Archeolodzy w Smoleńsku: Rosjanie robią nam niespodzianki

Data: 2010-10-24 10:46:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Archeolodzy w Smoleńsku: Rosjanie robią nam niespodzianki
Grupie archeologów, którzy przeszukują teren katastrofy Tu-154M w Smoleńsku pomagają, poza osobami i instytucjami z Polski, także Rosjanie. Na miejscu badań mają zapewniony ogrzewany namiot, prąd i dostęp do wody.

Archeologom pomaga też brygada techniczna i ekspert ds. identyfikacji elementów samolotu.

Polscy badacze - zgodnie z wnioskiem polskiej prokuratury wojskowej o pomoc prawną skierowanym do Rosjan - mają w dniach 13-27 października zebrać pozostałości po katastrofie z 10 kwietnia, m.in. ewentualne szczątki ofiar i części rozbitego Tu-154M.

W pracach, które każdego dnia zajmują archeologom kilkanaście godzin, uczestniczą także Rosjanie. "Nie możemy narzekać. Ilekroć nam czegoś potrzeba, czy to dodatkowej lampy do oświetlania fotografowanych przedmiotów, czy też dostępu do bieżącej wody, władze Smoleńska reagują natychmiast i niosą pomoc" - powiedziała PAP kierownik prac terenowych dr Hanna Kowalewska-Marszałek z Instytutu Archeologii i Etnologii PAN w Warszawie.

więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/306490,archeolodzy-w-smolensku-rosjanie-robia-nam-niespodzianki.html

Ten artykuł napisał dziennikarz będący za żołdzie Rosji. Przecież nie może tak być, by Rosjanie okazywali ludzkie uczucia i byli przyjaźnie nastawieni do Polaków. Każdy rusofob potwierdzi, że ruscy potrafią tylko fałszować i kłamać.

Data: 2010-10-24 10:45:02
Autor: u2
[...]

Mylisz władzę ruską, czyli czekistów ze zwykłymi ruskimi, którzy są
otwarci i gościnni.

To tak jakbyś porównywał SB ze zwykłymi Polakami.

Data: 2010-10-24 14:44:00
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie października 24 2010 10:45 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Mylisz władzę ruską, czyli czekistów ze zwykłymi ruskimi, którzy są
otwarci i gościnni.

To tak jakbyś porównywał SB ze zwykłymi Polakami.
wyrażnie jest napisane
,-- -- [  ]
> [...]
kierownik prac terenowych dr Hanna Kowalewska-Marszałek z Instytutu
Archeologii i Etnologii PAN w Warszawie.
`-- --
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 14:46:23
Autor: u2
> [...]

kierownik prac terenowych dr Hanna Kowalewska-Marszałek z Instytutu
Archeologii i Etnologii PAN w Warszawie.

A co władze Smoleńska mają do zamachu ?

Data: 2010-10-24 14:59:53
Autor: u2
[...]

Nie masz nic do powiedzenia ? To po co wysyłasz puste posty ?

Data: 2010-10-24 15:04:56
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie października 24 2010 14:59 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

ja mam do powiedzenia i wiem co chcę powiedzieć. nie wiem tylko co chcesz
powiedzieć Ty i dlatego przysyłam Twoje posty żebyś wytłumaczył. dla
jasności. piszesz o "ruskich władzach", że są zwykłymi czekistami a potem
piszesz, że nie należy mylić "władzy ruskiej" ze zwykłymi ruskimi. napisz
do kiedy we wladzach rosyjskich zasiadają zwykli Rosjanie a od kiedy
czekiści?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 15:13:31
Autor: u2
[...]

Ale to ty twierdzisz, że u ruskich u władzy są tylko czekiści.

Data: 2010-10-24 15:22:08
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie października 24 2010 15:13 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

no nie. zabawny jesteś mjałeś wyraźnie przytoczone słowa artykułu. "władze
Smoleńska" wyraźnie
,-- -- [  ]
> [...]
kierownik prac terenowych dr Hanna Kowalewska-Marszałek z Instytutu
Archeologii i Etnologii PAN w Warszawie.
potem starasz się odwracać kota ogonem i piszesz o zwykłych Rosjanach, że
nie nalezy ich mylić z "władzami". czym są władze Smoleńska jak nie
władzami właśnie? wg przytoczonych słów artykułu i pani dr Hanny
Kowalewskiej-Marszałek niosą pomoc naszym archeologom.
dla Ciebie łładze są jak napisałeś "czekistami". ja starm się uściślić i
piszę, żebyś powiedział do kiedy zwykli Rosjanie, a od kiedy czekiści wg
Ciebie zasiadają w rosyjskich władzach?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 15:25:33
Autor: u2
[...]

Od czasu wywołania drugiej wojny w Czeczenii.

Jak oglądałeś Deja Vu Machulskiego, to pewnie wiesz, że siatka czekistów
w Rosji sowieckiej była niezwykle rozbudowana. :)

Data: 2010-10-24 15:30:09
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie października 24 2010 15:25 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

przepraszam użyłem złego słowa "do kiedy". mogłeś zrozumieć, że chodzi o
jakąś datę. mi chodzi tylko o to do jakiego stanowiska: radnego, wójta,
burmistrza itp... we władzach Rosyjsich zasiadają zwykli Rosjanie, a od
kiedy, od jakiego stanowiska jak się wyraziłeś "czekiści"?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 15:32:12
Autor: u2
> [...]

burmistrza itp... we władzach Rosyjsich zasiadają zwykli Rosjanie, a od
kiedy, od jakiego stanowiska jak się wyraziłeś "czekiści"?

