Apteczka

Data: 2009-12-29 21:43:16
Autor: Leszek Kowalski
Apteczka

Użytkownik "kamil d" <kamil_deSpamunielubiE@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hhcqd6$cur$1inews.gazeta.pl...
Oto _cała_ zawartość apteczki z marketu: http://img19.imageshack.us/i/zdjecie187.jpg/

Na cuda nie liczyłem ale 3 plastry i opaska to już chyba przegięcie. Kiedyś miałem taką za punkty z Orlenu i było w niej sporo więcej rzeczy.

Ja z tej marketowej zrobiłem sobie pudełko na żarówki i inne pierdoły. Swego czasu za punkty na BP można było wziąść dobrze wyspozażoną apteczkę (plastry, plaster z rolki, opaski, bandaz, husta trójkątna, koc termiczny, nożyczki, gazy jałowe), jedyna wada to opisy po niemiecku. Może jeszcze je maja w ofercie.

Leszek Kowalski

Apteczka