Archiwalny cennik Citi - konto osobiste - kto podeÅ› le?

Data: 2009-08-03 18:58:33
Autor: Piotr C.
Archiwalny cennik Citi - konto osobiste - kto podeÅ› le?
Witam,

Mam prośbę o podesłanie lub podanie źródła cennika CitiBanku - konta osobistego - tak z początku 2008. Nie posiadam, a w sieci nie mogę znaleźć.

Wykonałem przelew zagraniczny i obciążyli mnie prowizją, dotąd (rok temu) przelewy były darmowe... Posiadam CitiOne (byłem przekonany, że CitiOne Direct, dzisiaj infolinia wyprowadziła mnie z błędu).

Adres email: kangyooni/$/gmail.com

pozdrawiam

Data: 2009-08-03 20:34:16
Autor: RobertS
Archiwalny cennik Citi - konto osobis te - kto podeśle?

[...]

TOiP Citi się ostatnio zmieniło, nawet dostałem nową wersję w formie papierowego listu. Poza tym czy to była prowizja czy może koszty banku pośredniczącego?

RobertS

Data: 2009-08-03 20:42:34
Autor: Piotr C.
RobertS wrote:
TOiP Citi się ostatnio zmieniło, nawet dostałem nową wersję w formie papierowego listu. Poza tym czy to była prowizja czy może koszty banku pośredniczącego?

Prowizja. 9,99 by raczej nie wyszło tak łatwo z kosztów w EUR ;)
Tak czy inaczej - masz może starszy cennik?

pozdrawiam

Data: 2009-08-03 20:47:14
Autor: RobertS
Archiwalny cennik Citi - konto osobis te - kto podeśle?

Prowizja. 9,99 by raczej nie wyszło tak łatwo z kosztów w EUR ;)
Tak czy inaczej - masz może starszy cennik?

pozdrawiam

Po zapoznaniu się zawsze wyrzucam. Skoro to 10 zł to jakoś to przeżyjesz, poza tym i tak obowiązuje Cię obecna stawka. Nawet jeżeli rok temu opłata wynosiła 0 zł to teraz i tak nie ma to znaczenia.

Poza tym (przypadkiem) dowiedziałeś się, które masz konto ;-)

RobertS

Archiwalny cennik Citi - konto osobiste - kto podeÅ› le?