Apropos bezpieczenstwa w Androidzie

Data: 2014-09-19 04:14:51
Autor: atm
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
Data: 2014-09-19 08:00:15
Autor: K
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
On 19/09/2014 03:14, atm wrote:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/luka-przegladarka-android.html
i przy okazji deklaracja Apple:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/tim-cook-list-do-klientow.html

gdybym byl targetem apple od razu poczulbym sie w 100% bezpieczny, a tak jestem nadal klientem google (wczoraj kupilem moto g 2nd).
ty naprawde wierzysz w taki ferment, serwowany przez korporacje? jak sie spotykasz ze znajomymi czy to w pracy, czy na jakims piwie, to gadke zaczynacie od "a slyszales co powiedzial Tim?"

Data: 2014-09-19 14:11:34
Autor: Waldek Godel
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
Dnia Fri, 19 Sep 2014 08:00:15 +0100, K napisa³(a):

[...]

Przypomnisz mi, która to z dwóch korporacji ostatnio zablokowa³a mo¿liwo¶æ ustawiania poszczególnych aplikacji do grzebania w twoich danych?

A jakby¶ jeszcze przypomnia³, która firma w oficjalnych papierach s±dowych przedstawiaj±cych ich stanowisko napisa³a, ¿e jej u¿ytkownicy "have no legitimate expectation of privacy" to ju¿ w ogóle by³by komplet.

Przypomnisz?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomo¶æ jest wolna od wirusów bo to jest kawa³ek tekstu, w zwi±zku z tym nie musi zawieraæ ¿adnej popapranej reklamy tandetnego programu antywirusowego rozsy³anego przez idiotów dla idiotów

Data: 2014-09-19 15:06:55
Autor: K
On 19/09/2014 14:11, Waldek Godel wrote:
[...]

Waldku, ja mam taki sam stosunek do googla jak i do apple. ja porpostu nie rozumiem tego zachwytu targetu appla, nad kazdym jednym wydarzeniem.
szczerze mowiac konto na gmailu mam tylko na potrzeby telefonu. nie uzywam tego maila, mam swoj prywatny serwer i swoja domene na te potrzeby.

Data: 2014-09-19 16:06:12
Autor: Waldek Godel
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
Dnia Fri, 19 Sep 2014 15:06:55 +0100, K napisa³(a):

[...]

O.. a propos konta - dodasz je w systemie, ¿eby Play pozwoli³ ¶ci±gn±æ
apki, to ju¿ system ca³y skwapliwie ciê loguje, np. w przegl±darce www,
¿eby siê pracowicie szpiegowaæ na stronach. Nawet Apple tego nie robi.

To Google jest kwintesencj± z³a, które powinno byæ piêtnowane i o¶mieszane.
Apple niech sobie zostanie z wyznawcami.
A jak rozwój wypadków bêdzie dalej pod±¿a³ w tym kierunku co teraz, to za
parê lat IOS bêdzie najbardziej otwartym systemem mobilnym na rynku - i to
bêdzie prawdziwa klêska.

Data: 2014-09-19 18:26:29
Autor: K
On 19/09/2014 16:06, Waldek Godel wrote:
[...]

zgadza sie, chociaz nie mam playa i nigdy z tego typu rozwiazan nie korzystalem. google, googlami, ale applowi tak samo nie wierze. tam wszystko jest nastawione na szpiegowanie. uzywasz linuxa na desktopie, to wg ich doktryny jestes podejrzany.

Data: 2014-09-20 12:01:48
Autor: atm
On 2014-09-19 17:06, Waldek Godel wrote:
Dnia Fri, 19 Sep 2014 15:06:55 +0100, K napisał(a):

[...]

O.. a propos konta - dodasz je w systemie, żeby Play pozwolił ściągnąć
apki, to już system cały skwapliwie cię loguje, np. w przeglądarce www,
żeby się pracowicie szpiegować na stronach. Nawet Apple tego nie robi.

