Arctic-Cooling NV silencer a ATI HD4850?

Data: 2011-09-29 09:44:57
Autor: OMSON
Arctic-Cooling NV silencer a ATI HD4850?
Czy ktoś orientuje sie może, czy któraś wersja chłodzenia grafiki firmy Arctic-Cooling model Silencer NV 4/5/6 nada sie do ATI HD4850?

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=NV+silencer

Pzdr, OMSON

P.S. Miałem wersję NV 5 na GF8800GS a teraz na GF9600GSO i bardzo odpowiada mi system DHES... Planuję zmienić grafikę i kupić ten rodzaj chłodzenia.

Data: 2011-09-29 09:47:16
Autor: OMSON
Arctic-Cooling NV silencer a ATI HD4850?
BTW - nie rozumiem, dlaczego na stronie producenta jest tylko wersja NV 4? Skąd się wzięły wersje 5 i 6 w takim razie (bo chyba nie z kapelusza)?

http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga.html

Pzdr, OMSON

Data: 2011-10-05 20:40:18
Autor: gadacz
W dniu 2011-09-29 09:44, OMSON pisze:
Czy ktoś orientuje sie może, czy któraś wersja chłodzenia grafiki firmy
Arctic-Cooling model Silencer NV 4/5/6 nada sie do ATI HD4850?

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=NV+silencer

uszanowanie,

ja do tej karty zamontowałem sobie taki wynalazek:
http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/24/accelero-s1-rev.-2.html?c=2182

i cisza jak makiem zasiał ;)
temp w stresie nie przekracza 60C - ale nie są to jakieś mocno wymagające gry.

Jest tylko jeden problem, aby wcisnąć to, musiałem odczepić dolny plastik z radiatora. Inaczej nie dało rady tego wcisnąć. Niestety ta karta ma dość nieszczęśliwie umieszczony procesor.

Ogólnie złego słowa powiedzieć nie mogę.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-10-10 10:06:45
Autor: OMSON
gadacz pisze:

Jest tylko jeden problem, aby wcisnąć to, musiałem odczepić dolny plastik z radiatora. Inaczej nie dało rady tego wcisnąć. Niestety ta karta ma dość nieszczęśliwie umieszczony procesor.

A ja kupiłem NV Silencer 5 rev. 3 za zawrotne 7 zł na Allegro ale jeden ze śrubo-bolców mocujących był fabrycznie wygiety (przy próbie prostowania pękł). Dostałem drugie chodzenie za free... Plan jest taki, że spróbuję przerobić to z popsutym bolcem aby dopasować do karty (podetnę główną płytkę miedzianą tak, aby nie dotykała pamięci oraz nawiercę w niej dziurki pod nowe śruby mocujące kartę z PCB grafiki).
Na pamięci i mosfety kupie jakies radiatorki Qoolteca albo jakis cały zestaw pod GF GT4xx za 25 zł... Ten Silencer to mega-udane chłodzenie generalnie, jeśli chodzi o konstrukcję, wydajność/ciszę i sposób pozbywania sie ciepła poza budę (DHES) - używam tego typu od 2 generacji kart nVidii..

Pzdr, OMSON

Arctic-Cooling NV silencer a ATI HD4850?