[ot] Archiwum do bani

Data: 2009-08-27 23:05:15
Autor: Mariusz Kruk
[ot] Archiwum do bani
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "stefandora"
Weszłam na google groups, żeby przeszukać co archiwum precla wyrzuci po wpisaniu hasła "Śląsk". Pojawił się jeden wątek o skradzionym rowerze. Z pewnością to słowo było wymienione w innych wątkach... gdzie tego szukać? Zauważyłam już wcześniej, że przez google groups mało się znajduje w archiwum.

To nawet nie tyle kwestia tego, że archiwum nie ma, co tego, że coś jest
spaprane w wyszukiwarce, mam wrażenie.
A archiwum dość spore jest na news-archive.icm.edu.pl. Tylko do
przeszukiwania to najlepiej byłoby całe pociągnąć i grepować lokalnie.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / |  Kruk@epsilon.eu.org   | | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2009-08-27 22:38:03
Autor: Ryszard Mikke
[ot] Archiwum do bani
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):
> [...]

A archiwum dość spore jest na news-archive.icm.edu.pl. Tylko do
przeszukiwania to najlepiej byłoby całe pociągnąć i grepować lokalnie.

Ja niedawno nie pamiętałem, gdzie o czymś napisałem, więc zaguglałem
na chama, po całym internecie. Okazało się, że pisałem tutaj,
ale wyniki nie były z Google Groups (już występował problem,
o którym pisze Dorota), tylko z jakichś dziwnych miejsc, wyglądających
na pierwszy rzut oka na jakieś fora (i wszystkie nagłówki, pozwalające
się zorientować, że to z precla były wycięte). Nie wiem, co to miało być,
może inne archiwa właśnie tak wyglądają - ważne, że znalazłem, czego szukałem.

rmikke

--

[ot] Archiwum do bani