Arabski odpowiedzialny za nieprzygotowanie lotu prezydenckiego TU-154

Data: 2010-08-07 13:01:14
Autor: Antenka
Arabski odpowiedzialny za nieprzygotowanie lotu prezydenckiego TU-154
 POlszewia do dymisji! A później TS!

Antenka

Data: 2010-08-07 18:30:28
Autor: magdaverakosiorek
On Aug 7, 3:01 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
 POlszewia do dymisji! A później TS!

Antenka

Po co TS, od razu powiesić, a potem unieważnić wybory i wybrać na
prezydenta największego patriotę Jarosława Kaczyńskiego.

magdavera

Data: 2010-08-07 22:50:19
Autor: MH
Arabski odpowiedzialny za nieprzygotowanie lotu prezydenckiego TU-154
 POlszewia do dymisji! A później TS!

Antenka

=================

I lądowanie w warunkach wszem i wobec znanych. Złamanie elementarnych procedur
bezpieczeństwa podczas podchodzenia do lądowania , helikopter z linami nad lasem
w Smoleńsku , który to złowił tupolewa , itd.,itp... Idź do lekarza albo pod
KŻYŻ idiotko !!

MH

Data: 2010-08-08 11:21:01
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-07 22:50, MH pisze:
[...]

Jakiego lądowania? Przecież kapitan tego  TU-154 nie podchodził do lądowania tylko obniżył lot chcąc się rozejrzeć w sytuacji.

Data: 2010-08-08 11:23:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3lsua$6tc$1news.onet.pl...
[...]

Kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potężnych samolotów pasażerskich. Kontrola lotów ostrzegała pilota o warunkach wykluczających lądowanie i rekomendowała lotniska zapasowe. Cała reszta przyczyn pośrednich po wystąpieniu tej głównej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdyż żadna z nich by nie nastąpiła gdyby pilot zachował się zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne były niesamodzielne i zależne od przyczyny głównej. I nie ma co tu dalej filozofować ino wyciągnąć wnioski na przyszłość coby wkrótce nie rozbił się kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi są ordynarne, bezczelne łamanie polskiego prawa lotniczego.

Data: 2010-08-08 12:10:16
Autor: jadrys
[...]

Pokaż mi człowieka który się trzyma ściśle przepisów. Np. Ty jedziesz przez miasto zawsze 50-tką? Tak samo jest i w innych dziedzinach życia.. Człowiek jest tylko człowiekiem.  A w GRU maja dobrych psychologów..
Przypominam że ten sam samolot lądował na tym lotnisku parę dni wcześniej. Także w tym samym dniu, na krótko przed nimi  wylądował tam nasz samolot z dziennikarzami. Więc Kapitan nie zachowywał się jak jakiś kamikaze. -  Wiedział na czym stoi.

Data: 2010-08-08 12:30:03
Autor: .heÂŽsk.
Arabski odpowiedzialny za nieprzygotowanie lotu prezydenckiego TU-154
On Sun, 08 Aug 2010 12:10:16 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Pokaż mi człowieka który się trzyma ściśle przepisów. Np. Ty jedziesz przez miasto zawsze 50-tką? Tak samo jest i w innych dziedzinach życia.. Człowiek jest tylko człowiekiem.  A w GRU maja dobrych psychologów..

 czyli co, skolowali tak s.p. prezia, ze zabral na poklad 4 generalow
 i szefa bbn (sic!)?
[...]

 chyba, ze ktos KAZAL MU LADOWAC bo byli spoznieni...

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-08 23:47:58
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-08 12:30, .heÂŽsk. pisze:
[...]

Człowiek jest tylko człowiekiem.  A w GRU maja dobrych psychologĂłw..
  czyli co, skolowali tak s.p. prezia, ze zabral na poklad 4 generalow
  i szefa bbn (sic!)?

Przewidzieli jego posunięcia. I to od a do z. Od zaproszenia gości po zachowanie na pokładzie samolotu.

Przypominam że ten sam samolot lądował na tym lotnisku parę dni
wcześniej. TakĹźe w tym samym dniu, na krĂłtko przed nimi  wylądował tam
nasz samolot z dziennikarzami. Więc Kapitan nie zachowywał się jak jakiś
kamikaze. -  Wiedział na czym stoi.
  chyba, ze ktos KAZAL MU LADOWAC bo byli spoznieni...

Puki co to on tylko kołował i wypatrywał pasa startowego nad lotniskiem, a nie lądował.

