me...
jak by mnie jeszcze ktos poratowal rozwiazaniem do wylaczenia pikania
podczas ustawiania glosnosci dzwonka

zenua - widze ze o ile producent nie namieszal i nie dal swoich dzwiekow
to sie nie da bo sa gdzies na stale wklepane i podmiana pliku nie
wchodzi w gre

Data: 2012-01-04 18:01:45
Autor: radekp@konto.pl
Apropos Androida...
Tue, 03 Jan 2012 22:14:22 +0100, w <jdvr3f$o96$1@node2.news.atman.pl>, MarekM
<muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisa³(-a):

w³±czenia innej aplikacji,

Da siê ustawiæ automatycznie w³/wy³ GPS-a przy tej nawigacji googlowej?

Data: 2012-01-04 20:44:41
Autor: MarekM
Apropos Androida...
W dniu 04.01.2012 18:01, radekp@konto.pl pisze:

włączenia innej aplikacji,
Da się ustawić automatycznie wł/wył GPS-a przy tej nawigacji googlowej?

Teoretycznie tak. Definiuje się dwa zdarzenia, których warunkiem jest "Active application". W pierwszym - gdy aplikacją aktywną jest Google Navigation, dodaje się zdarzenie "Enable GPS". W drugim, gdzie warunkiemi na aplikację będzie np. launcher, dodaje się zdarzenie "Disable GPS". Jednak "drobnym drukiem" w helpie Lamy piszą, że oficjalnie włączanie/wyłączanie GPSa nie jest dostępne z poziomu API i może to nie działać "zwłaszcza na Gingerbread". Musisz więc spróbować. To nic nie kosztuje - aplikacja jest darmowa. Można autorów wesprzeć kupując "nicnierobiącą" aplikację Lama donation, ale jest to dobrowolne.

Nie wiem tylko, po co takie operacje, bo GPS mimo iż "włączony" nie jest aktywny non-stop, tylko wówczas, gdy telefon potrzebuje ustalić swoją pozycję. Moim zdaniem nie bardzo ma sens jego "wyłączanie".

Pozdrawiam,
Marek

Apropos Androida...