Are You Ready for the World's Biggest Bankruptcy?

Data: 2009-03-19 02:58:52
Autor: muto2100
Are You Ready for the World's Biggest Bankruptcy?
http://www.dailywealth.com/archive/2009/mar/2009_mar_04.as

czy  jestes  gotowy  na    najwieksze  bankructwo  w  swiecie!

Data: 2009-03-19 03:03:30
Autor: muto2100

http://www.dailywealth.com/archive/2009/mar/2009_mar_04.asp

Data: 2009-03-19 11:01:04
Autor: Vic
muto2100 wrote:
czy  jestes  gotowy  na    najwieksze  bankructwo  w  swiecie!

Pierdolę największe bankructwo w świecie.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 12:09:26
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gpt5lp$i07$1mx1.internetia.pl...
muto2100 wrote:
czy  jestes  gotowy  na    najwieksze  bankructwo  w  swiecie!

Pierdolę największe bankructwo w świecie.

How dare.... !!!

Kol

Data: 2009-03-19 05:04:05
Autor: Antenka
Are You Ready for the World's Biggest Bankruptcy?
Yeah, I'm ready i czekam kiedy wielcy tego świata zaczną tracić
fortuny i będą z rozpaczy wyskakiwać przez onka drapaczy chmur.Będzie
niezłe widowisko :))) Antenka P.s. Poza fortuną istnieje jeszcze inny
świat, świat którego oni nie dostrzegają, bo ich oczy przesłaniają
dwie złote montety :)))

Data: 2009-03-19 13:18:42
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Brawo Antenka, podoba mi się taka mowa..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-19 13:21:55
Autor: raff
[...]

Antenka, jestes komunistką.

R.

Data: 2009-03-19 13:29:04
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Za wcześnie na takie wnioski.. Ten post może być prowokacją.

Data: 2009-03-19 13:35:07
Autor: raff
[...]

Wyglada na to ze jest urodzoną komunistką.

R.

Data: 2009-03-19 07:03:20
Autor: Antenka
Wyglada na to ze jest urodzoną komunistką.Raffaelo chyba cię pogięło chłopczyku! Ja koministką???!!!! Tfu tfu ftfu wypluj to słowo, bo pożałujesz, żeś się urodził...:-EEAntenka :-EP.s. Niczego nie zrozumiałeś z tego, co napisałam - współczuję ci. Wiem na pewno, że Colgete wie, co miałam na myśli:))

Data: 2009-03-19 15:09:18
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Nie rob defektu jadysiowi :/

Bedziesz razem z matką Teresą.

R.

Data: 2009-03-19 07:43:38
Autor: Antenka
Are You Ready for the World's Biggest Bankruptcy?
Bedziesz razem z matką Teresą.Komunistką razem z Matką Teresą? Och Raffaelo wypij kawę lub kielicha ok? :))Antenka

Data: 2009-03-19 15:00:35
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Wątpliwe, ale niewykluczone.

Data: 2009-03-19 15:11:18
Autor: ColgatesBilly

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:gptdqe$732$1news.task.gda.pl...
raff pisze:
[...]

Kobiety stale (cos?) prowokujom... (komus?)

P-Kol

Data: 2009-03-19 13:37:30
Autor: Vic
Antenka wrote:
[...]

Cieszy Cię czyjaś śmierć i z niecierpliwością czekasz na nią?
A wydaje mi się, że gdzieś tam kiedyś w którymś z postów deklarowałaś się jako chrześcijanin...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 15:10:36
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gpter4$8cu$1mx1.internetia.pl...
Antenka wrote:
[...]

Chyba jako...chrzescijanka... bo nas jeszcze nie dotycza edykty
brukselskie  ;)

PS nic abiblijnego w tym, wszak starotestamentowi zydzi modlili sie
do Pana o kleske i smierc swych wrogow i ludzi zlych.

Data: 2009-03-19 14:14:33
Autor: Vic
ColgatesBilly wrote:
[...]

Idźmy na kompromis - chrześcijanin płci żeńskiej :)

PS nic abiblijnego w tym, wszak starotestamentowi zydzi modlili sie
do Pana o kleske i smierc swych wrogow i ludzi zlych.

A Jezus?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 07:16:03
Autor: Antenka
Are You Ready for the World's Biggest Bankruptcy?
Cooo Jezus??? Coo Jezus??? Nie wymawiaj Jego Imienia na daremno
Wicuś!. Jezus powiedział, że : "Łatwiej wielbłądowi będzie przejść
przez ucho igielne, niż bogaczowi wejść do królestwa niebieskiego".
Jeżeli pieniądz, mamona jest religią bogaczy, to z chwilą utraty
brzęczącej monety, obligacji, akcji itp., ich  świat przestaje
istnieć. Czy to tak trudno zrozumieć i trzeba być zaraz
"komunistką"??? Ech faceci piszący na psp, jesteście  żałośni :
(((AntenkaP.s. A nazwanie mnie przez Raffaela "koministką" to jest dla
mnie niewybaczalna potwarz! Gdybym była facetem dostałby ode mnie po
mordzie!:-E

Data: 2009-03-19 15:41:56
Autor: Vic
Antenka wrote:
[...]

A mówił coś o konieczności radowania się z czyjejś samobójczej śmierci?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 07:54:01
Autor: Antenka
Are You Ready for the World's Biggest Bankruptcy?
A mówił coś o konieczności radowania się z czyjejś samobójczej śmierci?

Glupotę zawsze należy wyszydzać :-))) Podobno człowiek jest wolnych w
swoich wyborach ,niczego nie można mu  kazać....niech skaczą :)))

Antenka

Data: 2009-03-19 15:56:36
Autor: Vic
Antenka wrote:
Glupotę zawsze należy wyszydzać :-)))

I tę zachetę do szyderstwa też głosił Jezus?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-19 08:47:43
Autor: Antenka
Are You Ready for the World's Biggest Bankruptcy?
"Fiedes  et Ratio". Wacuś, oprócz wiary, zostałeś obdarowany rozumem
po to, co byś z niego korzystał. W końcu to dar Boży. Nie korzystanie
z tego daru jest głupotą i na pewno nie zasługuje na szczególne
uznanie w Jego oczach. I nie mieszaj do tego Jezusa ok?Lepiej policz,
ile razy w Ewangelii ( mam na myśli wszystkie wg Mt, Mk, Łk i J) Jezus
użył słowa : "głupcze".  Miłej lektury.:)))Antenka

Are You Ready for the World's Biggest Bankruptcy?