Apteka dla aptekarza

Data: 2017-05-17 08:54:24
Autor: prezydent San Escobar
Apteka dla aptekarza
Adrian podpisał ustawę o aptekach, czyli apteka dla aptekarza.
Gowin nazwał ustawę własnej partii skandaliczną :DDD

W sumie bardziej kastowej i lobbystycznej ustawy żaden Polski rząd nigdy nie
uchwalił :DDD

Brawo Pisuar :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-17 12:06:31
Autor: Pajdak
Apteka dla aptekarza
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:kqsnhcdotnnsvoofg77p43f7bv1g5dgttt4ax.com...

--

Ustawa napisana pod Bartusia Misiewicza! Brawo Don Antonio! Dobra Zmiana!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-17 03:24:32
Autor: V.L. Pinkley
Apteka dla aptekarza
użytkownik Pajdak napisał:
[...]

To może być ustawka pisoska, teraz Duda dzielnie zawetuje i stanie się
niezależny. Oczywiście ta ustawa jest zwykłym skurwysyństwem, w końcu
wolny rynek, to wolny rynek. Jak ktoś chce se postawić apteke 10 m
od istniejącej, powinien mieć taką możliwość tak samo jak bezproblemowo
powinien wyciąć drzewo na JEGO działce.

Dajmy Dudadejowi szansę na bycie niezależnym.

Data: 2017-05-17 12:54:34
Autor: prezydent San Escobar
Apteka dla aptekarza
"V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał(-a):

użytkownik Pajdak napisał:
> Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
> wiadomości news:kqsnhcdotnnsvoofg77p43f7bv1g5dgttt4ax.com...
> Adrian podpisał ustawę o aptekach, czyli apteka dla aptekarza.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Gowin nazwał ustawę własnej partii skandaliczną :DDD

To może być ustawka pisoska, teraz Duda dzielnie zawetuje i stanie się
niezależny.

Jak stoisz z czytaniem? Jeżeli w miarę to przeczytaj podkreślone.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-17 17:18:19
Autor: Lepudruk
Apteka dla aptekarza

Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w
wiadomości news:ce9ce1b7-61f2-42c0-a8dd-a21b6f3d78efgooglegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:
[...]

-- -

Buuuuhaaaaaaahahahahahhahahahahahaaaaa! Patrz: N o w o g r o d z k a ! Tam
jest "niezależność" A.Dudy.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-18 19:04:56
Autor: Ciemny Lud
Apteka dla aptekarza
[...]

Teraz już wiecie dlaczego Bartuś Misiewicz poszedł w kamasze! No i ta kasa! To była motywacja! Gdzie się podział nasz Bartuś?

CL

Apteka dla aptekarza