Apropos Androida...

Data: 2012-01-04 18:00:05
Autor: radekp@konto.pl
Apropos Androida...
Tue, 03 Jan 2012 20:55:25 +0100, w <jdvmff$j5f$1@node2.news.atman.pl>, atm
<_@vp.pl> napisał(-a):

Fajna aplikacje ostatnio wyszukalem: Profile Scheduler
Mozna tworzyc profile, ktore beda wlaczaly sie zaleznie od
ustalonego przez uzytkownika czasu.
W moim przypadku chodzilo o przejscie w tryb offline noca, dzieki temu
bateria dziala jeszcze dluzej i nie otrzymuje w srodku nocy smsow zinformacja, ze skonczyly mi sie wlasnie darmowe minuty.

Drugim tego typu programem jest Battery Saver (Antutu). Ustawiasz tryb
samolotowy osobno dla pon-pt oraz weekend. Jest nawet lepszy, ponieważ po
zrootowaniu potrafi oszczędzać baterię obniżająć Mhz i przy okazji pokazuje
statystykę ile wydłużył czas baterii.

Do tego możesz doinstalować profilera (też Antutu) i tam robić już więcej
rzeczy (scheduler dla włączania/wył. GPS, wifi itp.).

I tu pytanie -- czy istnieje sposób by automatycznie załączał się GPS po
włączeniu nawigacji (tej googlowej) i wył. po zamknięciu?

Data: 2012-01-04 20:37:33
Autor: atm
Apropos Androida...

I tu pytanie -- czy istnieje sposób by automatycznie załączał się GPS po
włączeniu nawigacji (tej googlowej) i wył. po zamknięciu?

NIe jest tak domyslnie jak przy okazji kazdego innego programu korzystajacego z GPS?
Chodzi mi o to, ze w domyslnym trybie system umozliwia korzystanie z GPSa aplikacjom - jest w trybie gotowosci jednak nie jest wlaczony i nie zjada baterii.

Apropos Androida...