Arcybiskup Paetz chwali się gratulacjami od papieża!

Data: 2009-06-27 08:05:07
Autor: Tadek z Torunia
Arcybiskup Paetz chwali się gratulacjami od papieża!
A może powinna znaleźć się tam choćby wzmianka o ciemnej karcie abp. Paetza?

- Gdyby list był pisany przez papieża osobiście, wyglądałby zapewne inaczej. Na przykład list Jana Pawła II pisany niegdyś do Jerzego Turowicza miał charakter osobisty, więc były w nim konkrety, także słowa krytyki pod adresem "Tygodnika Powszechnego". Na tym właśnie polega różnica. Telegram do abp. Paetza jest całkowicie kurtuazyjny.

Ale abp Paetz jest z niego najwyraźniej dumny...

- Trochę tak to wygląda, dlatego budzi to pewne zdziwienie czy nawet zgorszenie.

http://wyborcza.pl/1,75478,6763433,Arcybiskup_Paetz_chwali_sie_gratulacjami_od_papieza.html

Przemek

Benedykt XVI po raz kolejny pokazał swoją "klase", he, he, he!

--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-06-27 13:44:25
Autor: abc
Arcybiskup Paetz chwali się gratulacjami od papieża!
A może powinna znaleźć się tam choćby wzmianka o ciemnej karcie abp. Paetza?

Jakiej ciemnej karcie?  Też się dałeś nabrać na zmyślenia duchownych z Kongregacji Moniki Olejnik?

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2009-06-27 14:25:21
Autor: CYC

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:h25191$nor$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Wielgus i Hejmo tez swietymi !!.

cyc

Data: 2009-06-27 16:02:16
Autor: abc
Arcybiskup Paetz chwali się gratulacjami od papieża!
Wielgus i Hejmo tez swietymi !!.

Też zarzuca im się molestowanie?

Data: 2009-06-27 16:28:09
Autor: CYC

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:h258td$osc$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wielgus i Hejmo tez swietymi !!.

Też zarzuca im się molestowanie?

Tego nie wiem , ale skoro tak piszesz ? . Wiem natomiast , ze byli sb -ckimi szpiclami !.

cyc

Data: 2009-06-27 16:33:07
Autor: abc
Arcybiskup Paetz chwali się gratulacjami od papieża!
Też zarzuca im się molestowanie?

Tego nie wiem , ale skoro tak piszesz ? .

Każdemu można to zarzucić. Dlaczego nie?

Wiem natomiast , ze byli sb -ckimi szpiclami !.

Polecam ciekawy artykuł Adama Wielomskiego
http://www.prawica.net/node/5788

Data: 2009-06-27 22:11:10
Autor: googlarz
Arcybiskup Paetz chwali się gratulacjami od papieża!

"abc" <oppa12@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h25b5a$5v3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Polecam ciekawy artykuł Adama Wielomskiego
http://www.prawica.net/node/5788

   ja polecam ponadto samego pana wielomskiego
   - najswiezsze zdjecie jego pradziadzia ze strony
   mamusi http://www.konserwatyzm.pl/ -
   dokladam pana bartyzela i poprawiam panem
   koltunskim.

   tja...

   rem

Data: 2009-06-28 09:32:54
Autor: CYC

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:h25b5a$5v3$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No to w koncu byl sb -ckim szpiclem , czy nim nie byl ?.
A ta nagonka majaca na celu poprzez ujawnienie prawdy osadzenie na "tronie " swojego czlowieka , to komuna zorganizowala ?

cyc

Arcybiskup Paetz chwali się gratulacjami od papieża!