Arabski "gang Olsena"

Data: 2011-02-20 22:13:38
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9136061,Napadli_na_bank_pelen_policjantow__38_zabitych__70.html

Przeczytałem całość i nadal mnie to śmieszy, zwłaszcza ci dwaj co wysadzili
się w powietrze :)

Data: 2011-02-20 13:21:52
Autor: Hans Kloss
Arabski "gang Olsena"
On 20 Lut, 22:13, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9136061,Napadli_na_ban...

Przeczyta em ca o i nadal mnie to mieszy, zw aszcza ci dwaj co wysadzili
si w powietrze :)

A mnie śmieszą ludzie święcie przekonani ze Afganistan zamieszkują
Arabowie. Oraz nazywający "gangiem Olsena" siedmiu straceńców, którzy
świadomie  poświęcili swoje życie aby zabić 31 wrogów.
J-23

Data: 2011-02-20 22:24:06
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"
Hans Kloss napisał:

[...]

Ale oni napadli na bank! Chcieli ukraść pieniądze!

Data: 2011-02-20 13:46:50
Autor: Hans Kloss
Arabski "gang Olsena"
On 20 Lut, 22:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Ale oni napadli na bank! Chcieli ukra pieni dze!

Guano prawda. Napadli na bank bo wiedzieli że będzie tam w określonym
miejscu, czasie i na małej przestrzeni mnóstwo policjantów oraz
żołnierzy znienawidzonego przez nich proamerykańskiego reżimu.
J-23

Data: 2011-02-21 14:30:51
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"
Hans Kloss napisał:

On 20 Lut, 22:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Ale oni napadli na bank! Chcieli ukra pieni dze!

Guano prawda.

Znalazł się rzecznik prasowy terrorystów.

Data: 2011-02-21 06:33:35
Autor: Hans Kloss
Arabski "gang Olsena"
On 21 Lut, 14:30, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
\
Znalaz si rzecznik prasowy terroryst w.

Terroryści zajmują się wysadzaniem cywilnych samolotów, organizowaniem
detonacji w metrze, masakrowaniem dzieci w szkołach albo rannych w
szpitalach.
Ci ludzie poszli zabijać ŻOŁNIERZY i policjantów wrogiego im reżimu
zatem w żadnym razie za terrorystów nie można ich uważać.
J-23

Data: 2011-02-21 15:36:05
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"
Hans Kloss napisał:

[...]

I urzędników.

Ale to niejako przy okazji - przede wszystkim poszli ukraść pieniądze z
banku.

Data: 2011-02-21 15:50:37
Autor: bolek
Arabski "gang Olsena"

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:160wu3exjtc4x$.f06840asgpvy$.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisał:

[...]

Właśnie, mieli kraść pieniądze DO banku.
Ale to już inna bajka i nacja.

Data: 2011-02-21 17:24:07
Autor: raff
Arabski "gang Olsena"
[...]

A wlasnie. Powiedz jakis dowcip o Zydach.

R.

Data: 2011-02-21 17:26:03
Autor: u2
Arabski "gang Olsena"
W dniu 2011-02-21 17:24, raff pisze:
Właśnie, mieli kraść pieniądze DO banku.
A wlasnie. Powiedz jakis dowcip o Zydach.

O Bagsiku i Gąsiorowskim ? :)

Data: 2011-02-21 17:24:58
Autor: u2
Arabski "gang Olsena"
W dniu 2011-02-21 16:15, Grzegorz Z. pisze:
Właśnie, mieli kraść pieniądze DO banku.
> Ale to już inna bajka i nacja.
Ważne że nie Żydzi.

Rozumujesz jak Żydek, tobie tylko mamona w główce.

Freedom fighters wysadzili siebie, ale i swoich przeciwników :)

Data: 2011-02-21 18:46:28
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"
u2 napisał:

> [...]

Rozumujesz jak Żydek, tobie tylko mamona w główce.

Freedom fighters wysadzili siebie, ale i swoich przeciwników :)

A nie miało być tak że ci co się wysadzili na zewnątrz ubezpieczali tych co
w środku? :))))

Data: 2011-02-21 18:50:09
Autor: u2
Arabski "gang Olsena"
W dniu 2011-02-21 18:46, Grzegorz Z. pisze:
A nie miało być tak że ci co się wysadzili na zewnątrz ubezpieczali tych co
w środku? :))))

No i znowu Żydek z ciebie wyłazi.

Life insurance jest sprzedawany przez takich jak ty dla naiwnych gojów :)

Data: 2011-02-21 18:51:56
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"
u2 napisał:

[...]

Jakbym napisał że "to cover them" to byś napisał że jestem pedałem.

Data: 2011-02-21 18:53:13
Autor: u2
Arabski "gang Olsena"
W dniu 2011-02-21 18:51, Grzegorz Z. pisze:
Jakbym napisał że "to cover them" to byś napisał że jestem pedałem.