To Google jest kwintesencją zła, które powinno być piętnowane i ośmieszane.
Apple niech sobie zostanie z wyznawcami.
A jak rozwój wypadków będzie dalej podążał w tym kierunku co teraz, to za
parę lat IOS będzie najbardziej otwartym systemem mobilnym na rynku - i to
będzie prawdziwa klęska.

Dochodzi tez druga kwestia: rozbieralnosc urzadzenia.
Wiem, ze dla wielu osob jest to nieistotne, ja lubie jednak wiedziec, ze w razie glupiego uszkodzenia guziczka, czy wymiany baterii po gwarancji nie bede musial wyrzucac urzadzenia lub oddawac do naprawy, ktora moze byc drozsza od jego wartosci rynkowej.
Ok, do rzeczy:
iPhone 6 Repairability: 7 / 10
HTC One  Repairability: 1 / 10

HTC One Repairability Score: One out of 10 (10 is easiest to repair)

     Very, very difficult (possibly impossible?) to open the device without damaging the rear case. This makes every component extremely difficult to replace.

     The battery is buried beneath the motherboard and adhered to the midframe, hindering its replacement.

     The display assembly cannot be replaced without removing the rear case—this will make the most common repair, a damaged screen, nearly impossible.

     Copper shielding on many components is difficult to remove and replace.

Uczen przerosl mistrza, szkoda ze w takiej kwestii. HTC usunelo mozliwosc wymienay baterii, slot kart SD, aktualizacje w przypadku HTC zawsze sa wielka niewiadoma, ze wskazaniem na niewiadoma, teraz dodatkowo jednorazowosc urzadzenia. Cena? Ktorys ze Spidersweb kupujac iP6 64GB obciazyl karte na 3350zl. Cy to duzo? Za urzadzenie tuz po premierze, z taka iloscia pamieci, aktualizacjami na zapewne nastepne 3 lata cena wydaje sie normalna (pomijajac fakt, ze mozna za to kupic sensownego notebooka).
http://www.spidersweb.pl/2014/09/iphone-6-pierwsze-wrazenia-spiders-web.html

Data: 2014-09-20 09:05:46
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:541d508d$0$26858$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Już go zdążyli rozebrać? Szybko...
Jest gdzieś video z rozkręcania iPhone6?
Chętnie bym obejrzał...

Data: 2014-09-20 16:08:53
Autor: atm
On 2014-09-20 16:05, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Tu masz fotki:
https://www.ifixit.com/Teardown/iPhone+6+Teardown/29224

Data: 2014-09-20 09:37:54
Autor: Pszemol
On 2014-09-20 16:05, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

No tak, zapomniałem o niezawodnym iFixIt :-) Dzięki za przypomnienie.
Wygląda całkiem normalnie, tak jak iPhone4 czy iPhone5.
Odejmowanie punktów za wymóg specjalnego śrubokręta to dla mnie
trochę śmieszne jest, skoro taki śrubokręt i tak wszyscy dokładają za
friko gdy kupuje się na eBay jakieś części zamienne jak ekran itp...

Data: 2014-09-20 16:16:05
Autor: atm
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie

Już go zdążyli rozebrać? Szybko...
Jest gdzieś video z rozkręcania iPhone6?
Chętnie bym obejrzał...

Tutaj probowali otworzyc ale im sie nie udalo. Jestem pod wrazeniem!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=JS8f-hVsDzA

Data: 2014-09-20 09:28:29
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:541d8c26$0$26850$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Testy takie niestety bardzo niepowtarzalne bo dużo
zależy od tego jaką częścią zderzy się z kamieniem.
Ale... Lądowanie 6Plus było bardzo niemiłe bo praktycznie
brak odbicia - znaczy się że wylądował dokładnie na
płasko a nie na narożnik, mimo to brak pęknięć szkła :-D

Data: 2014-09-20 16:35:31
Autor: atm
On 2014-09-20 16:28, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Ty lepiej powiedz jak z tymi powiadomieniami jest, bez mozliwosci posiadania listy bylych przypomnien (lista jest), z ktorych moge usunac dowolnie wybrane nie kupie iPhone'a ;]

Data: 2014-09-20 09:39:21
Autor: Pszemol
On 2014-09-20 16:28, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Ja mam Ci dawać instrukcje na temat iOS8 skoro wiesz,
że go nie mam bo mój prawie 4-letni telefon go nie wspiera?