Data: 2010-08-08 13:08:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3lvqn$d4v$2news.onet.pl...
[...]

Jeszcze raz powtórzę i przeczytaj to ze zrozumieniem:

Data: 2010-08-08 23:47:43
Autor: jadrys
[...]

Czyli nawet nie wnikasz w to że  kacapy mogli podawać fałszywe namiary i rozpylili sztuczna mgłę? Skąd wiesz że on coś łamał świadomie? Kacap z lotniska mówił że wysokość jest dobra, A ten rzekomy sygnał alarmu odnotowany przez czarne skrzynki to powstał w laboratorium GRU.

Data: 2010-08-09 00:06:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3n8nc$ggo$4news.onet.pl...

[...]

Później mogli porozumiewać się przy pomocy tam-tamów lub innych egzotycznych przyrządów ponieważ:

[...]

Poczytaj sobie, co mówi Janusz Korwin-Mikke, były kandydat na prezydenta RP:

http://www.rp.pl/artykul/519807_Wirus_po_Smolensku_.html

Data: 2010-08-09 20:38:43
Autor: jadrys
Arabski odpowiedzialny za nieprzygotowanie lotu prezydenckiego TU-154

Poczytaj sobie, co mówi Janusz Korwin-Mikke, były kandydat na prezydenta RP:

Wolę usłyszeć co ty o tym myślisz.

Data: 2010-08-09 20:42:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3pi3v$iqd$1news.onet.pl...

Poczytaj sobie, co mówi Janusz Korwin-Mikke, były kandydat na prezydenta RP:

Wolę usłyszeć co ty o tym myślisz.

o czym?

Data: 2010-08-08 11:41:25
Autor: .heÂŽsk.
On Sun, 08 Aug 2010 11:21:01 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Jakiego lądowania? Przecież kapitan tego  TU-154 nie podchodził do lądowania tylko obniżył lot chcąc się rozejrzeć w sytuacji.

 Skad to wiesz? Gosciu ma wysokosc 40 m i dalej obniza lot ?!
 zapomniales o mgle rozpylonej przez ruskich?  DLACZEGO pilot obnizal lot? Byl na tyle glupi ?

  - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ? czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem! to tez wina tuska?

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   czyzby tusk/komorowski/putin/ zmusili pilotow do ladowania ?

 - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
   czyzby tusk/komorowski kazali kajac sie prezesowi pis ? --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-08 12:09:16
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-08 11:41, .heÂŽsk. pisze:
[...]

Jakiego lądowania? PrzecieĹź kapitan tego  TU-154 nie podchodził do
lądowania tylko obniżył lot chcąc się rozejrzeć w sytuacji.
  Skad to wiesz? Gosciu ma wysokosc 40 m i dalej obniza lot ?!
  zapomniales o mgle rozpylonej przez ruskich?
  DLACZEGO pilot obnizal lot? Byl na tyle glupi ?

Małe zakłócenie przyrządów pokładowych TU-154 i fałszywa informacja z wieży kontrolnej to tłumaczą.

[...]

Odpowiadałem ci już na to dwukrotnie! Dlaczego się do mojej odpowiedzi nie ustosunkowałeś i bełkoczesz dalej te same pytania?

Data: 2010-08-08 12:12:30
Autor: u2
W dniu 2010-08-08 12:09, jadrys pisze:
Odpowiadałem ci już na to dwukrotnie! Dlaczego się do mojej odpowiedzi
nie ustosunkowałeś i bełkoczesz dalej te same pytania?

Bo stosuje propagandę jak gebels, czyli powtarza kłamstwa raz po raz :)

Data: 2010-08-08 12:25:51
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-08 12:12, u2 pisze:
[...]

Tak, i niektórzy sądzą że wtedy staną się prawdą.. stary zły Goebbels :-D

Data: 2010-08-08 12:30:03
Autor: .heÂŽsk.
On Sun, 08 Aug 2010 12:09:16 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Małe zakłócenie przyrządów pokładowych TU-154 i fałszywa informacja z wieży kontrolnej to tłumaczą.

 tlumacza glupote (?) pilota? ladowanie w mlecznej mgle?
 coraz bardziej sklaniam sie do teorii, ze s.p. lech kazal
 ladowac bo sa spoznieni. piloci odmowili wiec stery "przejal"
 general. to tlumaczy jego obecnosc w kabinie.

> [...]

