Arenas szkoda chlopa

Data: 2009-11-26 12:41:19
Autor: wiLQ
Arenas szkoda chlopa
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Kiedys byl jednym z moich ulubionych graczy, teraz nie moge na niego
patrzec, podania po prostu po to zeby podac nic nie kreujace, rzuty na
sile, padaczne prowadzenie zespolu. Szkoda mi chlopaka. Wczoraj
szczytem wszystkiego bylo jak Williams wyjal mu pilke z kozla pod jego
wlasnym koszem.
Szkoda chlopa

Ja tam bardziej wspolczuje Wizards, miec taka petle na szyi w payrollu.
Choc caly czas mnie zadziwia idiotycznosc tej decyzji w zwiazku z
okolicznosciami.

--
pzdr
wiLQ