To oznacza, że jesteś zboczonym Żydkiem :)

Data: 2011-02-21 18:54:27
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"
u2 napisał:

W dniu 2011-02-21 18:51, Grzegorz Z. pisze:
Jakbym napisał że "to cover them" to byś napisał że jestem pedałem.

To oznacza, że jesteś zboczonym Żydkiem :)

Durczoka oglądałeś?

Data: 2011-02-21 18:57:27
Autor: u2
Arabski "gang Olsena"
W dniu 2011-02-21 18:54, Grzegorz Z. pisze:
To oznacza, że jesteś zboczonym Żydkiem :)
Durczoka oglądałeś?

Nie, ale obejrzałem przed chwilą Lisa, który coś tam bełkotał o dramacie
kilkunastoletnich matek :)

Data: 2011-02-21 18:58:58
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"
u2 napisał:

[...]

Nie tego, tego z 16.02 co wpastowałem przed chwilą.

btw. dobrze wiedzieć że odbierasz WSI.

Pewnie dlatego że masz w pakiecie.

Data: 2011-02-21 19:03:26
Autor: u2
Arabski "gang Olsena"
W dniu 2011-02-21 18:58, Grzegorz Z. pisze:
Nie tego, tego z 16.02 co wpastowałem przed chwilą.

btw. dobrze wiedzieć że odbierasz WSI.

Pewnie dlatego że masz w pakiecie.

Mam obecnie wszelakie satelity, ale Lis akurat był w TVP2.

Data: 2011-02-21 19:05:04
Autor: u2
Arabski "gang Olsena"
W dniu 2011-02-21 19:03, u2 pisze:
[...]

Oczywiście w reklamie. Nie wiem jak można wierzyć takiemu fałszywemu
liskowi :)

Data: 2011-02-21 14:34:33
Autor: bolek
Arabski "gang Olsena"

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1o8o7qg9i23a$.1aosk4594pgpx$.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisał:

On 20 Lut, 22:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Ale oni napadli na bank! Chcieli ukra pieni dze!

Guano prawda.

Znalazł się rzecznik prasowy terrorystów.

A co, napisał nieprawdę ?
Rozumiem, że Twoja reakcja byłaby inna gdyby na bank napadł Icek.

bolek

Data: 2011-02-20 23:24:51
Autor: raff
Arabski "gang Olsena"

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1qt24uw3z5440$.53boggtaqy7w.dlg40tude.net...
[...]

Jeszcze raz, Grzesio: Afganistan - Arabowie nie, Bliski Wschód - Arabowie tak.

Trzeba sie bylo uczyc, a nie szlajac na wagary i potem isc na studia zaoczne.

R.

Data: 2011-02-21 14:33:29
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"
raff napisał:

Jeszcze raz, panie Grzegorzu: Afganistan - Arabowie nie, Bliski Wschód - Arabowie tak.

Jesteś pewien że to byli Afgańczycy? Wylegitymowałeś ich?

Trzeba sie bylo uczyc, a nie szlajac na wagary i potem isc na studia zaoczne.

Albo mi zazdrościsz tych studiów albo się wstydzisz tej swojej
giertychowskiej matury.

Data: 2011-02-21 17:22:50
Autor: raff
Arabski "gang Olsena"

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:7n9v1iytrvgg$.1liltunyi9yce.dlg40tude.net...
raff napisał:

Jeszcze raz, panie Grzegorzu: Afganistan - Arabowie nie, Bliski Wschód - Arabowie tak.

Jesteś pewien że to byli Afgańczycy? Wylegitymowałeś ich?

Bosz, jaki weksel :) Tak to byli pewnikiem Arabowie, ktorzy przyjechali do Afganistanu.

Trzeba sie bylo uczyc, a nie szlajac na wagary i potem isc na studia zaoczne.

Albo mi zazdrościsz tych studiów albo się wstydzisz tej swojej
giertychowskiej matury.

Tak, zazdrosze ci tych studiow. Och, jak ja ci zazdroszcze tych zaocznych studiow!

R.

Data: 2011-02-21 18:47:25
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"

raff napisał:

[...]

Nie, pewnikiem jest że nie byli to Arabowie którzy przyjechali zabijać
m.in. Polaków w Afganistanie. Nie bo nie.

Data: 2011-02-21 18:52:00
Autor: u2
Arabski "gang Olsena"
W dniu 2011-02-21 18:47, Grzegorz Z. pisze:
Nie, pewnikiem jest że nie byli to Arabowie którzy przyjechali zabijać
m.in. Polaków w Afganistanie. Nie bo nie.

A co tam Polacy robią ? Zabijają talibanów, którzy obalili ZSSR ? :)

Data: 2011-02-21 09:26:41
Autor: cytryna
Arabski "gang Olsena"

[...]

Arabski  "gang Olsena" uwił sobie gniazdko w KPRM i stamtąd napadają na środki
transportu oraz przyzwoitych obywateli. A pewnie skończą jak pierwowzór.

--

Arabski "gang Olsena"