Aqualung Mikron

Data: 2010-09-08 16:46:53
Autor: Henryk Cieszyński
Aqualung Mikron
Witam  !  proszę  osoby używające  ten automat  o  kilka  słów  na  jego temat, wiem że jest  bardzo  wygodny  do  podróży ,  zależy  mi  też na opisie
 jego  zalet  lub  wad podczas  nurkowania , przeznaczony  ma  być  dla kobiety jako prezent .  --

Data: 2010-09-08 10:16:47
Autor: projektfilm
Aqualung Mikron
Witam
Robiłem reklamę mikrona i pływam na mikronie od 3 lat..
Zrobiłem na nim około 200 nurkowan. wszystko ok
Pływam na mikronie wyłacznie w ciepłych wodach!!!!!
Taki jego prznaczenie
Bardzo lekki i sprawdza sie bardzo na wyjazdach..
Filmik o mikronie znajdziesz miedzy filmikami  pod linkiem

http://www.youtube.com/profile?gl=PL&hl=pl&user=projektfilm

Pozdro
Dawid
projektfilm.pl

Data: 2010-09-08 10:19:17
Autor: piod9
Aqualung Mikron
bardzo dobry wybór, bardzo wygodny i świetnie pracuje - oczywiście
tylko do ciepłej wody
malutka grucha zaskakuje wygodą. znam kilka użytkowniczek mikrona i
same pochwały.

Data: 2010-09-09 01:14:55
Autor: Włodzimierz Kołacz
Aqualung Mikron

Użytkownik "piod9" <pio_wro@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:daa7db70-46eb-49d9-acac-b88164d9834f@u6g2000yqh.googlegroups.com...
CIACH
malutka grucha zaskakuje wygodą. znam kilka użytkowniczek mikrona i
same pochwały.

Kurna a mi się wydawało że duże "gruchy" są piękne? Co na to dziewczyny?
No może fakt mały mikron jest wygodny, nie uwiera bo prawie go nie ma :-))
Pozdrawiam Włodek

Aqualung Mikron