Aptekarz generałem, ogrodnik marszałkiem

Data: 2017-02-07 16:57:58
Autor: Dark ice
Aptekarz generałem, ogrodnik marszałkiem
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/waldemar-skrzypczak-bardzo-ostro-o-misiewiczu/xmrzk13

Patrząc na pana Misiewicza, jego poziom przygotowania zawodowego... W cywilu on był aptekarzem, pomocnikiem w aptece. Wydaje się, że w armii - ja jestem stary, doświadczony żołnierz - na pewno by się nadawał do pracy w kuchni - powiedział były dowódca wojsk lądowych."

http://wyborcza.pl/1,75398,19253418,marszalek-na-telefon-kim-jest-marek-kuchcinski.html?disableRedirects=true

"Hipis, ogrodnik. Kuchciński ma 60 lat. Żonaty po raz drugi, pierwsze małżeństwo unieważnił sąd biskupi. Ma troje dzieci: starszą córkę i chłopców bliźniaków. Z wykształcenia technik ogrodnik, w sejmowych dokumentach wpisuje "parlamentarzysta". Od końca lat 70. do początku 90. prowadził rodzinne gospodarstwo ogrodnicze - uprawiał pomidory."

Kadra polityczna ;-))

CL

Aptekarz generałem, ogrodnik marszałkiem