Arena 355W (Chieftec)

Data: 2010-09-16 12:32:48
Autor: Doxent
Arena 355W (Chieftec)

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości news:i6shvp$t2n$2news.lublin.pl...
Czy dobrze mi sie wydaje, że zasilacz Chieftec Arena 355W podźwignie kartę graficzną Gainward GF9600GT/512MB Golden sample? W pececie siedzi jeden dysk SATA, Phenom II X2 550, DVD-RW, czytnik cart pamięci - czyli oszczędnie.
Tutaj specyfikacja zasilacza:
http://www.chieftec.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=403&Itemid=660

Owszem podejrzewam, że GTA IV czy Crysis nie wyciśnie więcej jak 200W z tego zestawu ale z OCCT bałbym się eksperymentować gdyż potrafi on wycisnąć nawet 100W więcej. W moim przypadku z Q9400 i GTX260 GTA IV wyciska 235W, Mafia II 270W a OCCT prawie 380W. W idle mam 95W. Sam CPU na 100% to zaledwie jakieś 35-40W  więcej mimo 4 rdzeni.

Arena 355W (Chieftec)