Arenas zawieszony. Bezterminowo.

Data: 2010-01-07 12:14:20
Autor: Tomasz Waszczyński
Arenas zawieszony. Bezterminowo.
On 6 Sty, 23:19, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Powiem tylko tyle - kurwaaaaaaaaaa maaaaać!
Nie wiem na czym stoję. Wyrzucac go bo nie powącha parkietu w tym
sezonie, czy trzymac i liczyc, ze Stern sie kiedyś zlituje i da mu
grać.
Tak czy siak dupa zbita, sezon poszedł w pi**u.
No chłopaki - który ma jakiegoś kipera na zbyciu?

Pozdro

L'e-szczur

Jamisona mogę Ci tanio opchnąć. Na kipera nadaje się słabo, ale za to
jest z Wizards ;]

Pzdr. Washko

Data: 2010-01-08 00:20:24
Autor: Leszczur
On 7 Sty, 21:14, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

Jamisona mogę Ci tanio opchnąć. Na kipera nadaje się słabo, ale za to

A lada dzien bedzie z Cavs. A dziękuję uprzejmie. ;-)
Chociaż nie - dam Ci za niego Howarda. Tego lepszego Howarda, ktory
trafia osobiste. Klikamy? ;-]

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-01-08 10:50:31
Autor: sooobi
Leszczur pisze:
[...]

A taki Jamison by im sie przydal idealnie, tylko za kogo?

Data: 2010-01-08 03:39:25
Autor: Leszczur
On 8 Sty, 10:50, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> A lada dzien bedzie z Cavs. A dziękuję uprzejmie. ;-)

A taki Jamison by im sie przydal idealnie, tylko za kogo?

Naturalnie za Ilgauskasa. Chociaz ja nie wahalbym sie z dorzuceniem
picku/kasy/Hicksona lub wszystkiego naraz.

Pozdro

L'e-szczur

Arenas zawieszony. Bezterminowo.