Odpowiadałem ci już na to dwukrotnie! Dlaczego się do mojej odpowiedzi nie ustosunkowałeś i bełkoczesz dalej te same pytania?

 niby gdzie i kiedy? nie widzialem takich odpowiedzi.cancel ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-08 23:46:32
Autor: jadrys
[...]

Przecież tak też mogło być.

Odpowiadałem ci już na to dwukrotnie! Dlaczego się do mojej odpowiedzi
nie ustosunkowałeś i bełkoczesz dalej te same pytania?
  niby gdzie i kiedy? nie widzialem takich odpowiedzi.cancel ?

Odpowiedź jest w innym wątku.

Data: 2010-08-08 12:41:39
Autor: Anatol
[...]

Obniżył lot do poziomu 20 m i dopiero wtedy zainicjował manewr odejścia, który powinien być wykonany już przy osiągnieciu 100m. Całość podejścia do lądowania osobiście nadzorował dowódca sił powietrznych, który wykonywał także niektóre czynności załogi oraz wydawał komendy zarezerwowane dla kapitana.

Co do funkcjonowania samej maszyny Tu-154 to nie ma zarzutów, a wcześniej po remoncie generalnym zaliczyła wszelkie możliwe odbiory komisyjne, a więc decyzja o udostępnieniu sprawnej maszyny była prawidłowa (tak jak i w przypadku Jaka-40 który lądował kilka godzin wcześniej).

Anatol

Data: 2010-08-08 23:47:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-08 12:41, Anatol pisze:

[...]

A więc sytuacja się jakby krystalizuje, i staje bardziej jasna. Piloci byli wprowadzani w błąd. - Pytanie tylko brzmi - przez kogo skoro sprawne były urządzenia pokładowe?
Wygląda na to że  wieża kontroli lotów wprowadziła w błąd pilotów. Gdy dostrzegli na własne oczy że sa za nisko, to już było za późno..
No i oczywiście można do tego dołożyć elektroniczne zakłócenie przyrządów pokładowych TU-154.  Takim krótkotrwałym impulsem.. Rzecz nie do wykrycia.

Data: 2010-08-10 01:13:53
Autor: Anatol

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3n8n8$ggo$3news.onet.pl...

A więc sytuacja się jakby krystalizuje, i staje bardziej jasna. Piloci byli wprowadzani w błąd. - Pytanie tylko brzmi - przez kogo skoro sprawne były urządzenia pokładowe?

Ze stengramu wynika że załoga wraz gen, Błasikiem do końca była w pełni świadoma wysokości, ktora była odczytywana na głos aż do poziomu 20 m gdy nastąpiło wykonanie spóźniononego manewru przerwania lądowania. Na poziomie 80 m odnotowano tekst II pilota "odchodzimy" na który ani kapitan ani gen. Blasik nie zareagowali.

Anatol

Data: 2010-08-08 14:15:41
Autor: brat_olin
Arabski odpowiedzialny za nieprzygotowanie lotu prezydenckiego TU-154
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

 POlszewia do dymisji! A później TS!

A co z gruppenfuhrer KAT?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-08 14:50:24
Autor: konus

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bdca8799-2cfa-4ff9-85b5-aa61c6f28e9fz28g2000yqh.googlegroups.com...
POlszewia do dymisji! A później TS!

Antenka

Pomylki rzecza ludzka , dla jasnosci jednak sprostuje . Nie Polszewia , tylko bolszewia ( PiS ) i po drugie ,  z Trybunalu Stanu nic nie bedzie bo winowajca zginal w sprowokowanej przez siebie i swojego brata katastrofie .
Chyba , ze osodza winnego zaocznie bo bratu nikt nic nie udowodni , choc podejrzenia o namawianie do zlamania procedur obowiazujacych przy ladowaniu granicza z pewnoscia .
Z poczucia winy , do ktorej nawet sam przed saba sie nie przyzna , zrodzila sie jego psychiczna choroba , ktora zaczyna zagrazac Polsce .

kwakwa

Data: 2010-08-08 13:38:51
Autor: Antenka
On 8 Sie, 14:50, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:bdca8799-2cfa-4ff9-85b5-aa61c6f28e9fz28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Wy.......j POlszewiku zafajdany! Już! Biegiem!

Antenka

P.s. Wszyscy wyginiecie jak dinozaury - pomożemy wam.

Arabski odpowiedzialny za nieprzygotowanie lotu prezydenckiego TU-154