Areszt Śledczy & Osadzony nie z rodziny

Data: 2012-11-26 14:40:04
Autor: Jędrek85
Areszt Śledczy & Osadzony nie z rodziny
Witam,

Mam pytanie, mianowicie; zamknęli mi kumpla, miał tam takie głupoty typu grzywny, mandaty (nie jest przestępcą, tylko takim """wykroczeniowcem""""), i chciałbym się dowiedzieć czy jest w X AŚ, czy ja, nie bedąc z rodziny moge podejsc i zapytac czy taki i owaki siedzi w danym AŚ lub ZK? Rodzina go niechce znać.... a ja bym mu chciał pomóc, tylko nie wiem czy da sie jakos dowiedziec gdzie jest, a jestem tylko przyjacielem.... Dacie rade pomóc?

Zaznaczam ze to NIE jest krymininalista, mandat do mandatu i zbierze sie..... pan jedzie z nami a wy spierd......

Pozdrawiam!

Data: 2012-11-28 18:33:24
Autor: Roman

Użytkownik "Jędrek85" <tyskie1985nh@interia.pl> napisał w wiadomości news:k8vrfm$pjk$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Wydaje mi się, że to nie mandaty ale grzywny - za mandaty drogowe do więzienia nie posadzą...

Areszt Śledczy & Osadzony nie z rodziny