Data: 2014-09-20 16:41:51
Autor: atm
[...]

W iOS 6 nie bylo jeszcze belki gornej? Moze faktycznie jeszcze nie...

Data: 2014-09-20 09:48:47
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:541d9231$0$2361$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Była, ale skąd pomysł że jest taka sama jak w iOS7 czy nowym iOS8?

Data: 2014-09-20 16:54:09
Autor: atm
On 2014-09-20 16:48, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Zaczalbym od zalozenia, ze pojawi sie analogia; podobnie jak gorna i dolna belka w 7 i 8, ktore wygladaja podobnie lub sa calkiem jednakowe (widgety chyba doszly ale trzeba je przypiac).
Zasada przewaznie pozostaje taka sama.
Jesli masz liste powiadomien, z ktorej jestes w stanie wyrzucic jedno bez usuwania reszty to jest naprawde male prawdopodobienstwo, ze cos sie w tej kwestii zmienilo.

Data: 2014-09-20 10:37:10
Autor: Pszemol
On 2014-09-20 16:48, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Chyba się jednak zmieniło, bo ja z tej listy w iOS6 nie mogę w ogóle
usunąć powiadomień pochodzących z kalendarza.
Reszta powiadomień, te od innych aplikacji, usuwa się całymi grupami.
Czyli wszystkie powiadomienia od Skype, wszystkie od PayPal,
wszystkie tematy maila, itp...
Wydaje mi się, że "use case" w tym przypadku zakłada że skoro
usuwasz je z listy to znaczy że niedotyczą/nieaktualne/zapamiętałeś itp.

Data: 2014-09-20 17:48:39
Autor: atm
[...]

Heh i to jest cos co powoduje, ze bede z Androidem zwiazany na zawsze.
Tutaj mam pelna kontrole nad powiadomieniami.
Ostatnio przetestowalem nawet Blackberry OS, tez nie dla mnie.

Data: 2014-09-20 11:05:57
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:541da1d9$0$2227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba ciut za bardzo to przeżywasz...
Nie bardzo czuję tą Twoją potrzebę - czemu chciałbyś usuwać
pojedyncze z belki powiadomień?
Czy wiesz, że możesz na nim kliknąć z apka kalendarza usunąć
zdarzenie o którym to powiadomienie jest wyświetlone, tak?

Data: 2014-09-20 18:21:08
Autor: atm
On 2014-09-20 18:05, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Ale to co piszesz do droga dookola, w kazdym razie duzo gorsze rozwiazanie od tego co mam obecnie.
A czy za bardzo przezywam...? Urzadzenie ma spelniac moje oczekiwania a nie statystycznego targetowego Smitha. I wcale tutaj nie chce wykazac, ze Android ma a Apple nie ma, Ty zas za wszelka cene bedziesz staral sie udowodnic, ze to jest niepotrzebne i nikt w cywilizowanym swiecie nie stosuje takich rozwiazan.

Przyzwyczailem sie do takiego patentu w PalmOS, ktory byl rewelacyjnym PIM. WM pod tym wzgledem byl dla mnie jedynie slaba namiastka.

Zas co do obecnego zastosowania. Kalendarz mam w chmurze i niezaleznie czy akurat uzywam Defy, N8 czy SGS2 a ostatnio Z10 - na wszystkich urzadzeniach mam to samo. Przewaga Androida jest to, ze przypomnienie typu zaplacic podatek lub kablowke lÄ…duje na belce jako cos do zrobienia w dogodnym dla mnie czasie. Nie musze niczego kasowac, przestawiac czy robic innych kombinacji. Takie zalegle przypomnienia zamieniaja sie w pewien sposob w ToDo liste, z ktorej po wykoananiu moge sobie kasowac poszczegolne pozycje z belki klikajac na guzik Dismiss przy kazdej z nich. A dzieki malej dodatkowej aplikacji Calendar Snooze takim przypomnieniom nie jest straszny restart telefonu, dochodza dodatkowe funkcje odnosnie dzwiekow, diody itp.

