[ot] Archiwum do bani

Data: 2009-08-27 19:05:50
Autor: stefandora
[ot] Archiwum do bani
Weszłam na google groups, żeby przeszukać co archiwum precla wyrzuci po wpisaniu hasła "Śląsk". Pojawił się jeden wątek o skradzionym rowerze. Z pewnością to słowo było wymienione w innych wątkach... gdzie tego szukać? Zauważyłam już wcześniej, że przez google groups mało się znajduje w archiwum.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-27 10:43:20
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Archiwum do bani
On 27 Sie, 19:05, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:
[...]
Od pewnego czasu rzeczywiscie tak jest (jeszcze przed miesiacem chyba
dzialalo ok), ale sa tez chyba inne archiwa, niezalezne od google,
tyle nie wiem czy precla tez maja

Data: 2009-08-27 19:45:07
Autor: stefandora
Archiwum do bani
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
[...]

Znalazłam już kilka, ale bez możliwości wyszukiwania.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-27 21:03:57
Autor: szaman
[ot] Archiwum do bani
stefandora wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

Ja mam na thunderbirdzie ściągniętego precla od połowy 2005 roku. Na hasło ''śląsk'' wypluwa dobrych kilkaset postów.

szaman

Data: 2009-08-27 21:11:05
Autor: stefandora
[ot] Archiwum do bani
szaman wrote:
[...]

No właśnie ja sobie kasuję po 30 dniach, ale widzę, że trzeba będzie zachowywać, bo na google nie można już liczyć. Dużo miejsca Ci zajmują te wiadomości?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-27 21:54:33
Autor: szaman
[ot] Archiwum do bani
[...]

..msf preclowy waży ponad 188 mega.

sz

Data: 2009-08-28 14:01:30
Autor: click
[ot] Archiwum do bani
szaman pisze:
[...]

chcesz byc lepszy od czakanorisa? ;)
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-09-04 22:12:10
Autor: szaman
[ot] Archiwum do bani
click wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

chcesz byc lepszy od czakanorisa? ;)

no ba! czaknorris to mi może spdy pastować:P

sz

Data: 2009-08-27 23:05:15
Autor: Mariusz Kruk
[ot] Archiwum do bani
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "stefandora"
[...]

To nawet nie tyle kwestia tego, że archiwum nie ma, co tego, że coś jest
spaprane w wyszukiwarce, mam wrażenie.
A archiwum dość spore jest na news-archive.icm.edu.pl. Tylko do
przeszukiwania to najlepiej byłoby całe pociągnąć i grepować lokalnie.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2009-08-27 22:38:03
Autor: Ryszard Mikke
[ot] Archiwum do bani
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):
> [...]

A archiwum dość spore jest na news-archive.icm.edu.pl. Tylko do
przeszukiwania to najlepiej byłoby całe pociągnąć i grepować lokalnie.

Ja niedawno nie pamiętałem, gdzie o czymś napisałem, więc zaguglałem
na chama, po całym internecie. Okazało się, że pisałem tutaj,
ale wyniki nie były z Google Groups (już występował problem,
o którym pisze Dorota), tylko z jakichś dziwnych miejsc, wyglądających
na pierwszy rzut oka na jakieś fora (i wszystkie nagłówki, pozwalające
się zorientować, że to z precla były wycięte). Nie wiem, co to miało być,
może inne archiwa właśnie tak wyglądają - ważne, że znalazłem, czego szukałem.

rmikke

Data: 2009-08-28 00:30:26
Autor: Gotfryd Smolik news
[ot] Archiwum do bani
On Thu, 27 Aug 2009, stefandora wrote:

Weszłam na google groups, żeby przeszukać co archiwum precla wyrzuci po wpisaniu hasła "Śląsk". Pojawił się jeden wątek o skradzionym rowerze.

