Arenas - przestepstwo a nie wykroczenie.

Data: 2010-01-15 00:10:40
Autor: Leszczur
Arenas - przestepstwo a nie wykroczenie.
Podobno Gil moglby trafic do wiezienia nawet na 5 lat gdyby sprawa
trafila do sądu i szła normalnym trybem. Zapewne dojdzie do ugody,
przynania sie i łagodniejszej kary. Niemniej jednak wyglada na to, ze
beda podstawy do anulowania kontraktu i chłopak moze trafic na rynek
FA (ciekawe czy juz tego lata).

Komu snajper, komu?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-15 09:18:30
Autor: s
Leszczur pisze:
[...]

A co z Crittem?

Pozdr

Data: 2010-01-15 00:36:06
Autor: Leszczur
On 15 Sty, 09:18, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> przynania sie i łagodniejszej kary. Niemniej jednak wyglada na to, ze
> beda podstawy do anulowania kontraktu i chłopak moze trafic na rynek

A co z Crittem?

Nic. Nie znaleziono u niego zadnej broni podczas przeszukania. Klub
udzielił "zezwolenia na opuszczenie druzyny, treningow i spotkan",
czyli dostał faktycznie zawieszenie do czasu az sprawa przycichnie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-15 09:23:50
Autor: sooobi
s pisze:
Leszczur pisze:
[...]

jego kontrakt nikomu nie ciazy wiec nic mu nie zrobia:)

Data: 2010-01-15 09:34:31
Autor: s
Arenas - przestepstwo a nie wykroczenie.
A co z Crittem?

jego kontrakt nikomu nie ciazy wiec nic mu nie zrobia:)

Taaa, ale jakby prokurator atakuje niezaleznie od wysokosci kontraktu?
Chyba, ze sie myle, mnie juz nic nie zdziwi :-)

Pozdr

Data: 2010-01-15 00:37:00
Autor: Leszczur
On 15 Sty, 09:34, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> jego kontrakt nikomu nie ciazy wiec nic mu nie zrobia:)

Taaa, ale jakby prokurator atakuje niezaleznie od wysokosci kontraktu?
Chyba, ze sie myle, mnie juz nic nie zdziwi :-)

Critt był sprytny i od poczatku powtarzał i powtarza "nie zrobiłem nic
złego". Nie przyznał się do posiadania broni w szatni (IIRC), wiec nic
mu nie zrobią do czasu az ktos go nie wsypie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-15 13:04:01
Autor: Tomasz Radko
s pisze:
Leszczur pisze:
[...]

Hu kers - Crittenton ma nieznaczący kontrakt.

pzdr

TRad

Data: 2010-01-15 04:09:36
Autor: Leszczur
On 15 Sty, 13:04, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
s pisze:

> A co z Crittem?

Hu kers - Crittenton ma nieznaczący kontrakt.

Kolejny przykład moralności wyznaczanej przez pieniądze.
Nie to, zebym sie dziwił.

Pozdro

L'e-szczur

Arenas - przestepstwo a nie wykroczenie.