Arenas zawieszony. Bezterminowo.

Data: 2010-01-07 07:07:44
Autor: s
Arenas zawieszony. Bezterminowo.
No chłopaki - który ma jakiegoś kipera na zbyciu?

Spencer Hawes jest do wziecia, ale pospiesz sie!
Bo okienko niedlugo, a kolejka juz skreca za rogiem.

Pozdr

Data: 2010-01-07 00:15:56
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 07:07, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> No chłopaki - który ma jakiegoś kipera na zbyciu?

Spencer Hawes jest do wziecia, ale pospiesz sie!
Bo okienko niedlugo, a kolejka juz skreca za rogiem.

A to do mnie juz nie starczy. Ide gdzie indziej ;-)

Data: 2010-01-07 13:16:19
Autor: lorak
s pisze:
No chłopaki - który ma jakiegoś kipera na zbyciu?

Spencer Hawes jest do wziecia, ale pospiesz sie!
Bo okienko niedlugo, a kolejka juz skreca za rogiem.

było to szokiem dla niemal wszystkich, ale wczoraj wieczorem w lidze, w której gramy na pieniądze, Arenas poszedł za Denga (różnica między nimi top 5fp na korzyść Gila).

Data: 2010-01-07 04:36:09
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 13:16, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
s pisze:

> [...]

było to szokiem dla niemal wszystkich, ale wczoraj wieczorem w lidze, w
której gramy na pieniądze, Arenas poszedł za Denga (różnica między nimi

Zawsze mowilem, ze njusy trzeba czytać przed kliknięciem "accept".
Za to Deng gra ze pęknietym kciukiem. Emidemia jakaś w tym roku.

Pozdro

L'e-szczur

Arenas zawieszony. Bezterminowo.