Arcybiskup: wstyd, protestuję!

Data: 2009-12-15 10:51:31
Autor: Tomek
Arcybiskup: wstyd, protestuję!

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hg7h3v$j62$1news.onet.pl...
- Mnie chodzi o zjawisko, że sytuacja, w której głos szantażysty jest ważniejszy niż głos kogoś, kto przez długie lata przemawiał językiem naszego etosu, etosu "Solidarności" - komentował abp Józef Życiński sprawę Krzysztofa Piesiewicza (senatora PO).
W jego ocenie ostre słowa pod adresem bulwarowych mediów, to "akurat w tym przypadku jest najmniej istotna" rzecz. Ważniejsze jest samo zjawisko. - To jest demokracja plotkarska, przeciwko której protestuję - podnosił głos w TVN24. Według arcybiskupa lubelskiego jest to "fenomen kulturowy, za który będziemy się wstydzić".

Za chwilę abp. Życiński pochyli się nad cierpieniem morderców Przemyka, którzy są tak nieustannie szykanowani w prasie i telewizji i tyle przez to wycierpieli... A jaki kryptonim miał TW Życiński? Bo zapomniałem...
Tomek

Data: 2009-12-15 11:17:55
Autor: sofu

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]

którzy są tak nieustannie szykanowani w prasie i telewizji i tyle przez to
wycierpieli... A jaki kryptonim miał TW Życiński? Bo zapomniałem...

TW Filozow! Lubi filozofowac, szkoda ze tak pokrętnie.

sofu

Arcybiskup: wstyd, protestuję!