[ot] Archiwum do bani

Data: 2009-08-28 14:10:12
Autor: Wojtek Paszkowski
[ot] Archiwum do bani

"stefandora" <stefandora@onet.eu> wrote in message news:h76ecv$q3a$2news.onet.pl...
Weszłam na google groups, żeby przeszukać co archiwum precla wyrzuci po wpisaniu hasła "Śląsk". Pojawił się jeden wątek o skradzionym rowerze. Z pewnością to słowo było wymienione w innych wątkach... gdzie tego szukać? Zauważyłam już wcześniej, że przez google groups mało się znajduje w archiwum.

odniosłem wrażenie, że można się dokopać tylko do w miarę aktualnych postów - może wszystko sprzed 2009 roku uleciało w kosmos?

pozdr

Data: 2009-08-28 18:03:46
Autor: stefandora
[ot] Archiwum do bani
Wojtek Paszkowski wrote:
odniosłem wrażenie, że można się dokopać tylko do w miarę aktualnych postów - może wszystko sprzed 2009 roku uleciało w kosmos?

Można wyszukać starsze przez normalną, "niegrupową" wyszukiwarkę, ale trzeba cierpliwości...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-28 10:25:35
Autor: danadam
Archiwum do bani
On Aug 28, 6:03 pm, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:
Wojtek Paszkowski wrote:
> [...]
> postów - może wszystko sprzed 2009 roku uleciało w kosmos?

Można wyszukać starsze przez normalną, "niegrupową" wyszukiwarkę, ale

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem z czym macie problem, ale u mnie
zwraca kilkadziesiąt wyników: http://tnij.org/d6ed (na pierwszej
podstronie pokazuje, że znalazł ponad 100 wyników, po przejściu na
kolejne zmienia zdanie i jest trochę ponad 40).
Starsze posty też są: http://tnij.org/d6bt

Data: 2009-08-30 22:04:49
Autor: stefandora
Archiwum do bani
Wojtek Paszkowski wrote:
> [...]

podstronie pokazuje, że znalazł ponad 100 wyników, po przejściu na
kolejne zmienia zdanie i jest trochę ponad 40).

A u mnie tak.
http://tnij.org/archiwum_do_bani

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-31 18:41:36
Autor: Coaster
Archiwum do bani
Wojtek Paszkowski wrote:
[...]

Fakt - w glownej wyszukiwarce Google wyszukiwanie dziala - ale w samej grupie nie, choc jeszcze niedawno dzialala 'bez limitu'.

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-08-29 22:51:00
Autor: Gotfryd Smolik news
[ot] Archiwum do bani
On Fri, 28 Aug 2009, Wojtek Paszkowski wrote:

odniosłem wrażenie, że można się dokopać tylko do w miarę aktualnych postów - może wszystko sprzed 2009 roku uleciało w kosmos?

  No właśnie nie - są również stare "wyniki", tylko jakoś przymało ich jest.
  Tak jakby jakiś automat szukał po tablicy hashującej, znalazł trochę
i stwierdzał "starczy, spadaj".

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-08-31 18:05:01
Autor: Coaster
[ot] Archiwum do bani
Wojtek Paszkowski wrote:

[...]

Ja mam w wyswietlanych 12-13 stronach tylko sierpien 2009 :-o
Rowniez nie mozna juz zobaczyc nie bedac zalogowanym do Google statystyk uzytkownika! Przedtem mozna bylo bez problemu - 'polityka prywatnosci'?