Podsumowujac jest to dla mnie must have.

Data: 2014-09-20 11:33:59
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:541da976$0$9743$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie, nie staram się wykazać, tylko zastanawiam się po co...
Jaką praktyczną funkcję dla Ciebie spełnia usunięcie przypomnienia
tego jednego, konkretnego, z belki górnej?

[...]

Ale w iOS ma "todo list" jako inna funkcja ("Reminders").
I wtedy ma tam na liście check-box właśnie do odhaczenia zrobionego.

Kalendarz służy do planowania spotkań...

Data: 2014-09-20 18:50:08
Autor: atm
On 2014-09-20 18:33, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Informacja ponizej

[...]

Kalendarz sluzy do tego co ma sie wydarzyc w okreslonym czasie, natomiast nie zawsze w tym okreslonym czasie mam mozliwosc zrealizowania tego, to pierwsza rzecz.
Druga sprawa to reminders w okreslonym czasie, cyklicznosc i jednorazowosc, pewne czynnosci pochlaniaja czas i dobrze jest miec to na wspolnej liscie z innymi zdarzeniami kalendarzowymi zamiast dwie osobne listy.
Kolejna sprawa to multiplatformowosc: kalendarz da sie latwo przeniesc nawet na Symbiana, ToDo jest juz przewaznie indywidualnym wynalazkiem.
Pszemol - testowalem rozne patenty, przyjmij prosze, ze jest mi to potrzebne :]
Smartfon dla mnie nadal jest swego rodzaju PIMem, taki nowoczesniejszy Palm TX. Moge wyrzucic tethering, chmury, czy kasowanie czerwonych oczu ale planowanie czasu wg mojego patentu jest dla mnie podstawa.

Data: 2014-09-20 16:44:37
Autor: atm
[...]

Przy okazji, ostatnio zapytalem kumpla ktory posiada iP4 jak dziala mu system w wersji 7. Najpierw musial sie upewnic jaki ma system bo on z tych, ktorzy do takich spraw zbyt wielkiej wagi nie przywiazuja.
W kazdym razie nie zauwazyl zadnych przyciec w systemie, czasem jedynie w jakiejs wiekszej aplikacji cos lekko przytnie, przepraszam - pojawi sie chwila zamyslenia. Chyba nie masz sie zbytnio o co stresowac z aktualizacja.

Data: 2014-09-20 12:14:26
Autor: atm
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
Data: 2014-09-20 13:20:49
Autor: Mario
W dniu 2014-09-20 12:01, atm pisze:
On 2014-09-19 17:06, Waldek Godel wrote:
[...]

Do porównań z iPhone wziąłeś markę która znika z rynku. A model One ma jakieś 1 procent wśród androidowych fonów. SGS3 ma 15%.

MD

Data: 2014-09-20 12:54:42
Autor: Waldek Godel
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
Dnia Sat, 20 Sep 2014 13:20:49 +0200, Mario napisa³(a):

Do porównañ z iPhone wzi±³e¶ markê która znika z rynku. A model One ma jakie¶ 1 procent w¶ród androidowych fonów. SGS3 ma 15%.

SGS3 - 8
SGS4 - 8
iP6    - 7
SGS5 - 5

Data: 2014-09-20 13:31:24
Autor: atm
[...]

A ile procent ma iPhone'a 6?
Chodzilo mi raczej o cos innego: zestawienie telefonow o podobnej budowie oraz jak firmy poradzily sobie z dostepnem do wnetrza smartfonu.

Data: 2014-09-21 14:32:10
Autor: Mario
W dniu 2014-09-20 13:31, atm pisze:

[...]

Apple ma około 19%, a Samsung 30% rynku. HTC to 5%. Szukasz argumentów na korzyść Apple względem fonów z Androidem. I do porównań z Apple wybierasz przedstawiciela firmy która ma 5% rynku.

