Apropos mocnego oswietlenia

Data: 2012-09-13 22:48:49
Autor: atm
Apropos mocnego oswietlenia
Obecnie korzystam z Bocialarki 700lm. Bardzo dobrze sie sprawdza.
Swietnie rozprasza swiatlo, mocy tez nie brakuje a fakt, ze nie jest
to typowy dedykowany rowerowy zestaw oswietleniowy powoduje, ze mozna z niej skorzystac rowniez podczas pieszych wypadow:
http://allegro.pl/bocialarka-xm-l-720lm-neutral-5000k-sama-lampka-fv-i2615124206.html
Jedynie dwie jej cechy nie przypadly mi do gustu:
-brak wodoszczelnosci na zanurzenie (nawet zanurzenie w umywalce powoduje nabieranie wody)
-wyglad...no nie jest rewelacyjna wizualnie.

Ostatnio znajomy podeslal mi linka do konkurencyjnej lampki.
Wyglada znacznie lepiej no i mozna ja zamoczyc do 50cm, lepsze
to niz nic, inne parametry uzytkowe wygladaja podobnie:
http://allegro.pl/latarka-solarforce-l2p-750lm-cree-xm-l-nowa-custom-i2626589918.html

Apropos mocnego oswietlenia