Apropos rozmowy o IE vs. Gozilla (jak sie domyslam)

Data: 2010-04-21 20:21:07
Autor: ColgatesBilly
Apropos rozmowy o IE vs. Gozilla (jak sie domyslam)
Ze zdumieniem zauwazylem na stacji, ktorej normalnie kibic Lecha
nie oglada (TVN-acz-24) reklamowke w wykonaniu Krzysztofa Kowalewskiego
reklamujacego... Internet Explorer 8  ( slownie: o s i e m )

Zdumialem sie, bo chyba mam ja od roku czy cos.. i pierwszy raz
widze by ktos to reklamowal,,,,

KL

Data: 2010-04-21 19:36:01
Autor: Tomy M.
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:fuGzn.3831$e8.3655uutiset.elisa.fi...
[...]

Tonący brzytwy się chwyta :-)

Internet Explorer poległ, używa go już mniej osób niż FF
czy Opery. IE to przegladarka niezgodna ze standardami
sami się okopali patentami i stracili na tym. To już
ostatnie podrygi. Ja nie wyobrażam sobie internetu bez
FF + Adblock Plus Wladimira Palanta.
  Nie wiem co to reklamy w Internecie, nigdy ich nie wiedzę
nie biorę udziału w badaniach rynku za pomocą serwerów statystycznych
podobnie jak spora cześć użykowników internetu.

Sprawdzcie sami jak wygląda net bez reklam i innych śmieci:

FF:  http://download.mozilla.org/?product=firefox-3.6.3&os=win&lang=pl
Adblock Plus: https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/1865
Polski filtr do Adblocka:
http://www.niecko.pl/adblock/
a tutaj drugi: http://adblocklist.org/
warto dodać również ten (jeżeli nie boicie się że Wam ocenzuruje net :-)
http://ansibl.com/ (na samym dole strony, wystarczy kliknąć)

Tomy M.

Data: 2010-04-21 20:49:53
Autor: ColgatesBilly
Apropos rozmowy o IE vs. Gozilla - KONTROWERSJA i podzialy na prawicy ;)
"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4bcf3782$0$2593$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mam oba, acz FF uzywam od.. BigBena ;)
Owszem.. z dodatkow) naprawde rewelacyjnmy jest DOWLOAD HELPER
(czy AdBlocker mi zabiera okienka, czy... AdMuncher to nie rozroznie)
ale nie uzywam wiecej, ze wzgledu na FAVORYTY ( = Bookmarks)
a sa one podstawa mego serfowania.
Uwazam ze Bookmarks sa TRAGICZNE!
W IE mam FOLDER gdzie to wszystko jest, moge tworzyc sub-tematyczne
folderki i otwierac je (w tabach naraz) jednym klikiem.
Bookmarks zmusza cie do trzymania sie ichniego, debilnego szyku.

PS na tabach (wielu) tez nie dziala w FF popisowe: CTRL+Q  (sprawdz efekt na IE)

A juz czemu mialbym mieniac IE na Opere (nie wierze ze pobila!) to nie wiem.
IE 8 jest ladny (acz moja drewniana skorka FG jest ladniejsza) i funkcjonalny

P-KoL

Data: 2010-04-21 20:10:36
Autor: Tomy M.

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:dVGzn.3838$e8.959uutiset.elisa.fi...

A juz czemu mialbym mieniac IE na Opere (nie wierze ze pobila!) to nie wiem.
IE 8 jest ladny (acz moja drewniana skorka FG jest ladniejsza) i funkcjonalny

Z IE będziesz musiał zrezygnować, zmuszą Cię do tego rozwiązania.
Już w tej chwili nie obsłuży Ci nowych systemów CMS.
Opera jest OK (kompatybilność), ale to kobyła.

FF to silnik, Ty konstruujesz sobie tą przeglądarkę. SAM!
FF to czysta kartka, przeglądarka bez nieczego, to jest
jej zaleta. Zobacz sobie FF po zainstalowaniu
Gestów, Image Zoom, Adblock Plus, Firebug itd.
https://addons.mozilla.org/pl/firefox
(ponad 10 tys. dodatków!!!)

Masz takie dodatki jakie chcesz, o czym nie pomyślisz
to znajdziesz taki dodatek. Mnogość dodatków powala
na nogi. Zobacz te, to dla Ciebie:
https://addons.mozilla.org/pl/firefox/browse/type:1/cat:92
Możesz z tabami rozbić co zechcesz.

Pobaw się tym, przekonasz się że stworzysz taką przeglądarkę
o jakiej marzyłeś. Z FF nie ma rzeczy niemożliwych :-)

Ja gdy się przesiadałem na FF, stworzyłem sobie kopię IE :-)
z wyglądu oczywiście, później z tego zrezygnowalem, podstawowe
20 adresów zrobiełem sobie teraz na pasku u góry.

Mam również kopię FF w wersji portable na pendrive, gdy
siadam do dowolnego komputera wkładam pendrive (breloczek
przy kluczykach) i odpalam własnego FF :-)

Tomy M.

Apropos rozmowy o IE vs. Gozilla (jak sie domyslam)