Chodzilo mi raczej o cos innego: zestawienie telefonow o podobnej
budowie oraz jak firmy poradzily sobie z dostepnem do wnetrza smartfonu.

Co to znaczy podobnej budowie. Może raczej sensowne byłoby porównanie jakichś nowych flagowców istotnych na rynku.
No chyba, że podobna budowa oznacza, że porównujesz dwa fony znane z upierdliwości przy serwisowaniu. No ale to wtedy to jest jakaś paraolimpiada do której zapisałeś Appla obok umierającego HTC.

MD

Data: 2014-09-21 20:10:49
Autor: atm
On 2014-09-21 14:32, Mario wrote:
[...]

Porownuje konkretne modele a nie procentowe udzialy firm na rynku.
Poki co HTC w 2013r sprzedal model One w ilosci 6.4 miliona sztuk.
Nie jest to zatem Sailfish czy inny egzotyczny wynalazek.
Na chwile obecna iPhone 6 i 6 plus sprzedaly sie w preordersach w ilosc 4 miliony plus zapewne biezaca sprzedaz.
Wydaje sie, ze w tej chwili ilosc egzemplarzy na rynku jest porownywalna.

[...]

Nie dla kazdego kwestia serwisowania bedzie tak istotna jak np dla mnie. Te ponad 6m egzemplarzy ktos jednak nabyl. Ktos kto najwidoczniej nie przejmuje sie serwisowaniem. Moze dla tych osob wazniejszy byl nieprzecietny wyglad, glosniki stereo, beats audio:
http://www.gsmarena.com/htc_one-pictures-5313.php

Ok, chcesz nowy flagowiec z duzym udzialem na rynku.
Prosze bardzo - przedstawiciel producenta plastrow:

Samsung Galaxy S5: Repairability: 5 / 10 (i to pomimo zdejmowanej klapki i wymiennej baterii)

Sony Xperia Z (nowsze modele nie roznia sie konstrukcyjnie od Z)
nie ma repairability na iFixit ale wystarczy obejrzec ten tutorial, zeby przekonac sie, ze wypadnie gorzej niz nowy iPhone:
http://www.youtube.com/watch?v=jNrtamZuf7E

Nie dla kazdego klapka z wyjmowalna bateria bedzie killer feature. Sporo osob zdecyduje sie na eleganckie metalowe unibody i trzeba przyznac, ze Apple rozwiazal kwestie serwisowania przy takiej budowie telefonu wzorowo.

Data: 2014-09-20 16:45:50
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2014-09-20 12:01, *atm* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Lub dwa Nexusy 5 z aktualizacjami jeszcze dłuższymi zapewne...

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2014-09-20 09:50:24
Autor: Pszemol
"Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote in message news:541d9328$0$19898$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No ale dajcie spokój z tymi porównywaniami do netbooka czy HDTV 55" :-)
Może porównajcie też do ceny furgonetki ziemniaków lub jabłek?

Data: 2014-09-20 16:50:59
Autor: atm
On 2014-09-20 16:45, Mirek Ptak wrote:
[...]

Wiesz, Nexusy to dosc specyficzny sprzet, sporo wskazuje na to, ze Google nie traktuje ich jako waznego zrodla dochodow, stad tez ceny nizsze niz u konkurencyjnych firm w podobnym sprzecie. Druga rzecz to cena jaka byla w pierwszym dniu sprzedazy, ostatnia zas to ilosc pamieci wlutowanej. Ostatecznie tak czy siak okaze sie drozej, bo placi sie za marke.

Data: 2014-09-20 10:40:19
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:541d9455$0$2246$65785112news.neostrada.pl...
On 2014-09-20 16:45, Mirek Ptak wrote:
[...]

Właśnie w tym problem że kupując od Googla płacisz własnym ciałem,
znaczy się Google nie robi pieniędzy na hardware tylko na informacjach
zbieranych od użytkowników Androida i narzędzi Googlowskich (gmail).
I to chciał powiedzieć Apple w swych zapewnieniach: ich dochodem
jest zysk od sprzedaży hardware. Nie żyją z informacji wytrzepywanych
z Twoich maili, wyszukiwań w wyszukiwarce czy też monitorowania
położenia Twojego za pomocą GPS+wifi, to jest dla Googla jedyne źródło
utrzymania bo spieniężają to w formie celowanych, płatnych reklam.

