Archiwa Stasi

Data: 2010-03-29 12:57:34
Autor: brat_olin
Archiwa Stasi
Archiwow Stasi nie ma online, ale podobno sa dostepne na
komputerach w niektorych bibliotekach w Niemczech.
Czy ktos z psp z dostepem tamze moglby sprawdzic Geremka
Bronislawa i Bartoszewskiego Wladyslawa?  Bede wdzieczny.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-03-29 13:16:22
Autor: cirrus
Archiwa Stasi
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hoq12q$d7l$1news.onet.pl...
[...]

A JP II nie chcesz sprawdzić?

--
stevep

Data: 2010-03-29 13:51:39
Autor: Piotr
Archiwa Stasi
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:hopvc0$pc6$1news.vectranet.pl...
[...]

Przecież wam napisał cyrkus, Geremek Bronisław i Bartoszewski Władysław...
A wy tu usłużnie z innymi donosami lecicie... Ech wy, cyrkus!
Piotr

Data: 2010-03-29 15:25:43
Autor: jadrys
Archiwa Stasi
W dniu 2010-03-29 12:57, brat_olin pisze:
[...]

Stasi to była sojuszniczka Polski.  Sq..synów i zdrajców ojczyzny szukajmy raczej w archiwach CIA, Surete czy MI6..

Data: 2010-03-29 15:28:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
Archiwa Stasi
poniedziałek, 29 marca 2010 15:25. carbon entity 'jadrys' <andrzej203@op.pl>

Stasi to byĹ‚a sojuszniczka Polski.  Sq..synĂłw i zdrajcĂłw ojczyzny
szukajmy raczej w archiwach CIA, Surete czy MI6..

BTW. Surete żaden wywiad, tylko korsykańska mafia ;)

Data: 2010-03-29 16:05:35
Autor: jadrys
Archiwa Stasi
W dniu 2010-03-29 15:28, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Sorry, chodziło oczywiście o "Sdece".

Data: 2010-03-30 16:18:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Archiwa Stasi
poniedziałek, 29 marca 2010 16:05. carbon entity 'jadrys' <andrzej203@op.pl>

Sorry, chodziło oczywiście o "Sdece".

Jw.

Data: 2010-03-31 20:06:07
Autor: jadrys
Archiwa Stasi

?

Data: 2010-04-02 20:16:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Archiwa Stasi
środa, 31 marca 2010 20:06. carbon entity 'jadrys' <andrzej203@op.pl>

?

Służby specjalne Francji wywodzą się z kryminalnego podziemia korsykanskiego. Pierwsze słyszał?

PS. żeby nie być gołosłownym:
http://en.wikipedia.org/wiki/French_Connection

Data: 2010-04-02 20:52:46
Autor: u2
Archiwa Stasi
W dniu 2010-04-02 20:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
Służby specjalne Francji wywodz± się z kryminalnego podziemia korsykanskiego. Pierwsze słyszał?

A Brygady Tygrysa ogl±dał :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Brygady_Tygrysa ?

Data: 2010-04-03 00:39:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Archiwa Stasi
piÄ…tek, 2 kwietnia 2010 20:52. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

W dniu 2010-04-02 20:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
SĹ‚uĹĽby specjalne Francji wywodzÄ… siÄ™ z kryminalnego podziemia
korsykanskiego. Pierwsze słyszał?

A Brygady Tygrysa oglądał :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Brygady_Tygrysa ?

Cena oryginału 137.99 zł. Dostępny pirat bez napsów polskich, a francuskiego w gębie zapomniałem tak dawno, że raczej nie odświeżę (chyba, że skuszę się na wersję kinową). W przeciwieństwie do brata, który teraz robi przez telefon jakieś dziwne aluzje dzwoniąc do swojej dziewczyny. (Staram się nie słuchać.)

PS. Uściślenie: Cena w PLN odnosi się do sezonu pierwszego seii (odcinki 1-6). Nie wiem, czy inne w ogóle zostały wydane. --

Data: 2010-03-29 15:55:59
Autor: brat_olin
Archiwa Stasi
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote
brat_olin pisze:

[...]

No, to wlasnie mialem na uwadze.  Przyblizmy postacie bohaterskie
w dziejach Ojczyzny.  I tylko zdrajcy sa przeciw.  Logiczne!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-03-30 20:17:51
Autor: cytryna
Archiwa Stasi

> [...]

No, to wlasnie mialem na uwadze.  Przyblizmy postacie bohaterskie
w dziejach Ojczyzny.  I tylko zdrajcy sa przeciw.  Logiczne!

Złotousty Władeczek zatrudniony w charakterze "kanapowgo autoryteta" pokaże lada moment swoje ¶wiadectwo maturalne. Chwilowo poszukuje "kumpli" z klasy-
ale to sprawa beznadziejna. A niermiaszki zapewne niezgorszy życiorysik temu
łowcy nagród wypichcili.

--

Archiwa Stasi