[fotki] Apuseni (RUMUNIA) - fotorelacja z rodzinnej wycieczki (Vladeasa, Padis, Bihor, Muntele Mare).

Data: 2011-08-17 10:59:06
Autor: jotem
[fotki] Apuseni (RUMUNIA) - fotorelacja z rodzinnej wycieczki (Vladeasa, Padis, Bihor, Muntele Mare).

Użytkownik "Paweł Pontek" <ppontek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j25lam$lcc$1news.onet.pl...
Witajcie!

Zapraszam do obejrzenia fotorelacji z rodzinnej wycieczki w Góry Zachodniorumuńskie.

W ciągu tygodnia wędrowaliśmy wraz z małymi dziećmi przez malownicze zakątki gór Vladeasa, Padis, Bihor i Muntele Mare.

Pogoda była kapryśna, ale na szczęście nie zabrakło chwil kiedy było
coś widać i mogliśmy podziwiać przepiękne krajobrazy.

Szczególnie zachęcam poszukujących inspiracji do wycieczek ze swoimi dziećmi rodziców.

Kiedyś kupując mapę w Zakopanem razem z moim młodym, usłyszałem od sprzedawcy uwagę, że dzieci nie powinny chodzić po górach bo mogą dostać "wole serce". Słyszał ktoś o czymś takim?

jotem

Data: 2011-08-17 12:23:28
Autor: Aleksander Boberski
Użytkownik "jotem" <jozef.mysliwiec@softnet.com.pl> napisał w wiadomości news:j2fvqc$34i$1news.onet.pl...

[...]

Trafiłeś na skamielinę z epoki, w której przez tą cholerną kolej krowy dostawały migotania źrenic ;)

Aleksander Boberski

Data: 2011-08-17 12:34:15
Autor: Stefan
[...]

Wysiłkowy przerost lewej komory serca, tak się załatwił mój śp. kolega, rodziciel wlekał go wszędzie, podbiegi na Babią, Tatry, Gorce i finito w wieku 20 lat...
pozdr
Stefan

[fotki] Apuseni (RUMUNIA) - fotorelacja z rodzinnej wycieczki (Vladeasa, Padis, Bihor, Muntele Mare).