Data: 2014-09-22 09:13:51
Autor: Mirek Ptak
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
Dnia 2014-09-20 17:40,  *Pszemol* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

W³a¶nie w tym problem ¿e kupuj±c od Googla p³acisz w³asnym cia³em,
znaczy siê Google nie robi pieniêdzy na hardware tylko na informacjach
zbieranych od u¿ytkowników Androida i narzêdzi Googlowskich (gmail).
I to chcia³ powiedzieæ Apple w swych zapewnieniach: ich dochodem
jest zysk od sprzeda¿y hardware. Nie ¿yj± z informacji wytrzepywanych
z Twoich maili, wyszukiwañ w wyszukiwarce czy te¿ monitorowania
po³o¿enia Twojego za pomoc± GPS+wifi, to jest dla Googla jedyne ¼ród³o
utrzymania bo spieniê¿aj± to w formie celowanych, p³atnych reklam.

Znaczy przeczyta³e¶ list os tim cooka i uwierzy³e¶ :) nice

Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-09-22 13:28:48
Autor: Waldek Godel
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
Dnia Mon, 22 Sep 2014 09:13:51 +0200, Mirek Ptak napisa³(a):

Znaczy przeczyta³e¶ list os tim cooka i uwierzy³e¶ :) nice

Ale to akurat jest prawda - Apple sprzedaje sprzêt i oprogramowanie,
dorabiaj±c na danych klientów.
Google ¿yje ze sprzeda¿y klientów.

http://www.dumpspot.nl/thumb/w700/2469/funny_friday_5-11.jpg
(co prawda to o Fejsbuniu, ale do gugla odnosi siê to jeszcze bardziej,
fejsbunio na ten przyk³ad nie p³aci producentom sprzêtu za wciskanie
szpieguj±cego ludzi softu do pecetów ani nie p³aci producentom softu, ¿eby
szpiegowniki instalowa³y siê razem z innym oprogramowaniem)

Data: 2014-09-22 18:09:10
Autor: atm
On 2014-09-22 14:28, Waldek Godel wrote:
[...]

Moglbys podac jakies szczegoly odnosnie szpiegowania?

Wbudowana przegladarka chyba automatycznie sie nie loguje na konto a jesli nawet to wylogowanie zajmuje 2s?

Aplikacje Google naleza do niewielu wymagajacych tak malej liczby uprawnien.

Wyniki lokalizacji AGPS wykorzystywane anonimowo przez Google? Blackberry wyswietlil mi podobny komunikat.

Skanowanie automatem Gmaila? Podobno tylko automatem (ciezko uwierzyc, zeby zreszta moglo byc inaczej). To samo chyba nadal robi chmura MS blokujac golizne.

Data: 2014-09-22 12:48:09
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:542049aa$0$9743$65785112news.neostrada.pl...
Wbudowana przegladarka chyba automatycznie sie nie loguje na konto a jesli nawet to wylogowanie zajmuje 2s?

I co Ci to wylogowanie siê da, skoro google ju¿ ma Twój IP adres i login?
A wiêc mo¿e po³±czyæ Twoj± dalsz± pracê w necie z wcze¶niej zalogowanym kontem...

Data: 2014-09-22 19:59:45
Autor: atm
On 2014-09-22 19:48, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

I tak juz ma, chocby z PCta, od pewnych rzeczy ciezko uciec.

Data: 2014-09-22 13:13:26
Autor: Pszemol
On 2014-09-22 19:48, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

No ale on siê podnieca iluzj±, ¿e po wylogowaniu siê ju¿ bêdzie anonimowy...

Data: 2014-09-22 20:15:15
Autor: atm
On 2014-09-22 19:48, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Hehe, duzo tej iluzji w sieci.

