Arabski "gang Olsena"

Data: 2011-02-20 23:24:51
Autor: raff
Arabski "gang Olsena"

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1qt24uw3z5440$.53boggtaqy7w.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9136061,Napadli_na_bank_pelen_policjantow__38_zabitych__70.html

Przeczytałem całość i nadal mnie to śmieszy, zwłaszcza ci dwaj co wysadzili
się w powietrze :)

Jeszcze raz, Grzesio: Afganistan - Arabowie nie, Bliski Wschód - Arabowie tak.

Trzeba sie bylo uczyc, a nie szlajac na wagary i potem isc na studia zaoczne.

R.

Data: 2011-02-21 14:33:29
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"
raff napisał:

Jeszcze raz, panie Grzegorzu: Afganistan - Arabowie nie, Bliski Wschód - Arabowie tak.

Jesteś pewien że to byli Afgańczycy? Wylegitymowałeś ich?

Trzeba sie bylo uczyc, a nie szlajac na wagary i potem isc na studia zaoczne.

Albo mi zazdrościsz tych studiów albo się wstydzisz tej swojej
giertychowskiej matury.

Data: 2011-02-21 17:22:50
Autor: raff
Arabski "gang Olsena"

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:7n9v1iytrvgg$.1liltunyi9yce.dlg40tude.net...
raff napisał:

Jeszcze raz, panie Grzegorzu: Afganistan - Arabowie nie, Bliski Wschód - Arabowie tak.

Jesteś pewien że to byli Afgańczycy? Wylegitymowałeś ich?

Bosz, jaki weksel :) Tak to byli pewnikiem Arabowie, ktorzy przyjechali do Afganistanu.

Trzeba sie bylo uczyc, a nie szlajac na wagary i potem isc na studia zaoczne.

Albo mi zazdrościsz tych studiów albo się wstydzisz tej swojej
giertychowskiej matury.

Tak, zazdrosze ci tych studiow. Och, jak ja ci zazdroszcze tych zaocznych studiow!

R.

Data: 2011-02-21 18:47:25
Autor: Grzegorz Z.
Arabski "gang Olsena"

raff napisał:

[...]

Nie, pewnikiem jest że nie byli to Arabowie którzy przyjechali zabijać
m.in. Polaków w Afganistanie. Nie bo nie.

Data: 2011-02-21 18:52:00
Autor: u2
Arabski "gang Olsena"
W dniu 2011-02-21 18:47, Grzegorz Z. pisze:
Nie, pewnikiem jest że nie byli to Arabowie którzy przyjechali zabijać
m.in. Polaków w Afganistanie. Nie bo nie.

A co tam Polacy robią ? Zabijają talibanów, którzy obalili ZSSR ? :)

Arabski "gang Olsena"