Data: 2012-11-22 08:18:12 | |
Autor: Ryba | |
Arbiter bankowy | |
Witam
Zgłosiłem pewn± sprawę do Arbitra bankowego. Wniosłem opłatę. Na ich stronie jest napisane, że termin rozpatrzenia sporu wynosi przeważnie 30 dni. Min±ł już miesi±c a odpowiedzi nie widać. Można jako¶ sprawdzić jaki jest status mojej sprawy? -- Pozdrawiam Ryba |
|
Data: 2012-11-22 22:14:53 | |
Autor: xbartx | |
Arbiter bankowy | |
Dnia Thu, 22 Nov 2012 08:18:12 +0100, Ryba napisał(a):
Witam Nie bądź taki w gorącej wodzie kąpany - ja już czekam prawie rok :) Trzeba chyba zadzwonić bo innej możliwości nie ma. Dobrze że mi przypomniałeś, bo właśnie jutro to uczynię, bo się już chyba drugi miesiąc zbieram. -- xbartx |
|
Data: 2012-11-23 07:21:23 | |
Autor: Ryba | |
Arbiter bankowy | |
W dniu 2012-11-22 23:14, xbartx pisze:
Dnia Thu, 22 Nov 2012 08:18:12 +0100, Ryba napisał(a): aaahhhhaaaaa :) No to zadzwonię czy w ogóle mój wniosek dotarł :) -- Pozdrawiam Ryba |
|
Data: 2012-11-22 23:15:28 | |
Autor: kokosianka | |
Arbiter bankowy | |
W dniu pi±tek, 23 listopada 2012 07:21:25 UTC+1 użytkownik Ryba napisał:
W dniu 2012-11-22 23:14, xbartx pisze: Pamietajcie, ze arbiter dziala przyz ZBP i koszty jego dzialalnosci pokrywane sa przez banki z osobnej skladki ;-) Dodam, ze banki sa strona w sprawach i placa koszty instytucji je rozstrzygajace ;-) Noi i jedna z motywacji powstania Arbitra bylo utrzymanie sporow w izbie gospodarczej zwiazanej z bankami i zmiejszenie liczby sporow wedrujacych do sadow i do KNF. Oczywiscie arbiter rozpatruje sprawy o ograniczonym zakresie i stara sie zachowac obiektywnosc. Ba, anwet raz do roku wysyla swoje wyroki do bankow z naciskiem na sprawy przegrane w celu napietnowania zlych praktyk/ostrzezenia: nawet my jako arbiter bierzemy tu strone klienta, nie robcie tak. |
|