Data: 2014-09-22 20:31:24
Autor: Mirek Ptak
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
Dnia 2014-09-22 14:28,  *Waldek Godel* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
>Znaczy przeczyta³e¶ list os tim cooka i uwierzy³e¶:)  nice

Ale to akurat jest prawda - Apple sprzedaje sprzêt i oprogramowanie,
dorabiaj±c na danych klientów.
Google ¿yje ze sprzeda¿y klientów.

Znaczy czego siê spodziewa³e¶? Dzia³alno¶ci charytatywnej? Wszyscy z tego ¿yj± - byæ mo¿e apple mo¿e sobie pozwoliæ na mniej ale z tego co widaæ nie ma takiego zamiaru i o swoich klientach wie tyle co google o swoich.
Jakbym chcia³ byæ anonimowy to nie u¿ywa³ bym komputera i komórki, ale godzê siê w imiê wygody na zostawianie ¶ladów w necie - takie czasy.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2014-09-22 20:11:54
Autor: Pszemol
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:
Dnia 2014-09-22 14:28,  *Waldek Godel* napisaÅ‚, a mnie coÅ› podkusiÅ‚o, żeby odpisać:

Ale to akurat jest prawda - Apple sprzedaje sprzęt i oprogramowanie,
dorabiając na danych klientów.
Google żyje ze sprzedaży klientów.

Znaczy czego się spodziewałeś? Działalności charytatywnej? Wszyscy z tego
żyją - być może apple może sobie pozwolić na mniej ale z tego co widać
nie ma takiego zamiaru i o swoich klientach wie tyle co google o swoich.
Jakbym chciał być anonimowy to nie używał bym komputera i komórki, ale
godzę się w imię wygody na zostawianie śladów w necie - takie czasy.

Może wie tyle co Google może nie wie tyle...

Możemy tylko zgadywać.

O Googlu wiemy bo ewidentne jest że sprzedaje reklamy.
Apple mi jeszcze niczego w gardło nie wciskało tylko dlatego że użyłem ich
sprzętu do szukania informacji o produkcie jakimś...

Data: 2014-09-22 21:06:25
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2014-09-22 20:31, Mirek Ptak pisze:
> [...]

tego ¿yj± - byæ mo¿e apple mo¿e sobie pozwoliæ na mniej ale z tego co
widaæ nie ma takiego zamiaru i o swoich klientach wie tyle co google o

Najlepsze jest to, ¿e oczywi¶cie nasz betonowy przyjaciel twierdzi co¶
przeciwnego i je¿eli faktu s± przeciwko niemu, to tym gorzej dla
faktów :)

Jakbym chcia³ byæ anonimowy to nie u¿ywa³ bym komputera i komórki, ale
godzê siê w imiê wygody na zostawianie ¶ladów w necie - takie czasy.

Nie ma szans na anonimowo¶æ w sieci - mo¿na najwy¿ej zadbaæ o
prywatno¶æ i to trzeba siê dobrze pilnowaæ.

Data: 2014-09-19 20:34:06
Autor: K
On 19/09/2014 03:14, atm wrote:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/luka-przegladarka-android.html
i przy okazji deklaracja Apple:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/tim-cook-list-do-klientow.html

tim zapomnial wspomniec:
http://img.sadistic.pl/pics/6097444bb282.jpg

Data: 2014-09-19 23:50:58
Autor: Krystek
W dniu 2014-09-19 21:34, K pisze:
On 19/09/2014 03:14, atm wrote:
[...]

Nieznajomość (praw) fizyki szkodzi ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-09-22 18:18:51
Autor: atm
Apropos bezpieczenstwa w Androidzie
Data: 2014-09-26 23:52:22
Autor: atm
On 2014-09-19 04:14, atm wrote:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/luka-przegladarka-android.html
i przy okazji deklaracja Apple:
http://www.spidersweb.pl/2014/09/tim-cook-list-do-klientow.html

Gdyby jeszcze kogos interesowal temat: siermiezna ale (chyba) skuteczna metoda na zlikwidowanie problemu:
http://www.techlicious.com/blog/google-android-browser-bug-javascript/

Apropos bezpieczenstwa w Androidzie