Arbiter Bankowy - emailem?

Data: 2014-01-30 16:04:58
Autor: radekp@konto.pl
Arbiter Bankowy - emailem?
Czy składał kto¶ skragę (czy też wniosek) do Arbitra emailem?
Na stronie jest tylko adres dla poczty tr±bkowej.

Trochę nie chce mi się pisać i zanosić :).

Data: 2014-01-30 16:18:04
Autor: MarekZ
Arbiter Bankowy - emailem?
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:dfqke99p6p858dijo7uns8304due2lqp6t@4ax.com...

Czy składał kto¶ skragę (czy też wniosek) do Arbitra emailem?
Na stronie jest tylko adres dla poczty tr±bkowej.

Trochę nie chce mi się pisać i zanosić :).

A masz kwalifikowany podpis?

Bo jak nie, to od razu odpu¶ć sobie maila.

Data: 2014-01-30 16:20:49
Autor: xbartx
Arbiter Bankowy - emailem?
Dnia Thu, 30 Jan 2014 16:18:04 +0100, MarekZ napisał(a):

A masz kwalifikowany podpis?

Bo jak nie, to od razu odpuść sobie maila.

Ja to bym radził sobie w ogóle odpuścić ;)

PS właśnie sobie przypomniałem, że miałem napisać tu i ówdzie, jak radziłeś, myślę że w przyszłym tygodniu się zbiorę i podziałam dla hecy :)

Xenocide

Data: 2014-01-30 17:32:53
Autor: J_K_K
Arbiter Bankowy - emailem?
W dniu 2014-01-30 16:04, radekp@konto.pl pisze:
Czy składał kto¶ skragę (czy też wniosek) do Arbitra emailem?
Na stronie jest tylko adres dla poczty tr±bkowej.

Trochę nie chce mi się pisać i zanosić :).

Per analogiam z Rzecznikiem Ubezpieczonych
- tylko pisemnie w formie tradycyjnej
(bo się nie wyrabiaj±, etc.)

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2014-01-30 18:54:49
Autor: Robert Tomasik
Arbiter Bankowy - emailem?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:dfqke99p6p858dijo7uns8304due2lqp6t4ax.com...
Czy składał kto¶ skragę (czy też wniosek) do Arbitra emailem?

Dziwne, że nie ma ich na http://epuap.gov.pl, ale nie ma.

Data: 2014-01-31 13:01:46
Autor: radekp@konto.pl
Arbiter Bankowy - emailem?
Thu, 30 Jan 2014 18:54:49 +0100, w
<52ea929b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>, "Robert Tomasik"
<robert.tomasik@gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
> Czy składał kto¶ skragę (czy też wniosek) do Arbitra emailem?

A ile mam czasu na złożenie skargi od nienależnej opłaty?
Bo chyba już minęły dwa lata :).

Arbiter Bankowy - emailem?