Apropos jazdy we mgle.

Data: 2018-09-03 18:33:35
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Apropos jazdy we mgle.
W dniu .09.2018 o 07:59 <sczygiel@gmail.com> pisze:

Kiedys tu byla dyskusja co zrobic jak mgla jest bardzo gesta. czy jechac  powoli na wyczucie, czy zatrzymac sie itp.

A tu przyklad jak to wyglada w formule:
https://youtu.be/yN10hXcuCzo?t=90

Ogladac do konca, znaczy sie w okolicy 9 minuty tez jest ciekawie.

Ja we mgle zawsze doklejam się do jakiegoś "przewodnika" :-) - najlepszy  jest TIR  ale oni nie zawsze mogą jeździć.

TG

Data: 2018-09-03 12:56:14
Autor: sczygiel
Apropos jazdy we mgle.
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 11:33:38 UTC-5 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
> [...]

Ja we mgle zawsze doklejam się do jakiegoś "przewodnika" :-) - najlepszy  jest TIR  ale oni nie zawsze mogą jeździć.

Tu feler jest taki ze jak z tylu ci przywali jakis szybki to nie tylko tyl ci skasuje ale i wprasuje cie w te ciezarowke. Choc efekt mocno zalezy od predkosci poszczegolnych pojazdow.

Tez ten wariant rozwazalem ale w sytuacji kiedy widac na mniej niz 20m. to opcje sie robia nieciekawe.

Apropos jazdy we mgle.