Ściemniasz. Swoje wywody przypisujesz mi :)

Data: 2010-10-24 15:36:12
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie października 24 2010 15:32 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
> [...]
| Mylisz władzę ruską, czyli czekistów ze zwykłymi ruskimi, którzy są
| otwarci i gościnni. To tak jakbyś porównywał SB ze zwykłymi Polakami
czyje to są wywody?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 15:40:43
Autor: u2
> [...]
| Mylisz władzę ruską, czyli czekistów ze zwykłymi ruskimi, którzy są
| otwarci i gościnni. To tak jakbyś porównywał SB ze zwykłymi Polakami

Czy z tego, że u władzy są czekiści wynika, że  wszyscy u władzy to
czekiści ? Jest t.zw. "wiertikal własti" w Rosji i wystarczy, aby na
wierchuszce byli czekiści by rządzić i na dole wiertikali.

Data: 2010-10-24 17:44:11
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie października 24 2010 15:40 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

> [...]

czekiści ? Jest t.zw. "wiertikal własti" w Rosji i wystarczy, aby na
wierchuszce byli czekiści by rządzić i na dole wiertikali.
dlatego zadałem pytanie. do jakiego stanowiska zwyczajni Rosjanie od
jakiego "czekiści"?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 15:32:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1bto$5tm$4inews.gazeta.pl...
> [...]
dla Ciebie łładze są jak napisałeś "czekistami". ja starm się uściślić i
piszę, żebyś powiedział do kiedy zwykli Rosjanie, a od kiedy czekiści wg

Przecież u2 to rusofob. Z fanatykiem nie da rady dyskutować.

Data: 2010-10-24 15:30:44
Autor: u2
Archeolodzy w Smoleńsku: Rosjanie robią nam niespodzianki
Przecież u2 to rusofob. Z fanatykiem nie da rady dyskutować.

Zdecydowanie nie masz racji, lubię ruskich :)

Data: 2010-10-24 15:33:36
Autor: Marek Czaplicki
Archeolodzy w Smoleńsku: Rosjanie robią nam niespodzianki
Bogdan Idzikowski dnia nie października 24 2010 15:32 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
Przecież u2 to rusofob. Z fanatykiem nie da rady dyskutować.
panie Bogdanie, pozwolę się nie zgodzić się z tym, kolega u2 ma takie samo
zdanie na temat Rosjan, władz rosyjskich i prowadzenia z nimi stosunków jak
pan prezes Jarosław Kaczyński. a przecież pan prezes wyraźnie w swych
słowach skierowanych do Rosjan nazwał ich naszymi przyjaciółmi. chyba że od
tamtej pory coś się zmieniło. jestem tylko zwykłym czlowiekiem i nie
potrafię nadążać za wszystkimi politykami. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 15:43:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1cj8$5tm$6inews.gazeta.pl...
[...]

Ale potem powiedział, że wtedy był na prochach i nie wiedział, co się z nim działo.
Wprawdzie wydaje mi się, że nie jest to prawda - Kaczyński powinien nosić miano Kłamczyński. Powiedział wtedy te słowa, gdyż wydawało mu się, że osiągnie przewagę nad Komorowskim. By osiągnąć władzę nie cofnie się przed żadnym ku...stwem.

Data: 2010-10-24 15:44:06
Autor: u2
[...]

To, że był spokojny podczas wyborów prezydenckich to nie ku..stwo tylko
wynik określonej strategii wyborczej.

Teraz jest pora na wyjaśnienie zamachu smoleńskiego. Nie ma czasu na
milczenie kiedy zamachowcy mordują najbliższych w zamachu.

Data: 2010-10-24 17:48:19
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie października 24 2010 15:44 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
To, że był spokojny podczas wyborów prezydenckich to nie ku..stwo tylko
wynik określonej strategii wyborczej.
startegii, której po niekorzystnym wyniku wyborów się wyparł. cała checa z
panem prezesem Kaczyńskim polega na tym, że jest jak chorągiewka. patrzy
skąd wiatr wieje i wg niego ustawia się. jest modne to, pójdzie za tym, coś
innego jest na topie, dlaczego nie iść za owym? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 15:42:49
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

Lzy wzruszenia zalewaja mi oczy!  Moze jeszcze udostepnili im Toi-Toi wyposazona w papier toaletowy?!  Pomodle sie do Najswietszej Marii... Aleksandrownej (z domu Blank)
Laskawosc, braterstwo i wspolpraca rzeczywiscie na miare Rosji.

Pol roku niszczenia dowodow przez nature i czlowieka (tak, tak! kazdy aktywista Greenpeace to udowodni) i tuz przed mrozami, ktore z gleby uczynia skale.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-24 17:29:13
Autor: cirrus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc3f18f$0$27037$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Eee, to byli "przyjaciele Rosjanie" z orędzia prezia.

--
stevep

Archeolodzy w Smoleńsku: Rosjanie robią nam niespodzianki