  Z googlem jest ten kłopot, że najwyraźniej nie zapanowali nad stronami
kodowymi. Co najmniej występował taki objaw (nie wiem, czy jeszcze
się zdarza), że wyszukiwał wg kodowania zależnego od tego, na który
konkretnie serwer trafiło :>
  W przypadku postów z "polskimi znaczkami" efekty wyszukiwania są więc
opłakane.
  W niczym nie umniejsza to możliwości innych problemów, pewnie
związanych z wdrażaniem "yntelygentnego szukania", które w zamian
odcina normalne, porządne wyszukiwanie w bazach :(
  Mam taki "prywatny" test dotyczący starego adresu i wyniki z porównaniu
z tym co pamiętam z czasów działania dejanews jakoś nie są porażające
(a raczej są, ale negatywnie).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-08-28 14:00:55
Autor: click
[ot] Archiwum do bani
stefandora pisze:
[...]

to nie tylko z preclem tak ma
inne grupy tez kuleja

Data: 2009-08-28 14:10:12
Autor: Wojtek Paszkowski
[ot] Archiwum do bani

"stefandora" <stefandora@onet.eu> wrote in message news:h76ecv$q3a$2news.onet.pl...
[...]

odniosłem wrażenie, że można się dokopać tylko do w miarę aktualnych postów - może wszystko sprzed 2009 roku uleciało w kosmos?

pozdr

Data: 2009-08-28 18:03:46
Autor: stefandora
[ot] Archiwum do bani
Wojtek Paszkowski wrote:
odniosłem wrażenie, że można się dokopać tylko do w miarę aktualnych postów - może wszystko sprzed 2009 roku uleciało w kosmos?

Można wyszukać starsze przez normalną, "niegrupową" wyszukiwarkę, ale trzeba cierpliwości...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-28 10:25:35
Autor: danadam
Archiwum do bani
On Aug 28, 6:03 pm, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:
Wojtek Paszkowski wrote:
> [...]
> postów - może wszystko sprzed 2009 roku uleciało w kosmos?

Można wyszukać starsze przez normalną, "niegrupową" wyszukiwarkę, ale

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem z czym macie problem, ale u mnie
zwraca kilkadziesiąt wyników: http://tnij.org/d6ed (na pierwszej
podstronie pokazuje, że znalazł ponad 100 wyników, po przejściu na
kolejne zmienia zdanie i jest trochę ponad 40).
Starsze posty też są: http://tnij.org/d6bt

Data: 2009-08-30 22:04:49
Autor: stefandora
Archiwum do bani
Wojtek Paszkowski wrote:
> [...]

podstronie pokazuje, że znalazł ponad 100 wyników, po przejściu na
kolejne zmienia zdanie i jest trochę ponad 40).

A u mnie tak.
http://tnij.org/archiwum_do_bani

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-31 18:41:36
Autor: Coaster
Archiwum do bani
Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

Fakt - w glownej wyszukiwarce Google wyszukiwanie dziala - ale w samej grupie nie, choc jeszcze niedawno dzialala 'bez limitu'.

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-08-29 22:51:00
Autor: Gotfryd Smolik news
[ot] Archiwum do bani
On Fri, 28 Aug 2009, Wojtek Paszkowski wrote:

odniosłem wrażenie, że można się dokopać tylko do w miarę aktualnych postów - może wszystko sprzed 2009 roku uleciało w kosmos?

  No właśnie nie - są również stare "wyniki", tylko jakoś przymało ich jest.
  Tak jakby jakiś automat szukał po tablicy hashującej, znalazł trochę
i stwierdzał "starczy, spadaj".

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-08-31 18:05:01
Autor: Coaster
[ot] Archiwum do bani
Wojtek Paszkowski wrote:

[...]

Ja mam w wyswietlanych 12-13 stronach tylko sierpien 2009 :-o
Rowniez nie mozna juz zobaczyc nie bedac zalogowanym do Google statystyk uzytkownika! Przedtem mozna bylo bez problemu - 'polityka prywatnosci'?