Arenas zawieszony. Bezterminowo.

Data: 2010-01-06 23:46:57
Autor: wiLQ
Arenas zawieszony. Bezterminowo.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Powiem tylko tyle - kurwaaaaaaaaaa maaaaać!
Nie wiem na czym stoję. Wyrzucac go bo nie powącha parkietu w tym
sezonie, czy trzymac i liczyc, ze Stern sie kiedyś zlituje i da mu
grać.

To pewnie zalezy od wynikow postepowania...

Tak czy siak dupa zbita, sezon poszedł w pi**u.
No chłopaki - który ma jakiegoś kipera na zbyciu?

Ustawiaj sie w kolejce ;-P
Zreszta bez przesady, Arenas nie byl takim waznym ogniwem Twojej
druzyny, wiec i bez niego dasz rade, zwlaszcza po tych trejdach.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-01-06 14:53:18
Autor: Leszczur
On 6 Sty, 23:46, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
To pewnie zalezy od wynikow postepowania...

Wyniki postepowania moga tylko przedluzyc zawieszenie (ktore i tak nie
bedzie krótkie), lub ewentualnie doprowadzic do anulowania kontraktu.

> [...]

Zreszta bez przesady, Arenas nie byl takim waznym ogniwem Twojej
druzyny, wiec i bez niego dasz rade, zwlaszcza po tych trejdach.

Ostatnio zaczał być bardzo istotnym ogniwem. Gdyby dalej grał tak jak
w listopadzie to bym sie nawet nie wkurzył.
Jakie to szczęście ze kupiłem Kidda!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-06 15:29:13
Autor: sooobi
Arenas zawieszony. Bezterminowo.
Jakie to szczęście ze kupiłem Kidda!

Widzisz jak to sam umiesz sobie poprawic humor;)

Data: 2010-01-07 00:24:39
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 00:29, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Jakie to szczęście ze kupiłem Kidda!

Widzisz jak to sam umiesz sobie poprawic humor;)

A jasne. Ale dzisiaj Brooks poprawił mi humor, wiec nie bede musiał
juz polegać na własnej inwencji. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Kuuurrrrwaaaaaa!!!!

Data: 2010-01-07 10:05:27
Autor: sooobi
Arenas zawieszony. Bezterminowo.
P.S. Kuuurrrrwaaaaaa!!!!

To teraz pomysl jaka strate ponioslem kiedy sezon zakonczyl Oden...

Data: 2010-01-07 01:17:42
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 10:05, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> P.S. Kuuurrrrwaaaaaa!!!!

To teraz pomysl jaka strate ponioslem kiedy sezon zakonczyl Oden...

A co to ma do rzeczy? Kontuzje to rzecz normalna z ktora zawsze trzeba
sie liczyc.
Gdyby Gil sie połamał, to nic bym nie mowil. Ale trace zawodnika przez
to ze jest skrajnym debilem. Oden mial pecha, Arenas ma nierówno pod
sufitem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-07 10:28:32
Autor: s
Leszczur pisze:
[...]

Z obydwiema przypadlosciami warto sie liczyc.
Jak kupujesz Artesta, to ryzykujesz nie tylko kontuzja, ale i zawieszeniem.

Gil niby dotad zawieszen unikal, ale ze nie jest tak do konca zrownowazony, bylo juz od jakiegos czasu wiadomo.

Pozdr

Data: 2010-01-07 01:37:35
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 10:28, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Z obydwiema przypadlosciami warto sie liczyc.
Jak kupujesz Artesta, to ryzykujesz nie tylko kontuzja, ale i zawieszeniem.

Tak - draftujac SJaxa, Monte, Rasheeda, Tinsleya czy Ivera trzeba sie
liczyc z tym, ze w ktoryms momencie moze im odwalic palma.
Arenas raczej dodawał kolorytu NBA niz sprawiał problemy.

Gil niby dotad zawieszen unikal, ale ze nie jest tak do konca
zrownowazony, bylo juz od jakiegos czasu wiadomo.

Bylo wiadomo, ze jest pajacem i ma niewyparzoną gębę, ale jak mi
powiesz, ze przed sezonem widziałeś realne ryzyko dyscyplinarnego
zawieszenia to sie chyba uśmieję.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-07 10:46:32
Autor: s
[...]

Widocznie warto rozszerzyc spektrum.
Za rok kupuj Hilla! Granta Hilla.

[...]

Chyba juz Ci poprawilem humor, bo nie widze PSa :-)
U Arenasa realna wizja dyscyplinarnego zawieszenia zostala u mnie doskonale zaslonieta przez jeszcze bardziej realna wizje kolejnego urazu.

Pozdr

Data: 2010-01-07 04:02:47
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 10:46, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Bylo wiadomo, ze jest pajacem i ma niewyparzoną gębę, ale jak mi
> powiesz, ze przed sezonem widziałeś realne ryzyko dyscyplinarnego
> zawieszenia to sie chyba uśmieję.

Chyba juz Ci poprawilem humor, bo nie widze PSa :-)

Taaa - wręcz tryskam uszami tym humorem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-07 20:20:25
Autor: wiLQ
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Arenas raczej dodawał kolorytu NBA niz sprawiał problemy.

Widocznie warto rozszerzyc spektrum.
Za rok kupuj Hilla! Granta Hilla.

Mozesz nawet w tym roku! ;-)

> powiesz, ze przed sezonem widziałeś realne ryzyko dyscyplinarnego
> zawieszenia to sie chyba uśmieję.

Tu sie zgodze z L'eszczurem, kontuzja OK, ale wpadka z bronia? Bez jaj.

Jasne, moznaby powiedziec, ze "uwzgledniajac liczbe broni w USA / liczbe
mieszkancow plus status majatkowy sportowcow...", ale to doszukiwanie
sie informacji na sile i po fakcie niz jakies przewidywanie.
Bo niby kto bedzie nastepny? Wlasciwie moznaby losowac ;-)

--
pzdr
wiLQ

Arenas zawieszony. Bezterminowo.